Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 15. februar 2010 Hehe, jeg liker også å pøse på.. ser kanskje litt ut som en oljete pølse en liten stund, men det er det vel verdt. Men som du sier, 15 ml varer ikke lenge når man liker å bade i godsakene. Det er første gang jeg bestiller salongstr., så jeg skal ikke si noe skråsikkert. Etter å ha surret litt rundt gikk jeg til slutt for en selger som kaller seg beautypal. Han setter ned prisen på pakken, og ser ut til å shippe raskt. Feedbacken er også stort sett veldig positiv (99,9%). Så jeg tok sjansen. Tenkte jeg skulle bestille oljen i salongstr. fra samme selger om det går bra. Om du vil kan jeg gi deg en update på hvordan det går. Please gi meg update! Jeg bruker den for det meste om kvelden, når sambo er på jobb, så at jeg glinser gjør ingenting. Jeg har en greie med alle hudpleieprodukter (og hårpleieprodukter), spesielt kremer, jeg innbiller meg at mindre enn massemasse ikke vil være nok...så jeg dynker meg i rens, serum, balm, hårkur, balsam...når hudpleieren som først introduserte meg for Ylang Ylang Night Balm demonstrerte hvordan jeg brukte den, var det ikke helt slik jeg gjør det...hun brukte bare bittelitt, jeg kan umulig greie meg med så lite- kanskje jeg bare har veldig stort ansikt? :D Det er verst med hårprodukter, egentlig, siden jeg har veldig langt, veldig tykt hår, trenger jeg store mengder produkt selv om jeg bruker det sparsommelig, når jeg pøser på bruker jeg jo en flaske balsam i slengen (nesten)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #182 Del Skrevet 15. februar 2010 pinkdaisygirls? Hun er isåfall en suveren selger. Jeg har kjøpt en del MAC av henne, inkludert refill skygger og tom palette. Varene er ekte, hun er rask og gir kjempe service. Jeg hadde en dag hvor jeg var innom og handla litt og litt.. jeg skulle jo bare ha en skygge, også gikk det noen timer, også ble det bare en til, og bare en til.. ja, du skjønner tegninga. Jeg gadd ikke styre med combined shipping, men i dag ser jeg at jeg har fått mail om at hun på eget initiativ har gitt meg refund for combined shipping på alle skyggene. I tillegg setter hun ned prisene på pakken uten at man spør. Så om det er henne du lurer på, så ville jeg ha hoppet i det. (hun har over feedbacks salg og 100% nemlig) Åhh, kult at noen hadde erfaring med Pinkdaisygirls! Over 3000 revewis, utelukkende positive, ga meg et hint om at hun er en bra selger, men fint å få det bekreftet fra noen som har kjøpt- virker som om hun er veldig grei å ha med å gjøre! Har sendt henen mail der jeg spurte om hun er villig til å skrive at pakken er verdt 30$ når hun shipper, selv om produktene er verdt en del mer, hadde ikke fått svar enda, men nå vet jeg jo at hun gjør det. Da blir det handling hos henne i nær fremtid, hvis jeg greier å overbevise meg selv om at jeg virkelig trenger en smokey eyes- palett til- jeg har jo den fra Chanel, men jeg vil ha et alternativ med matte skjygger...tror det skal gå temmelig greit å overtale meg selv, det gjør det stort sett alltid. Skjønner virkelig hva du mener med én skygge til, og så én skygge til...gi meg en time på Ebay, og jeg har fylt opp minst tre av de palettene som tar 15 skygger, og overbevist meg selv om at jeg må ha alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #183 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har kjøpt en del MAC av henne, inkludert refill skygger og tom palette. Er du fornøyd med systemet med tom palett og refill-skygger, forresten? Sitter skyggene godt? Ser paletten bra ut- sleek, enkel og eksklusiv eller bare et brett billig svart plast? Hvilken palett har du, den lille med plass til fire skygger eller den store? Hvilke skygger har du? Noen av de jeg har sett meg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. februar 2010 #184 Del Skrevet 15. februar 2010 Please gi meg update! Jeg bruker den for det meste om kvelden, når sambo er på jobb, så at jeg glinser gjør ingenting. Jeg har en greie med alle hudpleieprodukter (og hårpleieprodukter), spesielt kremer, jeg innbiller meg at mindre enn massemasse ikke vil være nok...så jeg dynker meg i rens, serum, balm, hårkur, balsam...når hudpleieren som først introduserte meg for Ylang Ylang Night Balm demonstrerte hvordan jeg brukte den, var det ikke helt slik jeg gjør det...hun brukte bare bittelitt, jeg kan umulig greie meg med så lite- kanskje jeg bare har veldig stort ansikt? :D Det er verst med hårprodukter, egentlig, siden jeg har veldig langt, veldig tykt hår, trenger jeg store mengder produkt selv om jeg bruker det sparsommelig, når jeg pøser på bruker jeg jo en flaske balsam i slengen (nesten)! Haha, oh my, det høres jo ut som meg! Jeg blir helt over meg når jeg finner hårproduktene jeg liker i str bøtte! Da føles det ihvertfall som om de varer en stund, sånn at jeg kan overbevise meg selv om at jeg ikke bruker såååååå himla mye. Min samboer er "dessverre" hjemme på kveldstid, men jeg har fått han til å smøre seg inn med Neroli olje når han er skikkelig tørr i ansiktet, så da kan vi sitte her og glinse i all vår prakt sammen. Jeg liker forresten teorien din om stort ansikt.. tror vi går for den! Jeg har prøvd flere ganger å kutte ned på mengden, og står her og surrer med q-tip og night balmen, men det blir alltid litt til.. og enda litt til, og før man vet ordet av det har man dynket seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 15. februar 2010 Haha, oh my, det høres jo ut som meg! Jeg blir helt over meg når jeg finner hårproduktene jeg liker i str bøtte! Da føles det ihvertfall som om de varer en stund, sånn at jeg kan overbevise meg selv om at jeg ikke bruker såååååå himla mye. Min samboer er "dessverre" hjemme på kveldstid, men jeg har fått han til å smøre seg inn med Neroli olje når han er skikkelig tørr i ansiktet, så da kan vi sitte her og glinse i all vår prakt sammen. Jeg liker forresten teorien din om stort ansikt.. tror vi går for den! Jeg har prøvd flere ganger å kutte ned på mengden, og står her og surrer med q-tip og night balmen, men det blir alltid litt til.. og enda litt til, og før man vet ordet av det har man dynket seg! Oh yeah, elsker stoooore flasker- ble lykkelig da jeg fant favoritt-hårkuren min, den beste hårkuren ever, Fudge Dynamite, i litersflasker på Lookfantastic. At jeg pøser sånn på er vel litt beslektet med at jeg generelt er en hamstrer, jeg kjøper inn i store kvanta- som f.eks nevnte litersflasker med hårkur, jeg kjøpte tre stykker. Jeg er vel en av dem som alltid er redd for at det ikke skal bli helt nok... Jeg har funnet en måte å lasse på masse balm på q-tipsen, for alle vet at så lenge man bare bruker ene enden på én q-tip, bruker man ikke for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. februar 2010 #186 Del Skrevet 15. februar 2010 Åhh, kult at noen hadde erfaring med Pinkdaisygirls! Over 3000 revewis, utelukkende positive, ga meg et hint om at hun er en bra selger, men fint å få det bekreftet fra noen som har kjøpt- virker som om hun er veldig grei å ha med å gjøre! Har sendt henen mail der jeg spurte om hun er villig til å skrive at pakken er verdt 30$ når hun shipper, selv om produktene er verdt en del mer, hadde ikke fått svar enda, men nå vet jeg jo at hun gjør det. Da blir det handling hos henne i nær fremtid, hvis jeg greier å overbevise meg selv om at jeg virkelig trenger en smokey eyes- palett til- jeg har jo den fra Chanel, men jeg vil ha et alternativ med matte skjygger...tror det skal gå temmelig greit å overtale meg selv, det gjør det stort sett alltid. Skjønner virkelig hva du mener med én skygge til, og så én skygge til...gi meg en time på Ebay, og jeg har fylt opp minst tre av de palettene som tar 15 skygger, og overbevist meg selv om at jeg må ha alle sammen. Hun er som sagt suveren. Ikke tenk på det med å sette ned verdien, hun merker pakken som gave og setter ned verdien uten at man spør. Hun er i tillegg gjennomført koselig, og veldig ryddig og grei å ha med å gjøre. Hun pakker også varene godt, alt jeg har fått kommer i sånn ca 10 m bobleplast. Så ja, hun er sånn ca den safeste ebay selgeren jeg har handlet med, og hun anbefales virkelig. Og ja, det er klart du trenger en til! Man får aldri for mange øyeskygger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. februar 2010 #187 Del Skrevet 15. februar 2010 Er du fornøyd med systemet med tom palett og refill-skygger, forresten? Sitter skyggene godt? Ser paletten bra ut- sleek, enkel og eksklusiv eller bare et brett billig svart plast? Hvilken palett har du, den lille med plass til fire skygger eller den store? Hvilke skygger har du? Noen av de jeg har sett meg ut? Ja, jeg er veldig fornøyd. Veldig greit å kunne kjøpe de fargene man selv vil ha, og bytte de ut etterhvert som de blir tomme. (ikke at det skjer så ofte, ca jeg har ca 1 million forskjellige øyeskygger, og føler at jeg må bruke alle litt ). Skyggene sitter godt og det ser helt greit ut. Tror det er bedre bilde av den på siden til MAC. Jeg har den med plass til 15.. som sagt, en skygge her, en der, og der var det jaggu en til.. da er det greit med plass å gå på. Jeg har akkurat bestilt Mulch, Satin Taupe og Ground Brown. Tror jeg de heter.. Fra før har jeg Shroom, Naked Luch, Motif, Soft Brown, All That Glitters og Orb. Så jeg har ikke noen av de du har sett deg ut, men jeg har de på den laaaange lista over skygger jeg nok må ha etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. februar 2010 #188 Del Skrevet 15. februar 2010 Oh yeah, elsker stoooore flasker- ble lykkelig da jeg fant favoritt-hårkuren min, den beste hårkuren ever, Fudge Dynamite, i litersflasker på Lookfantastic. At jeg pøser sånn på er vel litt beslektet med at jeg generelt er en hamstrer, jeg kjøper inn i store kvanta- som f.eks nevnte litersflasker med hårkur, jeg kjøpte tre stykker. Jeg er vel en av dem som alltid er redd for at det ikke skal bli helt nok... Jeg har funnet en måte å lasse på masse balm på q-tipsen, for alle vet at så lenge man bare bruker ene enden på én q-tip, bruker man ikke for mye. Hehe, ja, jeg har også en kjempe flaske Dynamite på badet.. OG en i reserve må vite! Man kan jo ikke gå tom! Seriøse hamstertendenser her også, jeg tror sambo er litt redd for å drukne i alle skattene mine etterhvert. Jeg er egentlig sånn når det gjelder det meste, mye bedre med altfor mye enn litt for lite! Jaggu godt det er flere av oss.. Hmmm, fint q-tis trick! Det skal jeg minne meg selv på neste gang jeg prøver å begrense meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 15. februar 2010 #189 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette var ei gøyal og spennande dagbok! Her må det fylgjast med så ofte som mogeleg Har du nokre favorittar når det gjeld secondhand-butikkar i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #190 Del Skrevet 15. februar 2010 Uhhm...jeg som skulle bruke kvelden til å studere og gjøre husarbeid, siden jeg har brukt helgen til bare gøy- som MEW-konsert, den var fantastisk. I stedet ble jeg sittende og poste innlegg etter innlegg her inne, browse Ebay (bare å velge øyenskygger var jo et dagsverk), shoppe litt, browse diverse nettbutikker...får forsøke å få litt gjort nå, men det blir vanskelig- ikke bare fant jeg ut at den sorte skyggen i Chanel-paletten er matt, så jeg ikke trenger MAC Carbon, og må finne en annen skygge til paletten min, jeg kom også på at jeg ikke har vært innom Style.com på to dager, og det er New York Fashion Week! Jeg har et dusin kolleksjoner å se igjennom, og jeg burde blogget litt, motebloggen min er i ferd med å dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #191 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette var ei gøyal og spennande dagbok! Her må det fylgjast med så ofte som mogeleg Har du nokre favorittar når det gjeld secondhand-butikkar i Bergen? Aaaww, tusen takk! Velkommen til mitt forsøk på å dokumentere shoppinggalskapen min! Ang. secondhand så er det ikke helt min greie...ja, jeg vet t alle fashionistaer skal elske vintage, men jeg gjorde meg egentlig ferdig med secondhand-dillen i sene tenår. Nå synes jeg secondhand-shopping er litt slitsomt, de fleste jeg har vært på har vært for uoversiktlige, så er det frustrasjonen når man finner et fantastisk plagg og det er for lite...og så er det det å gå med andres gamle klær, synes av og til jeg kan ane svettelukten til forrige eier...om jeg besøkte en virkelig high-end vintage-butikk, som de Rachel Zoe frekventerer, ville jeg nok tatt av, ingen kan stå imot vintage couture- men standard secondhand-butikker er jeg skjelden innom, var vel ikke innom en eneste i løpet av årene jeg bodde i Bergen! Skal spørre en fashionista-venninne med mer sans for vintage og mange år bak seg i Bergen om tips, I'll keep you posted! Forresten, jeg liker secondhand-butikken på Grünerløkka i Oslo, den er oversiktlig, er renset for gamle filler, og alt er delikat. Men så er jo også klærne der håndplukket av designutdannede stylister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #192 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja, jeg er veldig fornøyd. Veldig greit å kunne kjøpe de fargene man selv vil ha, og bytte de ut etterhvert som de blir tomme. (ikke at det skjer så ofte, ca jeg har ca 1 million forskjellige øyeskygger, og føler at jeg må bruke alle litt ). Skyggene sitter godt og det ser helt greit ut. Tror det er bedre bilde av den på siden til MAC. Jeg har den med plass til 15.. som sagt, en skygge her, en der, og der var det jaggu en til.. da er det greit med plass å gå på. Jeg har akkurat bestilt Mulch, Satin Taupe og Ground Brown. Tror jeg de heter.. Fra før har jeg Shroom, Naked Luch, Motif, Soft Brown, All That Glitters og Orb. Så jeg har ikke noen av de du har sett deg ut, men jeg har de på den laaaange lista over skygger jeg nok må ha etterhvert. Aaaahhh, tenk å stå i en MAC-avdeling på et stort parfymeri og fylle opp en 15-skyggers-palett! Eller, ikke bare én, flere- sånnn som de sminkebloggerene som har én 15-skyggers palett bare for fiolett/plommetoner, én for neutrals, én for gråtoner/sort... Hehe, ja, jeg har også en kjempe flaske Dynamite på badet.. OG en i reserve må vite! Man kan jo ikke gå tom! Seriøse hamstertendenser her også, jeg tror sambo er litt redd for å drukne i alle skattene mine etterhvert. Jeg er egentlig sånn når det gjelder det meste, mye bedre med altfor mye enn litt for lite! Jaggu godt det er flere av oss.. Hmmm, fint q-tis trick! Det skal jeg minne meg selv på neste gang jeg prøver å begrense meg! Da flyttelasset mitt kom til Trondheim og samboeren min så akkurat hvor mye jeg har samlet opp av eiendeler på 26 år, bleknet han merkbart minutt for minutt. Da de bar inn den åttende søppelsekken med klær så han kvalm ut, når den niende bananesken med bøker kom, måtte han lene seg mot veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. februar 2010 #193 Del Skrevet 15. februar 2010 Aaaahhh, tenk å stå i en MAC-avdeling på et stort parfymeri og fylle opp en 15-skyggers-palett! Eller, ikke bare én, flere- sånnn som de sminkebloggerene som har én 15-skyggers palett bare for fiolett/plommetoner, én for neutrals, én for gråtoner/sort... Da flyttelasset mitt kom til Trondheim og samboeren min så akkurat hvor mye jeg har samlet opp av eiendeler på 26 år, bleknet han merkbart minutt for minutt. Da de bar inn den åttende søppelsekken med klær så han kvalm ut, når den niende bananesken med bøker kom, måtte han lene seg mot veggen. Tenkte forresten jeg skulle gi deg et tips til, om det er noen farger fra MAC du har lyst på som PDG ikke har listet, så send henne en melding og spør om hun har de allikevel. Det gjorde jeg nettopp, sendte henne en real smørbrødliste med farger jeg har siklet på en stund, og fikk svar på 5 min om at hun trodde hun hadde de fleste og at hun godt kunne liste de for meg.. Kjenner at jeg plutselig ble litt kvalm her jeg sitter! Darn, det var mange farger, og jeg hadde jo ikke trodd hun skulle ha mange av de.. føler at det kan bli litt overload på visaen! Selvkontroll noen? Hahaha, så bra forresten! Mannfolk har generelt lite forståelse for Hamster-syndromet. Minimalisme liksom? Hva er greia? Sist jeg flyttet satt jeg om min bror og fylte uendelig mange søplesekker med klær og sko. Han så også lett sjokka u, og fikk etterhvert en søt liten fistelstemme. Heldigvis har jeg aldri flyttet med min samboer, han har bare flyttet inn her. Han har altså ikke snøring på hvor mye jeg egentlig har. Det kan komme til å bli et nasty sjokk for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #194 Del Skrevet 15. februar 2010 Tenkte forresten jeg skulle gi deg et tips til, om det er noen farger fra MAC du har lyst på som PDG ikke har listet, så send henne en melding og spør om hun har de allikevel. Det gjorde jeg nettopp, sendte henne en real smørbrødliste med farger jeg har siklet på en stund, og fikk svar på 5 min om at hun trodde hun hadde de fleste og at hun godt kunne liste de for meg.. Kjenner at jeg plutselig ble litt kvalm her jeg sitter! Darn, det var mange farger, og jeg hadde jo ikke trodd hun skulle ha mange av de.. føler at det kan bli litt overload på visaen! Selvkontroll noen? Hahaha, så bra forresten! Mannfolk har generelt lite forståelse for Hamster-syndromet. Minimalisme liksom? Hva er greia? Sist jeg flyttet satt jeg om min bror og fylte uendelig mange søplesekker med klær og sko. Han så også lett sjokka u, og fikk etterhvert en søt liten fistelstemme. Heldigvis har jeg aldri flyttet med min samboer, han har bare flyttet inn her. Han har altså ikke snøring på hvor mye jeg egentlig har. Det kan komme til å bli et nasty sjokk for han. Takk for enda et godt tips! Jeg driver og leter etter en fjerde skygge til paletten min, siden Carbon går ut. Vurderer Black Tied, en "sparkly black" nyanse- siden den sorte skyggen i Chanel Smokey Eyes-paletten min er matt, kunne jeg vel hatt bruk for en svart skygge med skimmer/glitter? Har også sett på Hepcat og en knallgul (!) skygge, vet ikke om gul skygge vil se bra ut, men jeg liker ideen! All den browsingen har gitt meg lyst på en blush-palett også, men er usikker på om jeg faktisk vil ha bruk for seks forskjellige rouge-farger i tillegg til Nars Orgasm. Jeg har jo nettopp begynt å bruke rouge, trenger jeg et utvalg verdig en makeup-artist? Men, siden jeg ikke har brukt rouge tidligere, er det et domene jeg har lyst til å utforske, det taler for at jeg trenger flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 15. februar 2010 #195 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Det er verkeleg futt og fart i boka di! Eg er einig i innvendingane dine til secondhand. Eg tenkte lenge at det var mykje ståhei rundt brukte klede, å gi det eit kult namn vil ikkje få vekk sanninga om at det er klede som er godt brukte av andre med alt det måtte medføre av diverse kroppsvæsker og lukter... Samstundes er det både ein frustrasjon og ein glede at det er kun eitt eksemplar av dei ulike plagga. I det siste derimot, etter at eg ENDELEG registrerte meg på Ebay, har det verkeleg tatt av Eg har ein favorittselgar som eg er innom og tittar av, ho har også mykje drit, men eg likar det casual så mykje går fint an å pøse på med tilbehøyr og belter og vips så er det min stil Har endå ikkje kjent noko til innbarka svettelukt Og tru meg, eg kjenner etter! Så flott at du vil høyre med nokon som kan faget omkring kule stadar som ein kan oppsøkje i Bergen Kva heiter secondhandbutikken på Grunerløkkar som du likar? Det er kanskje berre ein som alle veit om, men eg er ikkje så flink på sånt (utanfor nettet) Har vore innom ein der nede, og likte forsåvidt den. Korleis vil du forresten beskrive klesstilen din? Ser også at du likar Mac, har du nokre pigment som du tilrådar? Litt til diskre daglegbruk? Endret 15. februar 2010 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 15. februar 2010 #196 Del Skrevet 15. februar 2010 Bløe inspirert av de diiiigre hoopsene i hvit gummi-aktig finish som Amanda hadde på seg i siste episode av Ugly Betty, så jeg har bestilt lignende øreringer på Ebay i hvitt, rosa, turkis, gult- i størrelsene 7.5 cm og 9 cm. Jag gillar! Kva heitte denne selgaren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #197 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er verkeleg futt og fart i boka di! Eg er einig i innvendingane dine til secondhand. Eg tenkte lenge at det var mykje ståhei rundt brukte klede, å gi det eit kult namn vil ikkje få vekk sanninga om at det er klede som er godt brukte av andre med alt det måtte medføre av diverse kroppsvæsker og lukter... Samstundes er det både ein frustrasjon og ein glede at det er kun eitt eksemplar av dei ulike plagga. I det siste derimot, etter at eg ENDELEG registrerte meg på Ebay, har det verkeleg tatt av Eg har ein favorittselgar som eg er innom og tittar av, ho har også mykje drit, men eg likar det casual så mykje går fint an å pøse på med tilbehøyr og belter og vips så er det min stil Har endå ikkje kjent noko til innbarka svettelukt Og tru meg, eg kjenner etter! Så flott at du vil høyre med nokon som kan faget omkring kule stadar som ein kan oppsøkje i Bergen Kva heiter secondhandbutikken på Grunerløkkar som du likar? Det er kanskje berre ein som alle veit om, men eg er ikkje så flink på sånt (utanfor nettet) Har vore innom ein der nede, og likte forsåvidt den. Korleis vil du forresten beskrive klesstilen din? Ser også at du likar Mac, har du nokre pigment som du tilrådar? Litt til diskre daglegbruk? Husker ikke hva den secondhand-butikken på løkka heter, den hører til under Fretex, det er high-end-butikken i Fretex-kjeden, de beste plaggene og accesoirene som blir levert inn til Fretex havner der. Ligger i Markveien,tror jeg. Klesstilen min er veldig skandinavisk, veldig "svensk"- jeg er veldig glad i en del svenske merker som Acne, Whyred, Modström og Cheap Monday, og henter inspirasjon fra, samt har en stil som passer inn i blogger som Stockholmstreetstyle. Mye sort, grått og hvitt, mye drainpipes, ankelboots, korte kjoler og skjørt- gjerne i skinn. Elsker klær med glidelåsdetaljer, detaljer i mesh grafisk mønster, spesielle snitt etc. I dag hadde jeg f.eks på meg grå skinny jeans, sort boyfriend-blazer, hvit singlet og fiolette ankelboots, på konsert på fredag hadde jeg på meg sorte skinny skinnbukser, sorte converse, sort singlet og sort fuskpels. Elsker paljetter, og bruker det gjerne til daglig- en paljettkjole kan tones ned med en sort,tynn pologenser under og sorte, tette strømpebukser- jeg bruker alltid opaque strømpebukser, oftest i sort, både til hverdags (skjørt, kjoler, korte shorts)og til festkjoler. Tror jeg har en temmelig unik stil, kombinerer minimalisme med plagg eller tilbehør som er over-the-top. Stilen min er, tror jeg, ganske unik, jeg mikser plagg og tilbehør som mange ikke ville brukt sammen, og bruker gjerne penger på statement-plagg og sko som gjør et enkelt antrekk fantastisk. Når klærne er enkle, som dagens antrekk, spriter jeg looken opp, som i dag f.eks, brukte jeg store, knallrosa flamingo-formede øreringer til det nedtonede antrekket. Puhh, det var litt om stilen min- bør vel lage et blogginnlegg med bilder for å illustrere bedre. Ang. MAC-pigmenter: jeg har nyulig begynt å utforske den magiske MAC-verdenen, så jeg har ikke fått testet pigmentene enda. De frister ikke voldsomt, siden jeg ser for meg at den løse formen vil kunne ende med søl. Foretrekker øyenskygger i fast form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 16. februar 2010 Jag gillar! Kva heitte denne selgaren? Kult at du likte dem! Selgeren er Coolthingsforsalehere, her er butikken hans/hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #199 Del Skrevet 16. februar 2010 MAC-rouger jeg vil ha: Tenderling:" Nude pink (Sheertone)" Harmony:"Muted rose-beige brown (Matte)" Breath of Plum"Light plum (Sheertone)" Margin:"Peach with golden shimmer (Frost)" Azalea"Hot pink" Strada: "Pinky beige" Buff:"Soft muted pinkish-peach (Matte)" Cubic"Soft muted pink (Satin)" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Kom frem til at å kjøpe en palett med seks blush-nyanser var unødvendig og altfor dyrt, jeg greier faktisk ikke forsvare det innkjøpet, og jeg greier å forsvare det meste. Bestilte i stedet to enkelt-blusher, en i fargen Blushbaby, en beige-pink tone, og en i Dollymix, en "pure candy pink". Da har jeg tre rouge-nyanser å velge mellom, Nars Orgasm, den veldig nøytrale Blushbaby og en sukkertøysrosa- jeg trenger strengt tatt ikke flere. Og det hele ble laaangt billigere enn en palett med seks farger, og av de seks nyansene ville jeg sikkert bare brukt to, maks tre likevel. Føler meg veldig fornuftig og nøysom. Endret 16. februar 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå