Gå til innhold

Har søkt og søkt, men finner ikke...


09.08.2002

Anbefalte innlegg

Snakket med kontaktpersonen ved lokalet vi leier i går. Jeg sa at jeg godt kunne tenke meg en litt annerledes bryllups kake. Han foreslo en kake alla Pascal med en frisk mousse pyntet med friske bær. Høres veldig flott ut! Synes å huske at det var noen her som la ut en link til en slik type kake... Har søkt, men finner ikke... Skulle så gjerne se hvordan denne typen kake ser ut!Kan noen hjelpe meg?

Er kaken god? Hvilke smak på fyllet anbefaler dere? Mange spørsmål på en gang kanskje, men....

Jo også en ting til: Jeg spurte hva prisen ville bli. Han svarte 45,- pr stykke... Jeg gjentok spørsmålet hva det ville komme for hele kaken. Han sa noe om at det ikke ville gå tom for kake...? Betyr dette at de "fyller" på etter hvert? Det kan jo veldig fort blir dyrt i så tilfelle! På den annen side så slipper man da å tenke på flere forskjellige typer kaker. Kan jo ha forskjellig smak i de forskjellige etg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det han mente var nok 45 kr per kakestykke. Bestiller du en kake som er beregnet for 50 personer, så kommer det jo på 2250,- for kaken (altså f.x. en tre-etasjes kake, slik at du kan ha tre ulike). En kake du bestiller for 50 personer har nok antakelig rause kakestykker, slik at det er mer enn nok til at alle får et (stort) stykke hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pascal pasjonsfrukt mousse Bryllupskake er kjempeflott, spesielt den flotte svanen av blåst sukker som er på toppen. Jeg har vært der og fått prisliste, hvis du går innom der får du også smaksprøve.

30 pers: 1800,-

40 pers: 2400,-

50 pers: 3000,-

60 pers: 3600,-

76 pers: 4300,-

88 pers: 4800,-

Jeg har ikke funnet bilde av kaken på Internett, emn det er supernydelig både i utseende og smak! Den er pyntet med masse friske frukter.

hoppe.gif

Vinterbrura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se igjennom alle innleggene her. Jeg så den før i dag, men jeg husker ikke på hvilken side...Jeg gidder ikke gå igjennom alle en gang til. Det var den kaka med svane på toppen. Pascal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...