Gjest Musicman Skrevet 22. februar 2010 #41 Skrevet 22. februar 2010 Nå romjulen avslørte jeg min sønn på 15. Han har lånt mitt undertøy og kjole. Kjolen hadde revnet for den var for trang. Han innrømmet det og låsteb seg inne resten av dagen. Han er veldig skamfull og vil ikke snakke om det. Hva skal jeg gjøre? Det trenger ikke bety noe om helst. Godt mulig han bare liker å kle seg ut slik som mange liker å kle seg ut til karneval. Da jeg øvde meg på å åpne BH-er på mamma sine BH-er, så prøvde jeg på meg en av de selv. Har også prøvd på meg truser til kjærester foran dem. Alt dette har bare vært på tull.
Gjest Roar TV Skrevet 25. februar 2010 #42 Skrevet 25. februar 2010 Ett lite tips. Se på "Jenten på Toten " 2 mars NRK 2
Gjest Ungtrans Skrevet 26. februar 2010 #43 Skrevet 26. februar 2010 Det trenger ikke bety noe om helst. Godt mulig han bare liker å kle seg ut slik som mange liker å kle seg ut til karneval. Da jeg øvde meg på å åpne BH-er på mamma sine BH-er, så prøvde jeg på meg en av de selv. Har også prøvd på meg truser til kjærester foran dem. Alt dette har bare vært på tull. Tror nok han er ekte transe,ikke karnevaltype. Hare gått gjennom prosessen til å stå frem i familien. Vil gjerne bli offentlig, men foreldrene mine vil at jeg skal vente. Dem er ikke akkurat stolte av meg og støtter meg minst mulig.
Gjest Fru Smith Skrevet 5. mars 2010 #44 Skrevet 5. mars 2010 Ett lite tips. Se på "Jenten på Toten " 2 mars NRK 2 Hei vin så begge programmet. Gutten sa ikke så mye men ga utrykk for at han likte det. Har tenk mye i ettertid og det er ingen skandale å vere transe ei heller for familien. Han må bare få leve ut sine jentesider og teste seg på hva behov han har for fremtiden. Takk til alle som støttet meg og familien.
Gjest Pharmadilla Skrevet 10. mars 2010 #45 Skrevet 10. mars 2010 Jeg må bare få si hvor glad jeg ble av å lese gjennom denne tråden. At det finnes mødre som deg er helt fantastisk, takk for at du er til! Din sønn er heldig som har en familie som er rede til å godta han og elske han som han er. All ære til dere, og lykke til!
Gjest NewMonkey Skrevet 12. mars 2010 #46 Skrevet 12. mars 2010 Hei og takk for mange fine svar. Fikk i går endelg snakket med han. Han sier han har brukt mine klær mer eller mindre i 5 år. Han ble så lei seg på julefester og selskap for at han ikke kunne ha på seg kjole også. Vi vart enige om at han skal kunne bruke jenteklær hjemme når han følte på det. Så nå skal vi kjøpe han jentegarderobe. Først i dag undertøy og nattkjole. Så får vi se om vi finner en eller flere kjoler på salg. Han skal ikke mer i mitt tøy. Så får vi se om han trenger proff hjelp ut på vinteren. Du må jo være årets mor!
Gjest Fru Smith Skrevet 15. mars 2010 #47 Skrevet 15. mars 2010 Tusen takk for hyggeleg tilbakemeldinger. Jeg gjør så godtjeg kan for min sønn/datter. Han utvikler seg bra og lærerene sier at han er en bedre gutt på alle områder. Dette går bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå