MonThe Skrevet 8. juli 2011 #2841 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg tipper..hmm... har en følelse på.... den 23 jeg! ..og når det gjelder å vente på den der slimproppen, så så jeg ikke snurten av noe slim som ligna på en propp for å si det sånn, og gutten kom allikevel Håper du koste deg på SPA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. juli 2011 #2842 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg tipper at lillegutt kommer 1august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #2843 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Oppdatert: Tippeliste: Ul-termin er altså torsdag 21. juli, og menstermin er fredag 29. juli (for de som er i tåka ) Selv håper jeg ting skjer helgen før, ved fullmåne, dvs ca 16-17. juli (shit! Det er neste helg det! ) Ripsy: 20. juli Ruccula: 25. juli Siebaeo: 26. juli Aurelia: 21. juli Monthe: 23. juli Milla: 1. august - håper virkelig du tar feil Milla Sommerfuglen1982: 22. juli BareBea: 23. juli Ebitt: 24. juli Arven1: 18. juli Spatula: 25. juli Endret 11. juli 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. juli 2011 #2844 Del Skrevet 8. juli 2011 Spennende!!!!! Nå blir du snart mamma, det er sååå fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 8. juli 2011 #2845 Del Skrevet 8. juli 2011 Hei Jeg tipper 22 juli jeg da Bør vel egentlig tippe på 21 siden lillemann her var så presis.. men har en feeling på den 22 Å bli mamma er noe man ikke kan forestille seg hvor fint er.. Unner alle damer i heeeeele verden å oppleve det God klem til sladrisen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 8. juli 2011 #2846 Del Skrevet 8. juli 2011 Oiii nå nærmer det seg med stormskritt!! Jeg tipper 23 juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 9. juli 2011 #2847 Del Skrevet 9. juli 2011 24 juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #2848 Del Skrevet 9. juli 2011 Da er dere oppdatert jenter Her er kjære ute og jobber lørdagsskift igjen Jeg lurer på om han har fått et sånt forsørgers-kompleks Vel, vel - vi hadde en veldig hyggelig middag i går i alle fall med utsøkt mat! Anbefales virkelig, balsamicosaus (sirup) er helt konge-! Snakket en del om fødsel og når og hvordan den ville skje - ingen av oss hadde svaret Men kjære lurte på om jeg ikke skulle pakke bagen snart, så tror kanskje jeg skal gjøre det i dag? Kan i alle fall finne frem bagen og pakke det jeg kan pakke Nettene nå er en evig rar suppe av våkenhet, søvn og drømmer. Syns det blir verre og verre og snu seg og kynnere hele tiden :gjeiper: Har litt smerter (knip, stikninger) om natta også, men er uskker på om de er reelle eller om det er noe jeg drømmer? Ellers har jeg vel det som kalles nedpress og det er kiipt å reise seg og å gå. Har fått vagge-stilen nå Kroppslig føler jeg meg i alle fall veldig klar for å få han ut! Tror fødeansiktet er på plass, er i hvert fall lubben nok der Gleder meg så enormt til kg'ene raser av Vaske mere klær nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. juli 2011 #2849 Del Skrevet 9. juli 2011 Absolutt på tide å pakke fødebagen ja Hvor skal du føde forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #2850 Del Skrevet 9. juli 2011 Absolutt på tide å pakke fødebagen ja Hvor skal du føde forresten? Ullevål Var ikke du også der? Fornøyd? Håper at alt går fint og ukomplisert og at vi alle raskt får plass på pasienthotellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. juli 2011 #2851 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg var der. Veldig fornøyd med de som jobbet der og det er det viktigste! Også veldig fornøyd med rom osv. Og maten! Jeg GLAFLET i meg!! Litt sulten... Men et tips; spør og grav! Spesielt ang amming. For det jeg erfarer ved å snakke med andre som har vært på pasienthotell er at man er avhenging av å være litt frampå selv. Det går nok kjempefint! Jeg er nesten litt misunnelig Det er utrolig stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerliljen Skrevet 10. juli 2011 #2852 Del Skrevet 10. juli 2011 Ååå, nå er det ikke lenge igjen! :D Gud så fort tiden har gått! Hilsen tigerliljen, tidligere nupsida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #2853 Del Skrevet 10. juli 2011 Her venter vi på kort søndagsvisitt av mamma + gubbe med medbrakt hjemmelagd napoleonskake Har fått shina huset litt i dag. Syns egentlig jeg ordner og fikser ting på plass hele tiden nå Fikk også pakket klart stellevesken til lillemann med hans greier + mei tai. Barsel-bagen er under pakking, også tenker jeg at vi må ha en liten bag som er med rett inn til fødselen Så slipper vi liksom å ta med barselbagen inn med en gang, har jo ikke noe behov for særlig klesskift og sånn første 12 timene antagelig.... (i hvert fall ikke til noe annet enn sykehusklær.) Vi hoppa i høyet i går også Forhåpentligvis siste gang med så mye ekstra å drasse på Det ER en utfordring med sex nå, er ikke bare bare å hoppe rundt, og skifte stillinger og alt må liksom tilpasses og det er egentlig lite som funker Anyways da, tror nok jeg hadde en del ekstra kynnere i går som følge av det. Og litt verking i "bekken-beltet" - men det varte ikke så lenge, men lenge nok til at jeg fikk testa kjæres evne til å gni korsrygg (det funket veldig bra! ) og varmeflaske Har ellers sovet litt lite i natt, men formen ellers er ok... normal liksom... ikke som en men heller ikke som Ok = midt på det Jo, også må jeg si at det er superkoselig å lese hos de nybakte familiene (Monthe og sommerfuglen bl.a ) Forstår at det er supersuper-super koselig Samtidig som jeg ikke helt tror på at jeg kommer til føle det sånn... Men den som lever for se - eller den som lever den skal føde tjoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. juli 2011 #2854 Del Skrevet 10. juli 2011 Jo, også må jeg si at det er superkoselig å lese hos de nybakte familiene (Monthe og sommerfuglen bl.a ) Forstår at det er supersuper-super koselig Samtidig som jeg ikke helt tror på at jeg kommer til føle det sånn... Men den som lever for se - eller den som lever den skal føde ...Det er virkelig supersuper-superkoselig. Og uvant. Og skremmende. Og slitsomt. Og totalt annerledes enn jeg hadde sett for meg. Livet er rett og slett snudd på hodet. Samtidig som det er så naturlig. Og fantastisk. Med andre ord, ikke så lett å forklare Gled deg Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juli 2011 #2855 Del Skrevet 10. juli 2011 Ullevål Var ikke du også der? Fornøyd? Håper at alt går fint og ukomplisert og at vi alle raskt får plass på pasienthotellet Jepp, jeg fødte på Ullevål Fornøyd jeg. Litt merkelige omstendigheter på barselhotellet, dvs de kommer plutselig og låser seg inn på rommet, dvs de banker i det de låser opp døren. De går noen runder der og titter på rommene, gjerne like etter vaktskifte. Men helt greit å være der. Det var fullt da vi skulle over, så vi fikk ligge på fødestuen fra Mathilde ble født klokken 06.59 (klokkeslettet er viktig ) til klokken 14.00, så de var grei sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #2856 Del Skrevet 11. juli 2011 Excuse me altså - men jeg har gått opp 2 kg på 3 dager!!????? Har jeg fått vann i kroppen tror dere? Det må da være det... Når jeg står opp om morningen så kjenner jeg jo at jeg føler meg litt eksta ekstra polstra liksom - ansiktet er sånn som hvis man har sovet i syden uten air-condition, skikkelig blubbe 38+ 6 og skal til legen for kontroll i dag (jordmor har tatt ferie). Jeg er drittlei av å være gravid! Nok et emosjonelt sammenbrudd i går og kjære klarer ikke gi meg den trøsten jeg trenger liksom. Mulig ingen hadde klart det Jeg er alt for emosjonell og irritabel og dårlig humør til at dette er spesielt ålreit. Jeg er rett og slett sur akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 11. juli 2011 #2857 Del Skrevet 11. juli 2011 Uff, skjønner du begynner å bli lei nå. Få det ut her på kg - det hjelper å klage litt Tenk på alle ukene du har gått gravid og om maks 3 uker er du garantert ferdig og du har en liten pjokk i armene! Og spiller månen på lag er du mamma allerede til helga! Siste innspurt nå - dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 11. juli 2011 #2858 Del Skrevet 11. juli 2011 Hei Line! Skjønner deg veldig godt ang det å være lei, hadde noen sånne dager siste uka jeg og.. Det er ingen spes fine dager, men tro meg... fortsettelsen blir heeelt fantastisnk Jeg lover deg Håper du kan få en så bra dag som mulig og at kjære kan klare å trøste deg litt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. juli 2011 #2859 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg tipper bryllupsdagen min 25. Juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 11. juli 2011 #2860 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Garantert vann i kroppen med 2 kg opp på 3 dager Håper humøret bedrer seg å du får en fin dag Endret 11. juli 2011 av ebitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå