Gå til innhold

Negativ graviditetstest?


Gjest Utålmodig

Anbefalte innlegg

Gjest Utålmodig

Blodprøve privat i dag, tar noen dager før det er noe svar.

Gruer meg skikkelig.

Tipper jeg ikke er gravid, og da blir jeg skuffa. I tillegg lurer jeg veldig på hvor det har blitt av tante rød.

Fortsettelse følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var nok en lettelse å få et svar i det minste.

Var det blodprøven som var negativ, eller har du kanskje fått mensen??

Rett og slett, hvordan er du sikker nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utålmodig

Blodprøven var under 5 på HCG.

Litt trist, men ikke så ille som jeg fryktet.

Men lurer veldig på hvor tanta er, da.

Hvis det ikke kommer noe før vi ser februar, må jeg nok til legen og spørre litt...

Skikkelig mensenfølelse her. Men ingen mens...

Trøtt som en strømpe også.

Takk for at dere bryr dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Så dumt, men ganske logisk også. Merkelig at du ikke får mensen da...Kanskje det er en forlenget syklus, slik at du får EL to ganger denne syklusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Så dumt, men ganske logisk også. Merkelig at du ikke får mensen da...Kanskje det er en forlenget syklus, slik at du får EL to ganger denne syklusen?

Ikke meningen å kverulere, men som syklus-nerd må jeg bare kommentere dette: Man kan ikke ha eggløsning to ganger med flere dagers mellomrom. Unntaksvis kan to egg løsne, men det skjer da i løpet av samme hormonbølge. Etter at egget (eller altså eggene) er sluppet, begynner nemlig den "ledige plassen på egglederen" (corpus luteum) å produsere hormon som gjør at det umulig kan modnes et egg til i samme syklus.

I en uvanlig lang syklus kan det derimot hende at kroppen forbereder eggløsning flere ganger, uten at egget slippes. Da kan man f.eks. ha eggløsningsslim og positive el-tester to eller flere ganger, men eggløsning har man likevel bare en gang (eller ingen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da!

dette hørtes ikke morsomt ut i det hele tatt!

dere får bare ''øve'' på å lage barn mens du venter på mensen!

begynner selv på første PP i februar :D Gleder meg litt til å sitte og vente på tanta :P forventer selvfølgelig ikke at det klaffer med en gang, men men ..lov å håpe!

Lykke til med å få hjem tanta og begynne på neste PP! Håper det klaffer snart for dere! (og oss..tihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utålmodig

Takk skal du ha Gulrot,

Men her ser det ut til at jeg må "utredes" litt... :(

Blodprøver er tatt for å sjekke diverse, indre ultralyd for å se om alt er som det skal om neste uke en gang...

Roper ikke akkurat hurra........

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utålmodig

Takk skal du ha Gulrot,

Men her ser det ut til at jeg må "utredes" litt... :(

Blodprøver er tatt for å sjekke diverse, indre ultralyd for å se om alt er som det skal om neste uke en gang...

Roper ikke akkurat hurra........

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha Gulrot,

Men her ser det ut til at jeg må "utredes" litt... :(

Blodprøver er tatt for å sjekke diverse, indre ultralyd for å se om alt er som det skal om neste uke en gang...

Roper ikke akkurat hurra........

:sukk:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Jeg_*
Takk skal du ha Gulrot,

Men her ser det ut til at jeg må "utredes" litt... :(

Blodprøver er tatt for å sjekke diverse, indre ultralyd for å se om alt er som det skal om neste uke en gang...

Roper ikke akkurat hurra........

:sukk:

Hei utålmodig. Hvordan gikk det med deg? vil gjerne vite det :)

Har selv vært i din situasjon hele to ganger. Første gang var jeg faktisk gravid, men testen ble ikke positiv før jeg var i uke 8-9. Andre gangen var syklus lengden min på hele 50 (!) dager... Og etter det har det bare vært tull med syklusen min, tviler at jeg har eggløsning heller for tiden...

Vet hvordan du har hatt det! Det kan være fryktelig slitsomt til tider, og ikke minst trist! :(

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en periode syklus på 52-54 dager. Ikke morro, men gikk over når systemet hadde justert seg. Tok antagligvis bare ekstra lang til å bli normalisert etter p-piller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: d8710...2fc

Siden tråden er 10 år gammel, har hun nok fått svar nå 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...