Gå til innhold

Boleboka


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b

Fyttigrisen det er mengde det er snakk om ja! Også bare tar du en liten sprinttrening midt i? :ler:

Godt man liker å være støl sier nå jeg. Og håper du ikke må blakke deg helt på maten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig

Hehe, det er en høyst reell problemstilling faktisk. Heldigvis er jeg billig i drift. Egg, tunfisk, proteinpulver og knekkebrød ftw. Jeg har til og med dristet meg til å øke karboinntaket en god del om dagen, uten at det foreløpig har slått negativt ut, men jeg kommer til å følge litt med på vekten underveis. Er ikke meningen at spisingen skal være mengdetrening også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg er også veldig spent, har ikke prøvd slikt før. Beina føles noenlunde friske nå, men det vil vel erfaringsmessig forverre seg ut over dagen. Skuldrene er ømme etter all benkingen, som også er helt vanlig, men ingen vondter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Ny runde i dag, og da først og fremst markløft :)

Markløft til knær

40 kg x 3

47,5 kg x 3

56 kg x 3 x 2

60 kg x 2 x 4

Benkpress

27.5 kg x 6

32.5 kg x 6 x 2

35 kg x 6 x 4

Omvendt roing

10 x 5

Markløft fra boks

45 kg x 4

52.5 kg x 4

60 kg x 4 x 2

65 kg x 4 x 4

Utfall med stang

20 kg x 5 x 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

Godt spørsmål :ler:

*googler*

Ca 15 cm (mao lik en stepkasse på laveste innstilling)

De første settene ble noe lavere siden det av en eller annen idiotisk grunn ikke er samme diameter på 10 - 15 og 20 kgs skivene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første settene ble noe lavere siden det av en eller annen idiotisk grunn ikke er samme diameter på 10 - 15 og 20 kgs skivene :ler:

Det kan du løse ved å legge vektskiver oppned på gulvet akkurat der vektene på stangen din lander. Jeg bruker 5- og 10 kgs, etter som hvor stor (liten) diameter det er på vektene jeg har på stangen. Fungerer veldig bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Det kan du løse ved å legge vektskiver oppned på gulvet akkurat der vektene på stangen din lander. Jeg bruker 5- og 10 kgs, etter som hvor stor (liten) diameter det er på vektene jeg har på stangen. Fungerer veldig bra!!

Jepp, det er det jeg vanligvis gjør, men i morges var jeg lat ;)

Men det hindrer meg ikke i å irritere meg over hvor dustete det er å ikke ha samme omkrets på alle skivene. Til for eksempel markløft ville det vært langt mer hensiktsmessig for nybegynnere å trene med 5 eller 10-kgs skiver (i riktig høyde) enn med 60 kilo tung stang. Jeg savner studentsamskipnaden i Bergen, som til og med hadde store skiver på 2.5 kilo :mrgreen: det var saker!

Det eneste stedet det kanskje ville sett litt rart ut med store skiver er i øvelsene med ez-stang, og de blir nesten aldri brukt på senteret mitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
For nå fikk jeg ikke lyst på deeeeilige nybakte boller. Med krem!

En av de store fordelene med å være laktoseintolerant. Kan ikke spise noen av delene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
En av de store fordelene med å være laktoseintolerant. Kan ikke spise noen av delene :fnise:

Ironisk at du har det nicket :ler: Og avataren.. Sikl! Vel, jeg later som jeg er intolerant jeg også, for jeg skal ikke ha boller før til fastelavn. Klarer meg bra uten hvetemel, slipper å bli oppblåst og rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment
For nå fikk jeg ikke lyst på deeeeilige nybakte boller. Med krem!

Eller hveteboller med sjokoladebiter... gaahhh! Det skal jeg sannelig unne meg en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Ironisk at du har det nicket :ler: Og avataren.. Sikl! Vel, jeg later som jeg er intolerant jeg også, for jeg skal ikke ha boller før til fastelavn. Klarer meg bra uten hvetemel, slipper å bli oppblåst og rar.

Jeg skulle finne tilbake til den "gamle" bolledeigen jeg hadde før desember, men den ble sporløst borte. Grå og trist bolledeig er nok litt mindre fristende enn den avataren jeg har nå, ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og du kalte meg for snobb for å si gluteus! ;)

:hug: Håper du kommer deg greit gjennom denne perioden! Som sagt, vi heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Snobb? Høres ikke ut som meg :fnise:

Ukens siste økt. Forbausende lett og fin.

Knebøy

35 kg x 5

42.5 kg x 4

50 kg x 3 x 2

55 kg x 2 x 5

Benkpress

27.5 kg x 5

32.5 kg x 4

40 kg x 3 x 2

45 kg x 2 x 2

40 kg x 3

35 kg x 5

30 kg x 7

Flyes

7 kg x 10

8 kg x 10 x 4

Knebøy

35 kg x 5

42.5 kg x 5 x 2

50 kg x 4 x 4

Good mornings stående

25 kg x 5 x 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Og så fortsetter moroa... :mrgreen:

Knebøy

40 kg x 5

45 kg x 4

52.5 kg x 3 x 2

60 kg x 2 x 4

Benkpress

27.5 kg x 5

32.5 kg x 4

40 kg x 3 x 2

45 kg x 3 x 6

Good mornings

30 kg x 5 x 5

Floorpress

10 kg x 10 x 2

11 kg x 10 x 3

(1.5 time løpetrening igjen, gitt)

Knebøy

35 kg x 3

42.5 kg x 3

50 kg x 3

55 kg x 3 x 4

Pushups

3 x 10

Chins

Til sammen 20 reps. 2x2 med BW og resten med strikk i større eller mindre sett.

---

Greit. Jeg har nedjustert både bøy og mark, og spiser som en indisk elefant, men likevel. Jeg hadde faktisk forventet å slite litt mer etter hvert. Til tross for lang skitur i helgen og dobbelrunde i bøy føler jeg meg egentlig frisk og fin i kroppen. Benken var litt småtung i dag på det femte og sjette avslutningssettet, men det var det egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...