Quirky Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #361 Del Skrevet 31. mars 2010 Etter å ha varmet opp visakortet med beltet fra Asos var det tid for å gi det en ordentlig treningsøkt. Da Whyred, et av yndlingsmerkene mine, presenterte vårkolleksjonen tidligere i vinter forelsket jeg meg i et par sorte jeans fra Whyred, et av yndlingsmerkene mine- den superhøye midjen kombinert med smale bein gjorde dem edgy, unike, og helt uimotståelige! Siden de bare hadde dem i str. small på Nelly.com, og de ikke har hatt dem inne i nettbutikken til Whyred, har det blit med kun avstandsforelskelsen, men i dag oppdaget jeg at de hadde fått dem inn på Whyred.se- jeg nølte ikke et sekund med å bestille! Mine nye yndlingsjeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 31. mars 2010 #362 Del Skrevet 31. mars 2010 De var utrolig kule! Hvordan er stoffet, tror du de har lett for å utvide seg? Jeg er på jakt etter ny jeans, men jeg "sliter" med at bena mine er korte og slanke, så er avhengig av trange jeans som holder fasongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #363 Del Skrevet 31. mars 2010 De var utrolig kule! Hvordan er stoffet, tror du de har lett for å utvide seg? Jeg er på jakt etter ny jeans, men jeg "sliter" med at bena mine er korte og slanke, så er avhengig av trange jeans som holder fasongen. Takk! Stoffet er standard 98% bomull/2% elastan, så de vil nok utvide seg litt, det er umulig å finne jeans som ikke utvider seg overhodet. Men Whyred er et kvalitetsmerke, og jeansene jeg har hatt fra det merket har hold seg veldig godt, så de vil nok holde fasongen temmelig bra. Hvis du har korte og slanke bein er jo denne modellen perfekt for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 5. april 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 5. april 2010 Har bestemt meg for å gjenopplive motebloggen min (den er så godt som død nå) og ta den til et nytt nivå, med outfit-bilder. Siden jeg ikke har kamera som funker, måtte jeg ha et nytt. Da jeg studerte journalistikk hadde jeg digitalt speilreflekskamera, og bildene ble så mye bedre enn med et standard digitalkamera. Så, jeg gikk for digitalt speilrefleks, et Canon 1000D kit- etter å ha lest en del tester og artikler kom jeg til at det er det beste alternativet, det er blant de rimeligste alternativene, og mer enn bra nok til mitt bruk, man får mye for pengene. Kjøpte i tillegg et kamerastativ, med mindre man har noe i eksakt rigktig høyde å plassere kameraet på, er stativ nødvendig for vellykkede selv-portrettbilder i helfigur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. april 2010 #365 Del Skrevet 5. april 2010 Kult, skal følge med i bloggen din om du skal begynne å oppdatere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 5. april 2010 #366 Del Skrevet 5. april 2010 Me too! Men husker ikke adressen? Blir morsomt å se outfitbilder av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 5. april 2010 Forfatter #367 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Kult, skal følge med i bloggen din om du skal begynne å oppdatere igjen Me too! Men husker ikke adressen? Blir morsomt å se outfitbilder av deg Jippiii! Lesere! Nå må jeg bare gå ned 15 kilo og bli fotogen... Adressen er www.fashionistawannabe.com Endret 5. april 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 5. april 2010 #368 Del Skrevet 5. april 2010 Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 7. april 2010 Forfatter #369 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Basic, sorte pumps har stått på ønskelista en stund, men har blitt nedprioritert- både fordi de ikke gir noen mindblowing shoppeopplevelse, det er litt kjedelig, og fordi jeg ikke har funnet noen i nærheten av tilfredsstillende- avbestilte de jeg bestilte fra La Redoute da jeg fikk tenkt meg om. Browset lillevinkelsko.no for å se om det var noe interessant, og fant, må bruke ordet jeg bruker alt for mye- PERFEKTE basic-pumps, fra yndlingsmerket mitt, Troppa, med litt platå, rund tupp, borderline klassiske, men ikke helt- klassisk er kjedelig. Og de var nedsatt fra 1500 til 500, hvilket vil si at jeg sparer 1000 kr pr. par jeg kjøper- hvilket igjen var nok til at jeg greide å rettferdiggjøre å kjøpe dem i grått også. Mine nye pumps i sort ..og i grått Å shoppe basis-pumps viste seg å ikke bli kjedelig overhodet, når man gjør funn som dette er det en fullkommen shoppe-tripp som gir et kick man ellers bare får av virkelig god sex eller ulovlige rusmidler. Endret 7. april 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 7. april 2010 Forfatter #370 Del Skrevet 7. april 2010 Siden jeg har ekstremt high-maintanance lepper som krever mer pleie enn en nyfødt baby, må jeg ha et arsenal med leppepomade av beste kvalitet i hus til enhver tid- minimum fire, én til nattbordet, én til å ha i håndvesken, én på badet, og én i reserve når jeg ikke finner en av de andre.Jeg foretrekker lip balm fra Decleor, bruker både Nutri-Smoothing Lipstick og Decleor Aroma Solutions Baume Levres Nourishing Lip Balm (produktutviklerene hos Decleor anstrenger seg virkelig for å gi produktene korte, enkle navn), de har forskjellig konsistens og effekt, og dermed forskjellige bruksområder, de utfyller hverandre. Leppepomadene fra Decleor er de beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd maaange. Nå er det å høy tid å fylle opp lageret, har bare én tube Nutri-Smoothing Lipstick igjen og er nødt til å suplere med Eos, som jeg ikke finner tilfredsstillende.Fant ut at det ble rimeligere å bestille fra Cheapsmells enn Feelunique, så la inn bestilling der på to av hver. Nutri Smoothing Lipstick Decleor Aroma Solutions Baume Levres Nourishing Lip Balm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 7. april 2010 Forfatter #371 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Dobbelpost Endret 7. april 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 7. april 2010 Forfatter #372 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Har siklet etter denne genseren fra Modström, et av favorittmerkene mine, lenge, og i kveld innså jeg at for at livskvaliteten min avhenger avhenger av hvorvidt jeg eier dette plagget- da var jeg jo nødt til å bestille det. Endret 7. april 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 7. april 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg vurderer helt seriøst å investere i en Chanel 2.55. Den er bare så VAKKER, og jeg kommer til å ha den livet ut. Den svenske motebloggeren/stylisten Linn Gustafsson pleide å poste outfit-bilder der hun kombinerte sin überklassiske 2.55 med jeans og converse- det så så vanvittig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. april 2010 #374 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg kan absolutt anbefale 2.55, har ikke angret et sekund etter at jeg kjøpte min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 8. april 2010 #375 Del Skrevet 8. april 2010 Og jeg vet ikke helt, men jeg synes den ser litt billig ut; litt typisk "oversminka russisk dame med masse bling og bleket hår". Ellers kjøpte jeg pumps fra favorittmerket kmb til jul. Jeg falt for den firkantede tåen, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 8. april 2010 #376 Del Skrevet 8. april 2010 Skjønner hva du mener angående veska, Honesty, men jeg tror at med den rette looken og outfit'n så blir det bare schtilig. Likte veska godt jeg. Den buksa fra Whyred - heter den Supra? Lurer på om jeg skal bestille den, er helt desperat etter en høylivet bukse, rett og slett. Hvordan er de på størrelsen? Må jo seff teste lepsylene fra Decleor nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 8. april 2010 #377 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg vurderer helt seriøst å investere i en Chanel 2.55. Den er bare så VAKKER, og jeg kommer til å ha den livet ut. Den svenske motebloggeren/stylisten Linn Gustafsson pleide å poste outfit-bilder der hun kombinerte sin überklassiske 2.55 med jeans og converse- det så så vanvittig bra ut! Hun ser stunning ut! Men jeg tror hun har Chanel Jumbo i str. XL, som jeg liker hakket bedre enn orginalen. Selvsagt er den dyrere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 9. april 2010 Forfatter #378 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Skjønner hva du mener angående veska, Honesty, men jeg tror at med den rette looken og outfit'n så blir det bare schtilig. Likte veska godt jeg. Den buksa fra Whyred - heter den Supra? Lurer på om jeg skal bestille den, er helt desperat etter en høylivet bukse, rett og slett. Hvordan er de på størrelsen? Må jo seff teste lepsylene fra Decleor nå. Ja, det er den som heter Supra. Har ikke fått min, så vet ikke hvordan den er i størrelsen, men Whyreds størrelser er ganske normale, litt små kanskje, bruker du str.40 på H&M vil nok 40 passe i Supra, spesielt siden jeans må kjøpes litt trange siden de utvider seg. Nelly.com opererer med andre størrelser enn Whyred selv, der er det x-small, small etc, vet ikke hva det tilsvarer. Anbefaler virkelig å bestille fra Whyred.se, har bestilt derfra flere ganger, og kundeservicen er super, de shipper raskt, og med UPS slik at du ofte unngår moms og fortollingsgebyr, evnt. betaler du det i ettertid. Du MÅ prøve leppepomadene fra Decleor, de er fantastiske, et kjøp du ikke kommer til å angre på! Og kjøper du på nett koster de ikke særlig mer enn andre kvalitetsleppepomader med naturlige ingredienser, som Weleda Everon og EOS. Endret 9. april 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 9. april 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg kan absolutt anbefale 2.55, har ikke angret et sekund etter at jeg kjøpte min! Tror virkelig ikke jeg heller vil angre et nanosekund, har ønsket meg den veska i flere år. Og jeg vet ikke helt, men jeg synes den ser litt billig ut; litt typisk "oversminka russisk dame med masse bling og bleket hår". Det er kanskje gull-lenken som gjør at du synes den ser litt billig ut, jeg likte den faktisk ikke helt selv før, men nå synes jeg den er finere enn noen annen designerveske. Det handler om hvordan man kombinerer den også, med feil klær kan den se jævlig ut. Ellers kjøpte jeg pumps fra favorittmerket kmb til jul. Jeg falt for den firkantede tåen, rett og slett. Pumpsene var fiiiine, liker vanligvis ikke firkantet tå, men der fungerte det. Kmb er et ok merke, de er gode på pumps. Men du, når skal du krype til korset og starte egen shoppingdagbok? Snart krever jeg leie pr. post du opptar her inne. :gjeiper: Hun ser stunning ut! Men jeg tror hun har Chanel Jumbo i str. XL, som jeg liker hakket bedre enn orginalen. Selvsagt er den dyrere også. Det er Jumbo jeg vil ha, trenger en veske som rommer litt mer enn kortmappe og leppestift. Linn Gustafson ser indeed stunning ut, jeg elsker stilen hennes, min stil har mange likhetstrekk med hennes- jeg kaller det Scandinavian chic. Synd hun ikke blogger lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 9. april 2010 #380 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har for så vidt en dagbok her inne, men neglisjerer den sterkt. Men du burde være fornøyd med at jeg holder hus hos deg, burde du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå