Gå til innhold

Nå er det på tide å kaste bh-en


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gå gjerne med den til daglig under klærne, den støtter vel opp litt. Men når man er i badehall og på stranda eller soler seg så burde man gå uten bh. Menn går i baroverkropp og vi har brystvorter vi også. Og vi ser jo puppene til damene hele tiden uansett, utenom brystvorta.

Dere kan jo ellers kle dere som menn, nå finnes det jo slips for damer også, så hvorfor ikke i badehallen også? Gå toppløs. Men bruk bikinitruse heltst. Eller helst ikke, dere har jo egentlig ikke noe mellom beina å skjule heller. Snur man kjønnsleppene vannrett så ser du jo ut som en munn og dere skjuler jo ikke munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest redstar
Gå gjerne med den til daglig under klærne, den støtter vel opp litt. Men når man er i badehall og på stranda eller soler seg så burde man gå uten bh. Menn går i baroverkropp og vi har brystvorter vi også. Og vi ser jo puppene til damene hele tiden uansett, utenom brystvorta.

Dere kan jo ellers kle dere som menn, nå finnes det jo slips for damer også, så hvorfor ikke i badehallen også? Gå toppløs. Men bruk bikinitruse heltst. Eller helst ikke, dere har jo egentlig ikke noe mellom beina å skjule heller. Snur man kjønnsleppene vannrett så ser du jo ut som en munn og dere skjuler jo ikke munnen.

Huff av mej...! La oss kvinner gjøre som vi vil.. enten går vi toppløs, - eller så holder vi den på! Og nå føler jeg aller helst for å beholde den på! Jeg flasher ikke for dem som ikke skal se dem, for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg går ikke toppløs. Det vil koste for mange liv, og i tillegg liker jeg at de får litt støtte. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke å gå toppløs. Derimot er det behagelig å dropp bh i ny og ne under en genser eller t-skjorte. Mest på hytta eller hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk!!

Signerer. TS har vel ikke fått med seg at noen trenger støtte, og at ikke alle har noen interesse av å strippe for andre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for all del, om du har veldig lyst til å se puppene sagge mer og mer og mer rett forran øynene dine, så hvorfor ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...