sommerfuglen1982 Skrevet 19. juni 2011 #2741 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Flinke sladrisen min Godt at noen tar ansvar for å få seg litt mosjon Jeg ble plutselig redd for å være i gang med fødsel, så jeg har sitti mye i godstolen denne helga.. Redd for å innse at jeg var utslitt når batteriene burde være ladet.. Her har det vært i dag, så jeg har tatt med trappegrinda jeg maler ut. Sitter i skyggen da, men godt når temp er varm og fin Håper eplemuffinsene blir gode og at du og kjære har en fin søndag min kjære spurte meg når vi la oss i går om jeg trodde vi hadde hatt vår siste lørdagskveld før lillemann kommer, rart å tenke på at vi kanskje har det Endret 19. juni 2011 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #2742 Del Skrevet 19. juni 2011 Dette gikk ikke så bra Jeg hentet nemlig en ny pakke fra spar kjøp på fredag, med diverse sengetøy og flere gassbleier, samt 18 stk silikonformer for muffins Vel, disse ble jo da testet på eplemuffinsene.. ...de ble jo veldig gode, spesielt det overflødige litt brente som ramlet ned på stekeplaten, men det er jo komplett umulig å få muffinsen hel ut! (nei, jeg smurte ikke formene og mulig røren skulle hatt litte grann mer mel..) Det er noen få ting innenfor matlaging som jeg føler jeg ikke har helt dreisen på - det er sjokoladefondant og... nettopp - muffins Får vel satse på bedre lykke med middagen så snart vi blir litt sultne igjen. I dag: pepperstekt torskfilet med tomatsaus, asparges og sprøstekte potetskiver Forresten forfriskende med en liten tur i skogen kjenner det stikker litt der nede når jeg går, men med lavt tempo så går det nok fint. Vil prøve daglig tur fra når jeg går ut i perm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. juni 2011 #2743 Del Skrevet 19. juni 2011 Mmm, muffins ..Synes foresten det er på tide med magebilde jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 19. juni 2011 #2744 Del Skrevet 19. juni 2011 Mmm, muffins ..Synes foresten det er på tide med magebilde jeg nå! Enig med deg MonThe :jepp: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #2745 Del Skrevet 20. juni 2011 Nytt magebilde kommer til helga igjen jenter ----- Grei nok dag på jobb i dag. Har hatt ok med søvn til i dag og det hjelper Har ikke kjeda vettet av meg i allefall og jeg har endelig fått svar på dette med lønnsøkningen. Det var jo da nestsjefen (uten myndighet) som har fått drittjobben selvfølgelig. Så ene alene 2010 ble lagt til grunn. Ikke min utvikling sammenlignet, eller hva jeg har gjort i år, eller hvordan jeg bidrar på andre områder. Neida, fordi jeg ikke har oppnådd (et urealistisk) budsjett så blir svaret nei, og kun nei. Ikke noe halvveis for å møte meg noen prosent på veien eller noe. Jeg er skuffet, men ikke overrasket Jeg har bare tjent 2-3 millioner netto til han liksom Stakkars, han gråter når han må åpne lommeboka han vet dere. Og ikke kan han si det selv engang. Feig er han Samme kan det være, sånn er det. Man skal være superwoman for å få noe ros i den bedriften. Merkelig skrue han altså... onkel skrue Anyways da - jeg begynte å gråte foran nestsjefen Herre gud! Så pinlig, men jeg klarte ikke holde tilbake tårene når jeg skulle forklare at for meg så var liksom svaret det samme som å si at de ønsket å beholde meg eller ikke. Men han forsikret meg om at det ikke var tilfelle da - og at de/han er veldig fornøyd med sånn i det store og det hele. Han trakk frem mine gode resultater i år da - på sykemelding og gravid form Så neste år stiller jeg sterkt for økning Men jeg sa det - det er viktig for meg å kunne kommunsere bra med sjefen som faktisk er sjef, og den er ikke-eksisterende og det gjør meg usikker. Og det er bare sånn at hovedsjefen er en gjerrig fyr som finner det naturlig å være skeptisk, mistenksom og kontrollerende om han i det hele tatt skal bry seg med sine ansatte. Det blir ikke så mye motivasjon, inpirasjon og glede ut av sånt for min del. Og det er utrolig viktig at det er tilstede egentlig.... Skatteoppgjøret viser 16 lapper tilbake, det er ca 8 for lite så jeg måtte sende en liten rask klage til myndighetene 6 dager igjen på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. juni 2011 #2746 Del Skrevet 20. juni 2011 Så kjedelig da Line! Surt når en ikke har en god dialog med sjefen Hva komer du til å gjøre etter permisjon tror du? Kommer du til å se deg om etter noe annet? Eller ihvertfall kreve mer for å komme tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #2747 Del Skrevet 21. juni 2011 Så kjedelig da Line! Surt når en ikke har en god dialog med sjefen Hva komer du til å gjøre etter permisjon tror du? Kommer du til å se deg om etter noe annet? Eller ihvertfall kreve mer for å komme tilbake? Jeg skal i hvert fall åpne cv'n min på finn.no, så får jeg se hvilke muligheter som åpenbarer seg Er helt sikker på at alt ordner seg ---------------------------- 36 uker i dag! Og bare 4 uker (og 2 dager) til termin! Jeg sa det til kjære og tenkte - "shit! bare 4 uker!" Sist jeg tenkte ordentlig på det så var det 6 uker liksom... Og har fått vedtak fra Nav i dag Innvilget 100 % helt til påske! Så kommer pappapermen oppå der igjen. Rart å tenke på.... Det meste er på plass, men vi må en tur på Ikea til helga å kjøpe nattbord, ny rullgardin og noe småting. Mangler fortsatt balje til lillemann, tror kanskje jeg bare kjøper den billige til ikea samtidig - får det virker ikke som jeg kommer til å finne ut av hva slags balje jeg/vi egentlig trenger :gjeiper: Så blir det besøk hos svigersøsters og hente vugge helga etter der igjen. Da er det jo også full perm så da tenker jeg å bruke de ukene på vaske småtteri, rydde ting på plass der de skal være, re opp vogner og vugger Og en tur på apoteket å kjøpe sånne stelleting. Jeg må også få hentet gaveboks på lindex og rimi snart.. Jeg burde vel også sjekke at den brystpumpa jeg har kjøpt faktisk virker.. Ja, og så skal jeg gå en liten tur hver dag i skogen og prøve å få oppheng på en bra bok Også skal jeg fylle opp fryseren! Livet smiler i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 21. juni 2011 #2748 Del Skrevet 21. juni 2011 Så koselig det var her inne da Nærmer seg med stormskritt nå Føler du det mentalt forberedt på fødsel enda, eller trenger du fremdeles litt modningstid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. juni 2011 #2749 Del Skrevet 21. juni 2011 4 uker Ohhh... Bare til å begynne å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 22. juni 2011 #2750 Del Skrevet 22. juni 2011 36+1 Her var det god stemning ja, koselig Er også sikker på at det ordner seg med jobb for deg.. Skjønner at du er skuffet over arb giver Høres koselig ut med ordnings de siste ukene før termin, rart å tenke på at jeg er midt oppi det selv nå... Føler alt er klart, men får se over litt etterpå Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 22. juni 2011 #2751 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei 29 days to go.. nå nærmer det seg med stormskritt :-) Innom å titter i ny og ne, men hadde ikke klart å legge til denne etter at byttet dagbok. Men nå har jeg deg på lista ;-) Må jo følge med nå som lille LineGourmet snart skal se dagens lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #2752 Del Skrevet 22. juni 2011 36+1 Håper du får en fin dag! Så tidlig du står opp!!?? Kanskje døpe deg om til morgenfugl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 22. juni 2011 #2753 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Så tidlig du står opp!!?? Kanskje døpe deg om til morgenfugl? Hehehe Jeg ligger nok lenger enn de fleste Men jeg har ipaden liggende på nattbordet og er ofte innom og snoker litt når kjære har stått opp (før han kommer med mat på senga til rugemora si) Satser på at lillemann også liker å få litt "mat" på senga spent på hvordan nettene og tidlig tidlig morgenene blir... Endret 22. juni 2011 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. juni 2011 #2754 Del Skrevet 23. juni 2011 Nå går det unna her Hvem er forresten sladrisen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. juni 2011 #2755 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg er sladris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #2756 Del Skrevet 23. juni 2011 Nå går det unna her Hvem er forresten sladrisen din? Ja, det går radig nå :gjeiper: Ruccula er nyhetsjournalist! Jeg skal få snart få somlet meg til å skrive det i signaturen min ------ Sovet godt i natt med bare 2 turer på do Bare et par timer til på jobb nå før det er helga! Hele familien til kjære skal møtes på aker brygge etter arbeidstid i dag fordi det kommer besøk langveis fra, håper solen titter litt frem da Jeg må selvfølgelig være med å bli vist frem Høygravid på farris - jeg er litt lei av det Lillemann ormer og bølger seg fælt inni magen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #2757 Del Skrevet 24. juni 2011 Hele familien til kjære skal møtes på aker brygge etter arbeidstid i dag fordi det kommer besøk langveis fra, håper solen titter litt frem da Jeg må selvfølgelig være med å bli vist frem Høygravid på farris - jeg er litt lei av det Hadde det faktisk riktig så hyggelig i går Det var jo st.hans og masse folk og liv og røre ute i byen Koselig å samles mange på en gang. Jeg skulle egentlig på lunsj til en veninne/tidligere kollega i dag, men hun måtte avlyse pga vannkopper og greier, så nå sitter jeg her og ser på regnværet og skatten som er inne på konto... Skal til frisøren litt senere, så jeg tror kanskje jeg ta meg en tur på shopping! Ha en fin fredag jenter! Lillemann er visst veldig sulten nå, det bølges fælt - får finne noe frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #2758 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) dobbel Endret 25. juni 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. juni 2011 #2759 Del Skrevet 24. juni 2011 Ruccoliten sier også ifra når mamma drøyer frokosten for lenge Lykke til med frisøren da! Alltid gøy å freshe seg opp litt, og det er jo det man får skattepenger tilbake for - er det ikke det da...? Jeg har ihvertfall bestemt med for å bestille meg en fotbehandling første fridagen min etter jeg går ut i permisjon, og så lurer jeg jammen på å smelle på en ansiktsbehandling i samme slengen! Ellers skal vel resten av pengene på konto tenker jeg. (Etter bilkjøp er sparekontoene ganske tomme, og det er anbefalt å ha ca to mndslønner i buffer til uforutsatte utgifter.) Ha en finfin fredag Linemor, jeg skal snart på jobb og jobbe sent i dag. jobb i morgen også, så ikke mye helg på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 24. juni 2011 #2760 Del Skrevet 24. juni 2011 for koselig St. Hansfeiring Her ble det en "annerledes" St.Hans Med båten på land pga flom og regnvær satt vi inne og koste oss med snop og film Ingen bål eller båttur eller koselig happening med venner.. Får ta det igjen senere. Kjedelig med avlysning, men stas med frisørtime og shopping da Kos deg, kjære sladris. Fikk baksmell jeg, men shoppet alikevel i går Var bare noen kr da, og jeg hadde regnet med det :gjeiper: Var sløving fra min side som ikke endret skattekortet Håper du får en fin shoppingrunde og etterhvert en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå