Quirky Skrevet 10. april 2010 Forfatter #381 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg har for så vidt en dagbok her inne, men neglisjerer den sterkt. Men du burde være fornøyd med at jeg holder hus hos deg, burde du. Jeg ville vært mer enn fornøyd, beæret, over å ha deg som gjesteforfatter om du bare kunne oppføre deg. Ikke bare antyder du i blant at jeg shopper for mye(hvilket ertilfelle,men jeg velger å , du sa at Chanel 2.55 ser billig ut. Blasfemi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 10. april 2010 Forfatter #382 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg får 25 000 i forskudd på arv over helgen- nå står jeg overfor et dilemma- shoppe vilt eller være fornuftig og spare? Haha...spare. Hvilken underholdende idé. I just don't do saving, spending is my religion. Nå blir det Chanel-veske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 11. april 2010 #383 Del Skrevet 11. april 2010 Hei Quirky! Ser du har nevnt at SN selger gamle varer...Jeg har nettopp fått en Joico-balsam derfra, og den virker veldig gammel Den er helt tyntflytende, måtte bruke store mengder i dag for å få nok til hele håret.......Er nesten sikker på at den er utgått på dato, men det står jo selvfølgelig ingen "best før"-dato på den. Irriterende For øvrig synes jeg Chanel-vesken er en glitrende investering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 11. april 2010 #384 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg får 25 000 i forskudd på arv over helgen- nå står jeg overfor et dilemma- shoppe vilt eller være fornuftig og spare? Nå blir det Chanel-veske! Do it, do it. Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 13. april 2010 #385 Del Skrevet 13. april 2010 Argh, når jeg endelig bestemte meg for å bestille Supra, så var de tom for 42. Jeg tør søren ikke å bestille str 40 - får den garantert ikke på nå. Men med tid og stunder, så kanskje... Hvordan fungerer denne shoppingen som gulrot for deg, hjelper det på vektnedgangen? Jeg synes det er litt skummelt, og er redd for å svi av penger på noe som ikke blir brukt. I dag skal jeg kjøpe meg et skjørt som jeg fant på Inwear i går(med høyt liv!), og lider valgets kvaler; sånn passe nå? Eller pølseskinn? Ah, all denne energien som må til for å ta et valg. Er vesken din nå? Hvor har de sånt i Trh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. april 2010 #386 Del Skrevet 13. april 2010 Hørte jeg Chanel? My dream.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 13. april 2010 #387 Del Skrevet 13. april 2010 Forresten, føres Whyred i Trh? Kanskje på Retro eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. april 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 14. april 2010 Argh, når jeg endelig bestemte meg for å bestille Supra, så var de tom for 42. Jeg tør søren ikke å bestille str 40 - får den garantert ikke på nå. Men med tid og stunder, så kanskje... Hvordan fungerer denne shoppingen som gulrot for deg, hjelper det på vektnedgangen? Jeg synes det er litt skummelt, og er redd for å svi av penger på noe som ikke blir brukt. I dag skal jeg kjøpe meg et skjørt som jeg fant på Inwear i går(med høyt liv!), og lider valgets kvaler; sånn passe nå? Eller pølseskinn? Ah, all denne energien som må til for å ta et valg. Er vesken din nå? Hvor har de sånt i Trh? Åhh, er de utsolgt? Jeg bestilte et par i 42 for en ukes tid siden, glad jeg fikk tak i dem i tide- du kan få kjøpe mine for et par hundre tusen. :gjeiper: De kommer sikkert inn i str.42 igjen, du kan jo maile dem og spørre? Shopping som gulrot fungerer utmerket for meg, men det fungerer nok ikke for alle- og man må være tålmodig, selv har jeg lagt på meg 8 kg i løpet av de siste seks ukene p.g.a trøbbel med stoffskiftet (ja, jeg er en av de heldige som faktisk har problemer med stoffskiftet, ikke bare bruker det som unnskyldning- og jeg nøler ikke med å innrømme at sukkeravhengigheten min definitivt har en del av skylda for vektproblemet mitt, det er ikke bare stoffskiftet), så plaggene i mindre størrelser jeg lengter etter å kunne bruke er enda mer uoppnåelige enn de har vært. Enkelte plagg kan jeg ikke vente i månedsvis på å kunne bruke, som Supra-jeansene fra Whyred- derfor bestilte jeg som sagtte et par til i str.42, som jeg kan bruke til de i str.38 passer- å bestille et par i str.40 også synes litt for dekadent, får få de i str.42 sydd inn når jeg begynner å gå ned i vekt igjen og de blir for store. Jeg ville kjøpt det skjørtet fra InWear i størrelsen som passer deg NÅ, så kan du heller få det sydd inn når du går ned i vekt, skjørt og kjoler er jo det enkleste å sy inn, hvis du behersker kunsten å sy selv, eller har en snill mor eller venninne/kompis, trenger du kanskje ikke assistanse fra skredder (selv utnytter jeg moren min rått til slike prosjekter, det er betaling for mine tjenester som hennes personlige stylist). Tweaking av jeans og andre "vanskelige" plagg bør imidlertid forbeholdes profesjonelle, jeg kommer til å få en skredder til å sy inn jeansene fra Whyred. De har nok ikke Chanel i Trondheim, en venninne i London skal kjøpe 1 stk verdensfinesteveske til meg og sende den. Alternativet er Ebay, men tar ikke sjansen, tenk om jeg betaler 10-12 000 og jeg får en replica? Dessuten, det er Chanel 2.55, den er for classy for Ebay. Skulle bare ønske at jeg selv kunne gå inn i en Chanel-butikk, nyte kunstverkene og ta med meg drømmeveska ut etterpå, men det betyr å vente i uoverskuelig fremtid, noe jeg ikke er villig til å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. april 2010 Forfatter #389 Del Skrevet 14. april 2010 Forresten, føres Whyred i Trh? Kanskje på Retro eller noe sånt? Kan godt hende, skammer meg over å innrømme at jeg er lite kjent med klesbutikkene i Trondheim, selv om jeg har bodd her en stund. Handler mest på nett eller når jeg er i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 14. april 2010 #390 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har også lyst på Supra-jeansen (jeg synes det er mer bukse enn jeans, dog), men behersker meg, for jeg har kjøpt ny skinnjakke, og venter på å få kloa i den nye oppdaterte MACBook PRO. Og så skal vi til Italia snart, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 14. april 2010 #391 Del Skrevet 14. april 2010 Du, det var en veldig lur tanke å få plagg sydd inn. Om min mor ikke er snill, så er hun i alle fall flink til å sy. Hun sydde alt til meg som barn på det glade 70-tall. Jeg kjøpte skjørtet bare bittelitt for trangt, så det ser bra ut nå også. Og forhåpentligvis også om 5 kg. Hvis ikke, frem med symaskina. Sånn var det ja. Så kjedelig med stoffskifte. Hvordan finner man ut sånt da? Joda, skjønner at man må til legen, men.. For min del er det utallige måltider pr dag som har gjort at jeg har est ut, 8 kg siden i høst. Men skit i det, det er jo fashion det skal dreie seg om her. Har faktisk sendt mail til Whyred, men de har ikke svart. De har også en annen modell med høyt liv, men den er mer tettsittende, og jeg er redd det blir lite flatterende. Men med rett overdel så går det vel. Skjønner at du vil kjøpe veska selv, men tipper det er glemt når du holder den i dine hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. april 2010 Forfatter #392 Del Skrevet 14. april 2010 Var over hele byen i dag på jakt etter sorte ankelboots, men fant ingenting som fristet nevneverdig- så det ble nettshopping. Forelsket meg i modellen Liz fra Bronx da den kom i fjor høst, og nå gikk jeg hen og bestilte dem, selv om de ikke er, uhhm, spesielt praktiske, hælhøyden er helt på grensen til hva jeg takler til hverdagsbruk. Som dere kanskje har observert, har jeg en tilbøyelighet til å, når jeg finner noe jeg virkelig liker, kjøpe plagget/skoene/etc i andre tilgjengelige farger også- og Bronx Liz finnes i en helt uimotståelig versjon i grått semsket skinn- måtte ha dem. Mine nye killer heels (disse fortjener virkelig betegnelsen) i sort ...og i grått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 14. april 2010 #393 Del Skrevet 14. april 2010 Wow, det var hælene sine det. Men de var lekre. Aldri gått i noe sånt jeg. Kjøpte et par ankelboots fra Wonders, de er høye nok. Pluss støvletter i samme modell. http://eshoes.no/shop/pepita-negro-14192p.html Digger spesielt ankelbootsa, som jeg har i lilla. Innviet de forrige helg, med nonstopdansing i to timer. Neste dag var jeg lettere handikappet med en svær vannblemme under hver fot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 14. april 2010 #394 Del Skrevet 14. april 2010 Fått mail fra Whyred. Str 42 kommer inn i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. april 2010 Forfatter #395 Del Skrevet 14. april 2010 Wow, det var hælene sine det. Men de var lekre. Aldri gått i noe sånt jeg. Kjøpte et par ankelboots fra Wonders, de er høye nok. Pluss støvletter i samme modell. http://eshoes.no/shop/pepita-negro-14192p.html Digger spesielt ankelbootsa, som jeg har i lilla. Innviet de forrige helg, med nonstopdansing i to timer. Neste dag var jeg lettere handikappet med en svær vannblemme under hver fot. Fått mail fra Whyred. Str 42 kommer inn i neste uke. Så bra! Mine blir levert på døra i morgen formiddag, gleder meg sånn! Lilla ankelboots er så utrolig lekkert! Jeg elsker mine mørk lilla fra Troppa, men jeg må få dem blokket ut, de er alt for trange, etter å ha gått i dem et par timer forrige helg tryglet jeg om aktiv dødshjelp... Bronx Liz har definitvt hæler for viderekommende, forbeholdt modige damer med lang erfaring med hæler, god balanse- damer med en indre transe. Jeg tror jeg, den indre bimboen min og den indre transen min sammen er kvinner nok til å takle dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. april 2010 Forfatter #396 Del Skrevet 14. april 2010 Har handlet inn litt vår/sommerklær- går veldig mye med kjoler om sommeren, de siste sesongene har det gått mye i t-shirt-kjoler i grått, hvitt og sort, i år tenkte jeg å eksperimentere litt med andre fasonger. Fant også sorte, lange basistopper, har lett lenge etter de ultimate (se, jeg unngikk å bruke ordet "perfekt"!), til en ok pris. Kjole fra Prim I Am Kjole fra Ikon Kjole fra Alternative Apparel Sort basic topp (kjøpte tre stk) (Den er lengre enn det ser ut som på bildet, stylistene har dratt den opp litt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. april 2010 Forfatter #397 Del Skrevet 14. april 2010 Du, det var en veldig lur tanke å få plagg sydd inn. Om min mor ikke er snill, så er hun i alle fall flink til å sy. Hun sydde alt til meg som barn på det glade 70-tall. Jeg kjøpte skjørtet bare bittelitt for trangt, så det ser bra ut nå også. Og forhåpentligvis også om 5 kg. Hvis ikke, frem med symaskina. Sånn var det ja. Så kjedelig med stoffskifte. Hvordan finner man ut sånt da? Joda, skjønner at man må til legen, men.. For min del er det utallige måltider pr dag som har gjort at jeg har est ut, 8 kg siden i høst. Men skit i det, det er jo fashion det skal dreie seg om her. Har faktisk sendt mail til Whyred, men de har ikke svart. De har også en annen modell med høyt liv, men den er mer tettsittende, og jeg er redd det blir lite flatterende. Men med rett overdel så går det vel. Skjønner at du vil kjøpe veska selv, men tipper det er glemt når du holder den i dine hender. Stoffskifteproblemer påvises ved hjelp av blodprøver. Jeg fikk problemer for flere år siden, så gikk det bedre, men nå har stoffskiftet mitt klappet fullstendig sammen. Og de ekstra kiloene forsvinner ikke automatisk selv om man får behandling. Jeg har prøvd alt av slankemetoder, og anbefaler virkelig lav GI-diett (redusert mengde karbohydrater, men ikke helt "lavkarbo", ingen raske karbohydrater som sukker, pasta etc, mye protein, og sunt fett i balanserte mengder). Hvis du spiser hele dagen, tyder det på at blodsukkeret ditt ikke er i balanse, det rettes opp med en slik diett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. april 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Har shoppet elektronikk igjen- har innsett at printeren min må erstattes, selv om det er kjipt å bruke penger på noe så gørr som en sort/hvitt laserskriver. Kjøpte også to stk. usb-minnesticks av typen supersikker-passordbeskyttet-kryptert, til å lagre superhemmelige dokumenter som dagboka mi- kjøpte to for å ha backup på den ene, innmari kjipt hvis jeg bare har en og den blir ødelagt/jeg mister den eller noe. Når vi er inne på elektronikk- jeg greier ikke å bestemme meg for hvorvidt jeg skal bestille fjernkontroll til det nye vidunderkameraet mitt, og hvis jeg skal, om jeg skal satse på noe billig fra Ebay og håpe at den funker, eller kjøpe en "ordentlig en" fra Fotovideo.no, den eneste norske siden jeg har funnet som selger slike, til 6-800 kr. Endret 15. april 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. april 2010 Forfatter #399 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg har også lyst på Supra-jeansen (jeg synes det er mer bukse enn jeans, dog), men behersker meg, for jeg har kjøpt ny skinnjakke, og venter på å få kloa i den nye oppdaterte MACBook PRO. Og så skal vi til Italia snart, også. Supra er vel strengt tatt en hybrid mellom jeans og bukse. Jeg vil også ha MACbook PRO- og ny skinnjakke, venter enda på at den jeg bestilte fra LaRedoute for evigheter siden skal komme i posten. Hvis de drøyer det lengre nå får jeg ikke brukt den før til høsten. *sutre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. april 2010 Forfatter #400 Del Skrevet 15. april 2010 Gikk inn på Topshop.com for å finne flere vår/sommerplagg som ikke er typisk "vår/sommerlige", Topshop er innmari flinke på det. Fant to kjoler, en kort og en maxi-t-shirt-kjole, og et par shorts. Kjole Enda en kjole Shorts Også hadde de tre for 7£-tilbud på sokker, kjøpte seks par bambi-sokker og seks par katte-sokker. Er lei av sorte, enkle sokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå