Gjest Bolledeig Skrevet 23. januar 2010 #41 Del Skrevet 23. januar 2010 Hehe jeg også Jeg har jo prøvd en del forskjellig opp gjennom årene, men det skal sies da, styrketreningen er en av svært få aktiviteter jeg systematisk har drevet med over litt tid, vanligvis blir jeg lei og bytter til noe annet etter null komma svisj, sikkert derfor jeg har prøvd så utrolig mange ulike idretter også Burde kanskje konkurrert i tikamp jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 23. januar 2010 #42 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Og jeg har lyst til å prøve alt på en gang!!! Tja, akkurat Sheiko-programmet blir litt for omfattende etter min smak slik jobbsituasjonen min er nå. Med omfattende mener jeg at øktene blir for lange. Akkurat nå trives jeg utrolig godt med økter på rundt 40-45 minutter i ukedagene hvis jeg jobber tidligvakt, og ville nok slitt litt med å motivere meg til laaange økter. Du derimot, får jo oppleggene dine skreddersydd Det blir sikkert et spennende program det også! Endret 23. januar 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 23. januar 2010 #43 Del Skrevet 23. januar 2010 Sheiko er ikke noe å kombinere med mye styr og travle økter nei. Jeg har vel klart å true ned øktene til mellom en time og et kvarter til halvannen time, og det er med sånn ca null pause innimellom settene. Når vektene blir tyngre og pausene blir lenger blir det sikkert opp mot to timer. Men akkurat nå er det rolig studie og jobbmessig, og da har jeg tid til å prøve sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. januar 2010 #44 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg har lest endel logger til folk som har fulgt sheiko i 8 uker, og jeg tror ikke det hadde passet for meg å trene slik. De har hatt veldig god fremgang, men flere har blitt veldig utslitt og nedbrutt fordi kroppen blir veldig overtrent. Men mange mennesker takler helt sikkert det, jeg er usikker på om det hadde vært for meg. Tid hadde jeg alltids funnet tror jeg, og jeg har jo blant annet et mengdeprogram tilpasset meg som ligger og venter til jeg føler meg klar. Det jeg har lest om sheiko er at det ble utviklet og testet på mange overbola russere, og at å takle å trene som dette over lang tid ikke er noe kroppen nødvendigvis klarer. Derfor er det vel vanligst å bruke det over en kort periode for å booste treningen, altså enten 4 eller 8 uker. Så har man minst 1 uke med restitusjon før det testes 1RM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 23. januar 2010 #45 Del Skrevet 23. januar 2010 Jepp. Pluss at programmet er nedjustert. Det hadde vært helt uaktuelt å legge inn reell 1RM i alle de tre store, jeg har ikke nok mengdeerfaring til å tåle det Smolov er et annet eksempel på et bola-russer program, og der finnes det også lightvarianter. Jeg har flere jeg kjenner som er rene og har vært gjennom det flere ganger med stort hell. Jeg prøver best som mulig å ta meg sammen både med tanke på spising og soving (gjøre nok av begge deler). Akkurat det med maten er litt gøy, for nå går jeg rundt og er sulten hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. januar 2010 #46 Del Skrevet 23. januar 2010 Og har man først matlyst er det jo ikke noe problem å skulle spise mye Jeg regner også med at du ikke hadde startet på dette nå hvis du ikke hadde hatt mye energi for tiden og følte deg klar. Som sagt, jeg syns du er tøff som setter igang med det, nedjustert eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 24. januar 2010 #47 Del Skrevet 24. januar 2010 Kult, gleder meg til å se hvordan det går! Du må jo blogge om det. Hvor mye ca regner du med å øke i 1RM i benkpress etter denne runden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 24. januar 2010 #48 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg vet ikke. Kanskje 2.5 kg. 5 kg om jeg har flaks og treffer helt 100%. Gjør det like mye for erfaring. Skal logge masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 24. januar 2010 #49 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Vi heier på deg! <----- Icere: duskedama til Bolledeig Endret 24. januar 2010 av Icere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 25. januar 2010 #50 Del Skrevet 25. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. januar 2010 #51 Del Skrevet 25. januar 2010 Tror du EZ-stengene på Centrum veier 10,5 kg? EZ-curls var latterlig lett i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 25. januar 2010 #52 Del Skrevet 25. januar 2010 Hm. Det kan være. Jeg har aldri trent ez-curl der, bare gått på timer og benket ¨ jeg skal høre med noen av kompisene mine som trener der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #53 Del Skrevet 25. januar 2010 På vårt senter veier de 7,5 kg, og EZ-stenger kan også veie 8,5 kg. Så ikke enkelt å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 25. januar 2010 #54 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg pleide å ta de med på vekten Men så fjernet de vekten der inne og da ble det ikke like enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 25. januar 2010 #55 Del Skrevet 25. januar 2010 Gisp... Knebøy 30 kg x 5 35 kg x 5 42.5 kg x 3 x 2 47.5 kg x 2 x 5 Benkpress 27.5 kg x 5 32.5 kg x 5 40 kg x 3 x 2 45 kg x 3 x 5 Fem sett på så tunge vekter var tungt. Trente uten spotter som både er positivt og negativt på en gang, har jo insentiv til å få vektene opp om ikke annet (1.5 time sprinttrening ) Frontbøy 27.5 kg x 3 x 2 32.5 kg x 3 35 kg x 3 x 6 Good mornings 25 kg x 5 x 5 Floorpress 9 kg x 10 x 5 Push ups 10 x 5 (en god del av dem i redcord) Veldig sliten nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #56 Del Skrevet 25. januar 2010 Fyyyyy faaaaaan for ei økt!! Sterka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 25. januar 2010 #57 Del Skrevet 25. januar 2010 Takk takk! Det var ikke bare gøy nei Veldig spent på hvordan kroppen vil føles i morgen. Til tross for at bøy og mark er grovt nedjustert er det i beina jeg kjenner det mest. Tror overkroppen er bedre vant til høyt volum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #58 Del Skrevet 25. januar 2010 Lurer litt på hvor støl du blir ja. Er du mest støl på dag 1 eller 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 25. januar 2010 #59 Del Skrevet 25. januar 2010 Vanligvis er jo dag 2 den verste, men her er jeg tilbøyelig til å si dag 1. Jeg forvandles til et slitent, konstant sultent monster Jeg kjenner det jo på dag 2 også, men da er jeg jo pent nødt å trene igjen uansett, så det er bare å bite tennene sammen. Det blir jo faktisk nesten bedre av å trene litt. (Når det er sagt, det å skulle ta markløft på tirsdags morgen klokken åtte med løpetrening dagen før og massiv bøy to dager før, gjør at du oppdager helt nye sider av smerte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #60 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg synes du er rå! Gleder meg til å se utviklingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå