Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Jeg tipper..hmm... har en følelse på.... den 23 jeg! :hoppe:

..og når det gjelder å vente på den der slimproppen, så så jeg ikke snurten av noe slim som ligna på en propp for å si det sånn, og gutten kom allikevel ;)

Håper du koste deg på SPA! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatert:

Tippeliste:

Ul-termin er altså torsdag 21. juli, og menstermin er fredag 29. juli (for de som er i tåka :lur::fnise: )

Selv håper jeg ting skjer helgen før, ved fullmåne, dvs ca 16-17. juli :rope: (shit! Det er neste helg det! :overrasket: )

Ripsy: 20. juli

Ruccula: 25. juli

Siebaeo: 26. juli

Aurelia: 21. juli :tommelopp:

Monthe: 23. juli

Milla: 1. august - håper virkelig du tar feil Milla :ler::daane:

Sommerfuglen1982: 22. juli

BareBea: 23. juli

Ebitt: 24. juli

Arven1: 18. juli

Spatula: 25. juli

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Jeg tipper 22 juli jeg da :) Bør vel egentlig tippe på 21 siden lillemann her var så presis.. men har en feeling på den 22 :fnise:

Å bli mamma er noe man ikke kan forestille seg hvor fint er.. :hjerte: Unner alle damer i heeeeele verden å oppleve det :rodmer:

God klem til sladrisen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er dere oppdatert jenter ;)

Her er kjære ute og jobber lørdagsskift igjen :filer: Jeg lurer på om han har fått et sånt forsørgers-kompleks :fnise: Vel, vel - vi hadde en veldig hyggelig middag i går i alle fall med utsøkt mat! :jepp::spise: Anbefales virkelig, balsamicosaus (sirup) er helt konge-! :kokk:

Snakket en del om fødsel og når og hvordan den ville skje - ingen av oss hadde svaret :ler: Men kjære lurte på om jeg ikke skulle pakke bagen snart, så tror kanskje jeg skal gjøre det i dag? :sjenert: Kan i alle fall finne frem bagen og pakke det jeg kan pakke :)

Nettene nå er en evig rar suppe av våkenhet, søvn og drømmer. Syns det blir verre og verre og snu seg og kynnere hele tiden :gjeiper:

Har litt smerter (knip, stikninger) om natta også, men er uskker på om de er reelle eller om det er noe jeg drømmer? :klo:

Ellers har jeg vel det som kalles nedpress og det er kiipt å reise seg og å gå. Har fått vagge-stilen nå :fnise: Kroppslig føler jeg meg i alle fall veldig klar for å få han ut! :ler: Tror fødeansiktet er på plass, er i hvert fall lubben nok der :roll: Gleder meg så enormt til kg'ene raser av :ler:

Vaske mere klær nå :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt på tide å pakke fødebagen ja ;)

Hvor skal du føde forresten?

Ullevål :) Var ikke du også der? Fornøyd?

Håper at alt går fint og ukomplisert og at vi alle raskt får plass på pasienthotellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der. Veldig fornøyd med de som jobbet der og det er det viktigste! :jepp: Også veldig fornøyd med rom osv. Og maten! Jeg GLAFLET i meg!! Litt sulten... ;):ler: Men et tips; spør og grav! Spesielt ang amming. For det jeg erfarer ved å snakke med andre som har vært på pasienthotell er at man er avhenging av å være litt frampå selv.

Det går nok kjempefint! :hoppe: Jeg er nesten litt misunnelig :fnise: Det er utrolig stort :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå er det ikke lenge igjen! :D Gud så fort tiden har gått! Hilsen tigerliljen, tidligere nupsida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter vi på kort søndagsvisitt av mamma + gubbe med medbrakt hjemmelagd napoleonskake :sikle:

Har fått shina huset litt i dag. Syns egentlig jeg ordner og fikser ting på plass hele tiden nå :filer: Fikk også pakket klart stellevesken til lillemann med hans greier + mei tai. Barsel-bagen er under pakking, også tenker jeg at vi må ha en liten bag som er med rett inn til fødselen :jepp: Så slipper vi liksom å ta med barselbagen inn med en gang, har jo ikke noe behov for særlig klesskift og sånn første 12 timene antagelig.... :fnise: (i hvert fall ikke til noe annet enn sykehusklær.)

Vi hoppa i høyet i går også :sengekos: Forhåpentligvis siste gang med så mye ekstra å drasse på :roll: Det ER en utfordring med sex nå, er ikke bare bare å hoppe rundt, og skifte stillinger og alt må liksom tilpasses og det er egentlig lite som funker :ler: Anyways da, tror nok jeg hadde en del ekstra kynnere i går som følge av det. Og litt verking i "bekken-beltet" - men det varte ikke så lenge, men lenge nok til at jeg fikk testa kjæres evne til å gni korsrygg (det funket veldig bra! :jepp: ) og varmeflaske :)

Har ellers sovet litt lite i natt, men formen ellers er ok... normal liksom... ikke som en :sol: men heller ikke som :regn: Ok = midt på det ;)

Jo, også må jeg si at det er superkoselig å lese hos de nybakte familiene (Monthe og sommerfuglen bl.a :hjerte: ) Forstår at det er supersuper-super koselig :rodmer: Samtidig som jeg ikke helt tror på at jeg kommer til føle det sånn... Men den som lever for se - eller den som lever den skal føde :ler:

tjoho! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, også må jeg si at det er superkoselig å lese hos de nybakte familiene (Monthe og sommerfuglen bl.a :hjerte: ) Forstår at det er supersuper-super koselig :rodmer: Samtidig som jeg ikke helt tror på at jeg kommer til føle det sånn... Men den som lever for se - eller den som lever den skal føde :ler:

:fnise:

...Det er virkelig supersuper-superkoselig. Og uvant. Og skremmende. Og slitsomt. Og totalt annerledes enn jeg hadde sett for meg. Livet er rett og slett snudd på hodet. Samtidig som det er så naturlig. Og fantastisk. Med andre ord, ikke så lett å forklare :hjerte: Gled deg Line :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ullevål :) Var ikke du også der? Fornøyd?

Håper at alt går fint og ukomplisert og at vi alle raskt får plass på pasienthotellet :)

Jepp, jeg fødte på Ullevål :jepp:

Fornøyd jeg. Litt merkelige omstendigheter på barselhotellet, dvs de kommer plutselig og låser seg inn på rommet, dvs de banker i det de låser opp døren. De går noen runder der og titter på rommene, gjerne like etter vaktskifte. Men helt greit å være der. Det var fullt da vi skulle over, så vi fikk ligge på fødestuen fra Mathilde ble født klokken 06.59 (klokkeslettet er viktig :fnise: ) til klokken 14.00, så de var grei sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Excuse me altså - men jeg har gått opp 2 kg på 3 dager!!????? :kjefte: Har jeg fått vann i kroppen tror dere? Det må da være det... :sjenert: Når jeg står opp om morningen så kjenner jeg jo at jeg føler meg litt eksta ekstra polstra liksom - ansiktet er sånn som hvis man har sovet i syden uten air-condition, skikkelig blubbe

38+ 6 og skal til legen for kontroll i dag (jordmor har tatt ferie). Jeg er drittlei av å være gravid! Nok et emosjonelt sammenbrudd i går og kjære klarer ikke gi meg den trøsten jeg trenger liksom. Mulig ingen hadde klart det :roll: Jeg er alt for emosjonell og irritabel og dårlig humør til at dette er spesielt ålreit. Jeg er rett og slett sur akkurat nå :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, skjønner du begynner å bli lei nå. Få det ut her på kg - det hjelper å klage litt :jepp:

Tenk på alle ukene du har gått gravid og om maks 3 uker er du garantert ferdig og du har en liten pjokk i armene! Og spiller månen på lag er du mamma allerede til helga!

Siste innspurt nå - dette klarer du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Line!

Skjønner deg veldig godt ang det å være lei, hadde noen sånne dager siste uka jeg og.. Det er ingen spes fine dager, men tro meg... fortsettelsen blir heeelt fantastisnk :rodmer: Jeg lover deg :nigo:

Håper du kan få en så bra dag som mulig og at kjære kan klare å trøste deg litt..

:klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert vann i kroppen med 2 kg opp på 3 dager :) Håper humøret bedrer seg å du får en fin dag :klem:

Endret av ebitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...