LineGourmet Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #2761 Del Skrevet 25. juni 2011 Nå har jeg prøvd å sove siden kl 0000!!! Men neida, det kribler i beina - lillemann er urolig og bumper på blæra så jeg må stå opp å tisse 0,5 dl hver halvtime - jeg har brainfreeze pga nesespray, halsbrann, og bare 2 stillinger å variere mellom - nemlig på siden, eller den andre siden Argh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. juni 2011 #2762 Del Skrevet 25. juni 2011 Håper du fikk sove til slutt, høres frustrerende ut! Men jaggu ikke mange dager igjen i samme situasjon... åhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 25. juni 2011 #2763 Del Skrevet 25. juni 2011 Uffda! Ja det er slitsomme netter for tiden her i gården også, og derfor tillater jeg meg å litt av skildringen din, som var veldig beskrivende Håper du fikk sove igjen til slutt! For meg går det foreløpig i et mønster hvor jeg annenhver natt er mye våken pga diverse fysiske plager, mens natten imellom sover jeg som en stein pga utmattelse fra natten før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. juni 2011 #2764 Del Skrevet 25. juni 2011 Håper du fikk sove etterhvert, er så sliiitsomt med sånne netter!! Du, sånn kribling i bena har jeg også hatt noen kvelder, hva er egentlig greia med det?? God lørdag Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #2765 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Takk for sympati jenter Nå er jeg i hvert fall våken og ikke gråter, litt trøtt da.. Har det også sånn som deg, Mary P, at natta etter da gjerne blir veldig bra Var bare litt ekstremt i natt syns jeg Fint vær i dag da! Solen skinner jo fra nesten skyfri himmel Dette kan jo minne om sommer Planen var jo egentlig Ikea i dag, men kjære har tatt på seg en ekstra jobb så han er ikke helt ledig nå.... Men han skal jo ikke jobbe hele dagen da... Tror målet får været å anskaffe meg lap top i dag! Min gamle stasjonære, trege, opphengende, full-av-virus må fjernes til fordel for vugge til lillemann Håper alle har en finfin lørdag! edit: Jo, var jo på frisør og shopping i går da! Frisøren min skrøt av hårkvaliteten min, syns den var veeeeldig bra nå Noen fordeler skal vi ha i graviditeten Kjøpte også enda en mammabukse (den siste!), ammegenser, gravidetopp fra H%M, og 2 andre topper på salg men det var litt bomkjøp i grunn.... Når de koster 50 kr stk så er det ikke så farlig Endret 25. juni 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. juni 2011 #2766 Del Skrevet 25. juni 2011 Bygg deg opp med puter, evt dyner gjerne noe mellom lårene og knærne når du skal sove så du får litt bedre støtte - det fungerte i allefall for meg. Håper du får sove godt i natt Jeg bruker mammasinglettene mine fra HM enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #2767 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har sovet godt i natt! Kjære har dratt på jobb igjen for å tjene masse penger til ferien vår :gjeiper: Jeg har satt i gang vaskemaskiner, lillemann's klær står for tur Har også hatt fotoshoot på badet Dagens mage: Til sammenligning 3 uker siden før han var festet: Syns jeg ser tydelig at magen er lavere nå, enn sist. Facsinerende Og dere som er like langt eller lengre (sommerfuglen, monthe ) - har navlen deres poppet? Min har ikke poppet, men blir flatere og flatere om dere skjønner... En kollega av meg sa en gang at når den popper: "det er go-knappen " Klar, ferdig gå! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. juni 2011 #2768 Del Skrevet 26. juni 2011 Knallfine magebilder, ser stor forskjell på de tre ukene! Morsomt med den GO knappen/navlen... stemmer det? *Rørt* suger alt til meg idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #2769 Del Skrevet 26. juni 2011 Knallfine magebilder, ser stor forskjell på de tre ukene! Morsomt med den GO knappen/navlen... stemmer det? *Rørt* suger alt til meg idag... Hehe... jeg googla litt nå, og det er nok veldig individuelt om den popper, eller når den popper - skjer ikke alle tydeligvis Har du fortalt din kjære at du er GRAVID??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. juni 2011 #2770 Del Skrevet 26. juni 2011 Hehe... jeg googla litt nå, og det er nok veldig individuelt om den popper, eller når den popper - skjer ikke alle tydeligvis Har du fortalt din kjære at du er GRAVID??! Nei, har ikke fortalt det.. Han har akkurat våknet nå *elsk* venter til foreldrene mine er dratt, så vi får summa oss sammen... gruegleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. juni 2011 #2771 Del Skrevet 26. juni 2011 Flott mage! Spennende å se når hun kommer Har du tippeliste for fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 26. juni 2011 #2772 Del Skrevet 26. juni 2011 Har også hatt fotoshoot på badet Dagens mage: Til sammenligning 3 uker siden før han var festet: Og dere som er like langt eller lengre (sommerfuglen, monthe ) - har navlen deres poppet? Fiiine magen Nei, min har ikke poppet.. Den er bare flat og heeelt nummen Trodde det var enten eller jeg, enten så vrengte den seg eller så ble den værende flat?! :gjeiper: Håpte liksom at min blir som den er nå Men, for all del - om det er popping som skal til for at lillemann vil ut så "come on" Håper du koser deg med klesvasking for lillemann, det var en koselig jobb synes jeg.. Tok flere bilder av plagg som hang på tørkestativet til og med Fiiin søndag til deg, Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #2773 Del Skrevet 26. juni 2011 Fiiin søndag til deg, Line Jepp! You too! --- Senere i dag blir det Thai Biffsalat og sjokolademouse til dessert Stakkars kjære får servert alt for mye jentemat for tiden Han ønsker seg hjemmelagde kjøttkaker, men det orker ikke jeg å spise for da blir jeg alt for mett! Men han skal få nylagd foccacia også da, så da blir han fornøyd (med korianderen on the side ) Nå skal det marineres! http://trinesmatblogg.no/2010/11/thaisalat-med-oksekj%C3%B8tt-paprika-reddiker-agurk-og-koriander/ Mousse: http://www.klikk.no/mat/spise/article516295.ece Forresten da - bestilte meg lap top i går! Var innom elkjøp, men syns de hadde dårlig utvalg i forhold til det jeg hadde sett på nett, så jeg har bestilt meg fra MPX.no. Gleder meg! Denne er sååå treig, at det er rart at jeg ikke har fått hjerteinnfarkt for lengst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. juni 2011 #2774 Del Skrevet 27. juni 2011 Magen er fortsatt fin! Ser ganske tydelig at den har sunket hos deg ja Jeg kan ikke se på meg selv at den har sunket, men den kan jo umulig skulle synke mer, han har jo festet seg, så da er han vel så langt nede som han kan være, før han er på tur ut? Eller?! Ang navlepopping - her har den ikke poppet, men er blitt litt flatere "øverst". Haha, er så mye rart som skjer med kroppen. Håper du har en fin mandag Line Foresten, kan ikke være mange arbeidsager igjen på deg nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #2775 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg kan ikke se på meg selv at den har sunket, men den kan jo umulig skulle synke mer, han har jo festet seg, så da er han vel så langt nede som han kan være, før han er på tur ut? Eller?! Ang navlepopping - her har den ikke poppet, men er blitt litt flatere "øverst". Haha, er så mye rart som skjer med kroppen. Foresten, kan ikke være mange arbeidsager igjen på deg nå?? Jeg snakket akkurat om dette med festing og synking ned i bekkenet med min eldre kvinnelige 3 barns mamma. Fordi jeg er ganske sikker på at lillemann festet seg i uke 34 ca... og jordmor bekreftet jo det sist (1,5 uker siden), men allikevel så føler jeg at han er på vei lenger ned på en måte... Spesielt siste dagene er det mye tyngre å reise seg og gå og sånn. På jobb må jeg liksom være superforsiktig og "varme" opp liksom før jeg kan gå noenlunde normalt Jeg konkluderer med at dette med festing er litt sånn relativt, og at det er mye å gå på (dvs kan synke ytterligere). Han skal jo uansett ut og ned ned ned..... *popp* Navlen din høres ut som min Nå er det straks permisjon! 1 og en halv dag igjen 6 timers dag i morgen og kun 3 timer på onsdag! Det passer forøvrig bra med perm nå. Jeg blir litt stressa av både deg og de andre i terminklubben hvor slimpropper går og ting skjer så kjenner jeg trenger litt ro til å forberede meg både mentalt og å få fikset de siste tingene - og bli skikkelig skikkelig lei! Håper du har en bra mandag Monthe - dere andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. juni 2011 #2776 Del Skrevet 27. juni 2011 Du, sånn kribling i bena har jeg også hatt noen kvelder, hva er egentlig greia med det?? Det kalles urolige ben (restless legs) og er suuuperplagsomt! Har det en skjelden gang som ikke-gravid og var skikkelig plaga da jeg var gravid Det oppstår gjerne når man går inn i hvilemodus (begynner å bli trøtt) og er nevrologisk. Fryktelig irriterende Trøsten er at det er over nå, sammen med alle andre gravidplager Så fiiiin mage Line!! Den har helt tydelig falt ned ja! Nå er det jammen ikke lenge igjen! Husker da du avløste meg. Det var jo nettopp!! Greit å få råd av eldre kvinnelige 3barnsmammaer Så deilig at du har perm STRAKS! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 28. juni 2011 #2777 Del Skrevet 28. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 28. juni 2011 #2778 Del Skrevet 28. juni 2011 Åh,så fin mage du har. Du ser jo kjempe fin ut, tenk at det er så kort tid igjen nå. Skjønner godt at du er klar for permisjon, nå kan jo ting skje når som helst.... Følger spent med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #2779 Del Skrevet 28. juni 2011 Greit å få råd av eldre kvinnelige 3barnsmammaer Så deilig at du har perm STRAKS! Yes, I know - kvinnelig mamma faktisk Perm i morgen! Jeg har lagd ostekake til folket! Permisjonskake og feriepølser i lunsjen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #2780 Del Skrevet 28. juni 2011 Åh,så fin mage du har. Du ser jo kjempe fin ut, tenk at det er så kort tid igjen nå. Skjønner godt at du er klar for permisjon, nå kan jo ting skje når som helst.... Følger spent med her Takk for kompliment Jeg er faktisk ganske komfertabel og stolt av den selv - til tross for heavy weight! Bra dere følger med - jeg trenger all støtten jeg kan få nå :gjeiper: Alabama: Spesielt koselig at du er innom! ----- Jeg har allerede fått nye lap top'en min jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå