Gå til innhold

Negativ graviditetstest?

Gjest Utålmodig

Anbefalte innlegg

Gjest Utålmodig

I går hadde jeg veldig vondt i underlivet, og ting føltes helt "feil". Som om noe skulle løsne... Men fremdeles ikke noe, hverken tante rød eller positiv test.

Brent en del tester nå gitt.

To uker over tida i morra... Og da regnet fra den lengste syklusen jeg har hatt den siste tiden.

I dag er formen bra igjen. Snålt.

Gravidzilla....?

Innbildt svangerskap? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Jesse!

En tur til legen i morgen, gruer meg litt.

Samme fremdeles her.

Hmmm..

God søndag :)

Hvordan gikk det hos legen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fremdeles UTÅLMODIG!

Negativ! :(

Urintest hos legen altså.

Men føler meg ikke sikker før jeg får besøk av tante rød!

Skikkelig påvirka av MariannE :D

Det er så koselig at dere bryr dere!

Takk!

Fortsettelse følger.... :lur:

:goodbye:

-----eneste jeg er i stuss på nå er hvordan vi gjør med prøving uten mens..... Hmmm..... Når er eggløsninga lissom???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ! :(

Urintest hos legen altså.

Men føler meg ikke sikker før jeg får besøk av tante rød!

Skikkelig påvirka av MariannE :D

Det er så koselig at dere bryr dere!

Takk!

Fortsettelse følger.... :lur:

-----eneste jeg er i stuss på nå er hvordan vi gjør med prøving uten mens..... Hmmm..... Når er eggløsninga lissom???

Er i nesten samme situasjon som deg, men jeg slutta på p-piller for en mnd siden, og har fortsatt ikke sett snurten av mensen..Begynner jo å lure på om jeg allerede har blitt gravid, men det er nok for godt til å være sant ;) (og foreløpig ingen positiv test) Har kjøpt meg eggløsningstester for å prøve å finne ut om jeg kanskje får det selv om jeg ikke har fått mensen :) Det kan du jo prøve? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utålmodig

Hei Jesse,

Ja, jeg har jo disse testene liggende allerede, så egentlig er det bare å teste! :)

Men tror jeg gir det ut januar før jeg begyner. Kanskje kommer mensen, og da er det MULIGENS litt lettere å vite når man skal teste. Selv om jeg som nevnt tidligere her mistenker jeg hadde eggløsning kun veldig kort tid før forventet mens. Rart det der.

Kan hende det er smart å prøve å måle temp. Lurer på det. Blir færre tester å kjøpe og styre med også ;)

Snek til meg en sånn gratisbok fra legekontoret i går om svangerskap. Føler meg halvkriminell og sprø. Sprø som i innbildt-svangerskap SPRØ....

Men; Fremdeles ingen tante rød her, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noen disse testene ikke slår ut på, og da vil ikke en test hos legen slå ut heller (de er jo ikke bedre enn hjemmetestene). De tok ikke en blodprøve av deg da?

Test igjen om en uke eller to :) Skjønner at det er frustrerende å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utålmodig

Hei Linelia :)

Tok ikke blodprøve, nei.

Legen mente at urintestutstyret de har der er mer sensitivt enn vanlig....men aner ikke jeg...?

Men JA -jeg venter og ser, tenker jeg gir det ut januar før jeg gjør noe mer med saken om ikke mensen dukker opp innen den tid. Blir nok noen hjemmtester tenker jeg :sjenert:

Det kjedelige er jo at jeg ikke blir fulgt opp av sykehuset dersom jeg skulle være gravid. Men, men. Vet liksom ikke helt hva annet jeg kan gjøre enn å vente? (Og å fortsette å teste ;D)

Takk for omtanken :klemmer:

..Forresten føler jeg dette begynner likne en dagbok etterhvert...

Kanskje jeg blir flytta på? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Gikk du på noen slags hormonprevansjon nå før dere startet å prøve?

Det kan i så tilfelle lage kluss i sykluser når en da slutter på dem... noen annen forklaring har jeg ikke til deg, du må nok bare vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Utålmodig

Hei Smaragd og takk for melding!

Ikke noe prevensjon her i gården, på MANGE år.

Hoppa av i svingen bare :sjenert:

Ikke hatt kluss i syklusen som dette på lenge, dvs at jeg har "hoppa over" mensen to eller kanskje tre ganger siden jeg fikk mensen for første gang. Men det er ÅRESVIS siden sist det skjedde.

Det eneste med min syklus er at den er litt ustabil (noen få dager til eller fra) og at den på det lengste er litt lang, kanskje 33 dager.

Smører meg med den tålmodigheten jeg har :fnise:

Men stresser ikke like mye med det nå som da jeg starta denne tråden.

Time will tell :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Hei Smaragd og takk for melding!

Ikke noe prevensjon her i gården, på MANGE år.

Hoppa av i svingen bare :sjenert:

Ikke hatt kluss i syklusen som dette på lenge, dvs at jeg har "hoppa over" mensen to eller kanskje tre ganger siden jeg fikk mensen for første gang. Men det er ÅRESVIS siden sist det skjedde.

Det eneste med min syklus er at den er litt ustabil (noen få dager til eller fra) og at den på det lengste er litt lang, kanskje 33 dager.

Smører meg med den tålmodigheten jeg har :fnise:

Men stresser ikke like mye med det nå som da jeg starta denne tråden.

Time will tell :goodbye:

33 dager er ikke lang syklus - bare spør mange av damene her inne! ;)

Du må nok bare vente og se hva som skjer ja... ikke så mye annet å gjøre egentlig.

Men som du fikk svar på her lenger oppe, så finnes der dem som ikke fikk positive tester men som likevel var gravide - så alt er mulig :)

Hadde dere også :sengekos: rett før den tiden du hadde EL-slim? Da kan det jo hende du hadde to EL denne syklusen, og at det klaffa på den andre... :)

Hvor lenge siden er det du hadde det slimet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utålmodig

Hei igjen!

MYE :sengekos: både da kalenderen "sa" jeg hadde EL og når slimet var riktig. Slimet var riktig for over tre uker siden nå.

Ikke tenkt ¨på at det kunne være to eggløsninger... Hmmm...

Vet syklusen ikke er veldig lang, men litt lenger enn de 28 dagene, da.

Er to og en halv uke over nå.

Mye mensenvondt i dag. Pussig. Tror hele tiden jeg skal ha den, men så er jeg bare litt mer fuktig enn vanlig... :rodme:

God natt til deg, for lengst leggetid her!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Utålmodig

Nå er jeg "helt sikker på" at jeg er innbildt svanger!

Til og med akutt trøtt og bare MÅ sove flere ganger om dagen...

Psyker meg selv ut her :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...