Småkjekset Skrevet 20. juli 2011 #2921 Del Skrevet 20. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. juli 2011 #2922 Del Skrevet 20. juli 2011 åhhhhhhhhhhhh (litt av en underholdning her i huset.. good night bind og rosa vann). Kanskje det er en jente? (pga rosafargen altså!) Håper ting kommer igang snart, og at du om litt er mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. juli 2011 #2923 Del Skrevet 20. juli 2011 Oooh, så spennende!! Jeg sa akkurat det samme til ei venninne samme kveld som fødselen satte igang -- at det forhåpentigvis var stille før stormen. Og vips, så var stomen igang Er så spent på dine vegne Line, uansett om det blir i kveld eller om to uker så er det ikke såå lenge til du har den lille gutten din hos deg. Og jeg gleder meg sånn til å følge dere videre ..og når det gjelder bindene --> de er som truseinnlegg sammenlignet med de du får på rett etter fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 20. juli 2011 #2924 Del Skrevet 20. juli 2011 Ååh, her skjer det ting Spennende Har lite erfaringer med blod osv, men god erfaring på å føde på termin.. Kanskje din lillemann er like presis som min Dessuten, her kom lillemann på dronning Sonja sin dag, da synes jeg din bør komme på kronprinsen sin Goodnight-bindet er lite ift det sykehusbleie-opplegget.. Men, jeg var glad i det og jeg rett etter fødselen. Hadde ikke trodd jeg skulle ha på en så stor bleie før jeg evt var på gamlehjemmet men, jammen var de gode å ha Håper kvelden blir like spennende og at lillemann kommer på termin Heier på deg sladrisen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. juli 2011 #2925 Del Skrevet 20. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #2926 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Jeg tok mot til meg å ringte føden Herre gud, jeg ble så nervøs Men Jordmor Guri var veldig hyggelig og spurte meg alle spørsmål og jeg svarte og fortalte alt jeg kunne. Så nå har jeg time til sjekk i morgen tidlig kl 0900. Det er jo veldig tidlig da Men det går! Også ønsket hun meg lykke til om det skulle ta seg opp med rier og sånn :gjeiper: Nei, for status er at det "renner litt", men ikke så mye - og det er fortsatt rosa... Kynnere og menssmerter, men tror ikke det er noe rier... Og veldig øm i "bunnen". :fise: *Pakke ferdig fødebager.... * Endret 20. juli 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juli 2011 #2927 Del Skrevet 20. juli 2011 Spennende! Håper fødselen er i gang snart Det funker forresten fint med de gigableiebindene de har på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. juli 2011 #2928 Del Skrevet 20. juli 2011 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååå så spennende Linemor! Håååååper å måtte stå opp i natt og oppdatere jeg nå - for det gjør jeg! Masse, masse, MASSE lykke til om dette nå er det store som har startet! Krysser alt jeg har for at du nå kommer godt i gang og slipper å lure på om du er i fødsel i mange dager Masse gode klemmer og tanker fra Ruccola og Ruccoliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #2929 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har meldt fra i skravletråden men må jo oppdatere min egen bok også.. **rie* Jo, vannet gikk med et knepp mens vi lå i sofaen og så på Csi for ca 1 time siden. Det sa virkelig "knepp" oppi der :gjeiper: Så kjente jeg bare at det begynte å renne... renne skikkelig! Og det renner fortsatt, kommer litt intervaller. Først ca 1 liter, så en liter til, og enda en liter Sitter vannet igjennom både kluter og håndklær og prøver nå med x antall gass-bleier Kynnerne har gått over til rier og jeg er ikke i tvil nå. Har rietelleren oppe på siden så blir spennende å se. For andre fødende som venter og lurer så er det sikreste tegnet at de tar seg opp for så å gi seg De er fullt ut holdbare så langt (som kraftige menssmerter, med belte rundt ryggen), spørs hvordan det blir utover natten. Jeg har sendt mannen i seng for litt søvn og har rieteller.no oppe her. Så langt ser det ut som de varer i 30 sek og med 5 min mellomrom - og det er jo ganske hyppig syns jeg sånn til å begynne med.... Jeg ringte Ullevål igjen og sa fra da, at vannet gikk med et brak. Så jeg skulle bare prøve å slappe av, prøve sove, ta en paracet og komme kl 0900, men før om det ble kraftige/hyppige rier. Dette er såååå sprøtt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. juli 2011 #2930 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har meldt fra i skravletråden men må jo oppdatere min egen bok også.. **rie* Jo, vannet gikk med et knepp mens vi lå i sofaen og så på Csi for ca 1 time siden. Det sa virkelig "knepp" oppi der :gjeiper: Så kjente jeg bare at det begynte å renne... renne skikkelig! Og det renner fortsatt, kommer litt intervaller. Først ca 1 liter, så en liter til, og enda en liter Sitter vannet igjennom både kluter og håndklær og prøver nå med x antall gass-bleier Kynnerne har gått over til rier og jeg er ikke i tvil nå. Har rietelleren oppe på siden så blir spennende å se. For andre fødende som venter og lurer så er det sikreste tegnet at de tar seg opp for så å gi seg De er fullt ut holdbare så langt (som kraftige menssmerter, med belte rundt ryggen), spørs hvordan det blir utover natten. Jeg har sendt mannen i seng for litt søvn og har rieteller.no oppe her. Så langt ser det ut som de varer i 30 sek og med 5 min mellomrom - og det er jo ganske hyppig syns jeg sånn til å begynne med.... Jeg ringte Ullevål igjen og sa fra da, at vannet gikk med et brak. Så jeg skulle bare prøve å slappe av, prøve sove, ta en paracet og komme kl 0900, men før om det ble kraftige/hyppige rier. Dette er såååå sprøtt!!! JAAAAAAAAAA!!!!!!!! Så innmari spennede Line!!!! :bolledeig: Håper du får slappet av litt da, men kan jo nesten virke som om ting går forholdsvis raskt hos deg da Håper du får en drømmefødsel og at alt går knirkefritt og akkurat sånn det skal! Tenk at om bare litt har du en liten GourmetBaby!!!!! Dette er såååå spennende! Hvordan gikk det forresten med sofaen.....? . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 20. juli 2011 #2931 Del Skrevet 20. juli 2011 Hurra så spennende Masse masse lykke til Line, har på følelsen at du nok ikke blir hjemme til ni i morgen tidlig. Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #2932 Del Skrevet 20. juli 2011 Tenk at om bare litt har du en liten GourmetBaby!!!!! Dette er såååå spennende! Hvordan gikk det forresten med sofaen.....? . hehe.. det er helt far out! Jeg redda sofaen, men kosebuksa ble veldig bløt :gjeiper: Jeg krøka meg ut på badet og lot det renne i do (i hvert fall mesteparten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. juli 2011 #2933 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Hehe, ser det for meg Og hvordan taklet den vordende far hele situasjonen? Får han sove noe tror du? Forresten superspent på om du føder på termin! Er vel bare 3% eller noe som faktisk gjør det Håper du slipper å gå sånn lenge ihvertfall, så tror nok det blir det! Jeg går å legger meg nå, men looover å oppdatere her så raskt som overhode mulig om det tikker inn meldinger fra Line Tenker hun oppdaterer selv innimellom så lenge hun er hjeme, viss ikke så hører dere ifra meg når jeg evt får noe melding! Håper du får hvilt litt innimellom slagene Line! Åj for en spennende natt det blir! . Endret 20. juli 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. juli 2011 #2934 Del Skrevet 20. juli 2011 Åååh, så spennende!!! Lykke, lykke til Line!! tenk, på denne tiden imårn er du mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juli 2011 #2935 Del Skrevet 20. juli 2011 Så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. juli 2011 #2936 Del Skrevet 20. juli 2011 SHIT!! Så spennende!!! Du holder på å føde jo!! Åååh Håper det går fort og greit! Tenkte når jeg så du skrev om rosa vann at nå var det i gang. Jeg husker kneppet da vannet gikk. Utrolig spesielt! Du klekker liksom Masse lykke til Line! Snart er du MamaGourmet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. juli 2011 #2937 Del Skrevet 20. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. juli 2011 #2938 Del Skrevet 21. juli 2011 så spennende måtte inn å sjekke ståa mens jeg ammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #2939 Del Skrevet 21. juli 2011 Oh my gosh, syns det begynner å bli litt slitsomt nå. Er ikke fullt så hyper-ekstatisk som for et par timer siden :gjeiper: Er fortsatt på ca 40 sekunders og 4 min (litt mindre innimellom). Jordmor mente jeg vil få bedre resultat om jeg kommer når de er opp mot 50-60 sekunder De er ganske vonde altså *setter pris på pausene* men litt usikker på epidural-standpunktet for øyeblikket. Trøtt også, så nå skal jeg legge meg i senga (med 6 gassbleier i trusa nr 3) og prøve å slappe av/sove litt Så blir det sykehuset Dette er siste oppdatering fra meg (tror jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 21. juli 2011 #2940 Del Skrevet 21. juli 2011 Måtte en tur innom her også å heie på deg: masser av lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå