LineGourmet Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #2261 Del Skrevet 17. februar 2011 Avventer ny celleprøve som skal tas mandag. Skulle ringe inn mens i oktober, men fikk påvist grove celleforandringer så det ble bråstopp og bort taking av en bit livmortappen. Så nå krysses det fingre for at kroppen har klart å ordne opp. 3,5 år siden spiralen ble fjernet å jeg fyller 38 til høsten så måtte bare alt være bra nå. Høres så kos ut med babymage å spark masse lykke til videre -kommer til å følge deg videre på veien Åååh.. såpass... Håper kroppen fikser resten og at ivf fortsetter Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #2262 Del Skrevet 17. februar 2011 Innom og gir en lyd fra meg Koselig med magen som vokser Koselig at du er innom Pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #2263 Del Skrevet 17. februar 2011 God morgen! Da er det klart for prosjekt soverom. Jeg har sovet 8 gode timer og er frisk, rask og klar Kjære er ikke fullt så rask, han sover fortsatt men har lovet å stå opp senest kl 09 Vi har en avtale om å gå ut av døra klokken 10 for å hente Perle veggplater skagen grå. Så blir det hjem med plater. Rydde ut av soverommet, få av lister and shit så setter vi i gang. Det er for øyeblikket noe usikkerhet rundt om vi skal kappe inne på soverommet (hvilket betyr at absolutt alt må ut) eller om vi skal kappe ute (hvilket betyr at støv allikevel dras inn i stua på vei ut og inn...) Alle plater skal på I DAG! I morgen skal skyvedørsfronten opp og lister, vinduskarmer og dørkarm. Jeg vil at dette skal bli 2 effektive velbrukte feriedager med god grunn til å kose seg fredag kveld *Line sparker mannen i gang...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 17. februar 2011 #2264 Del Skrevet 17. februar 2011 Du er en bestemt dame Men det er vel bare positivt når en skal gjennomføre sånne prosjekt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. februar 2011 #2265 Del Skrevet 17. februar 2011 Ikke noe i veien med arbeidsmoralen her nei! Det er et slit med oppussing når det står på - men så deilig når det blir ferdig! Så kos med voksende mage da! Og ikke minst bevegelse! Håper dere blir ferdige med soveromsprosjektet så dere kan slappe av med GOD samvittighet imorgen kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. februar 2011 #2266 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Kos dere med opppussing, og tanken på nytt soverom og velfortjent avslapping i morgen!! Endret 17. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2011 #2267 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvor har dere kjøpt skyvedørsgarderobe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #2268 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvor har dere kjøpt skyvedørsgarderobe? Vi har kjøpt hos Garderobemannen. De hadde tilbud hele januar (kanskje fortsatt også). Har kjøpt hvit glass, helt enkelt. 20 kr cm på bredden Tror det blir fint, men har ikke pakket ut og satt opp ennå, så det gjenstår jo å se Se på sidene dems _______________________ Vi ble ikke helt ferdig med å sette opp alle platene. Men vi har fått på begge langveggene (de er jo kjempelange med sine 3,5 meter ), så vindusveggen er igjen. Det blir tatt sammen med lister og karmer og skyvedør i morgen Veeeeeldig fornøyd med skagen grå altså. Det blir kjempefint! Så lun og koselig stemning med panelplater Jeg og kjære var forøvrig et godt team etter at jeg fant mine oppgaver. Ble stående å kope litt for lenge i starten, og det er dørgende kjedelig Now; slapping off! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2011 #2269 Del Skrevet 17. februar 2011 Gi en lyd når dere har satt opp garderoben, om dere er fornøyd Vi har nemlig tenkt å kjøpe hos Garderobemannen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 17. februar 2011 #2270 Del Skrevet 17. februar 2011 Titter innom en tur og ville bare si heeeei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 17. februar 2011 #2271 Del Skrevet 17. februar 2011 Artig med oppussing av soverommet og ny garderobe Håper du har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. februar 2011 #2272 Del Skrevet 18. februar 2011 Håper det går fint med soveromsprosjektet! Kommer det bilde (på bloggen) når dere er ferdig? Ønsker deg (dere) en fin og effektiv fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 18. februar 2011 #2273 Del Skrevet 18. februar 2011 Det går stadig fremover hos deg! Rart at andre sine svangerskap flyr avgårde mens begge mine har sneglet seg avgårde - og det selv om jeg fødde førstemann 6 uker før tiden! Har jeg tilgang på bloggen? Jeg finner den ikke... God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. februar 2011 #2274 Del Skrevet 18. februar 2011 17 uker!!! Du er sånn speedo-gravid føler jeg... Jaggu ikke lenge siden du måtte kutte ut RYP! Har du helt kuttet ut trening nå forresten? Og nyter du dagene med kul på magen? Du er sikkert kjempeflott...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2275 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) 17 uker!!! Du er sånn speedo-gravid føler jeg... Jaggu ikke lenge siden du måtte kutte ut RYP! Har du helt kuttet ut trening nå forresten? Og nyter du dagene med kul på magen? Du er sikkert kjempeflott...!! Hehe.. ja, det går i grunn ganske fort. Jeg tenker at: "vi blir 3 til sommeren" og det er jo ikke så lenge til akkurat :gjeiper: Jeg har ikke kutta ut trening, har stadig et ønske om å trene men det er litt vanskelig å få til innimellom. Jeg har ikke orket å dra ut etter jobb i ukedagene, så da har det blitt bare helgene. Og du vet sikkert at det er mye vanskeligere å trene 1 gang i uka, enn 3. Da blir det litt av et pes hver gang man skal for å sparke seg selv i r#¤¤a I det siste så har det skjedd en del i helgene også som har sperret for trening.. Kanskje i morgen? Det er fint med kul på magen, men det er veldig opp og ned hvordan jeg føler meg med den, så jeg vil gjerne trene litt altså... ingenting er som litt muskler! edit: Aurelia og Lilljan har tilgang på blogg.. Endret 19. februar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2276 Del Skrevet 19. februar 2011 Gi en lyd når dere har satt opp garderoben, om dere er fornøyd Vi har nemlig tenkt å kjøpe hos Garderobemannen selv Skyvedørsfronten er oppe! Det var mye lettere å montere og sette opp enn jeg fryktet. Piece of cake Men det hvite glasset har jo grønn skjær (det visste jeg jo) men tenkte ikke på det når jeg kjøpte grå veggplater, så det skjærer seg egentlig litt :gjeiper: Men det får gå En ting man bør huske på med skyvedører er å vurdere 3 spor. vi har 2,7 meter som dekkes med 3 dører. Og med kun 2 spor så kan vi kun ha 1 meter åpning om du skjønner. Dette er et problem siden vi har brukt våre gamle skap som innmat og det matcher ikke så godt med den åpningen vi får Vi får justere innmaten bedre etterhvert _________________________ God morgen alle forresten! Her våkner jeg stadig med serious hang over når jeg har fri. Skikkelig tett og med vondt i hodet. Skjønner ikke hvorfor det skal være sånn? Legger også merke til at vindunderet i magen påvirkes av tyngdekraften. Når jeg har ligget på siden og snur meg over på ryggen. Så ligger det fortsatt igjen en kul på den siden jeg har ligget liksom.. Den justerer seg raskt da Vi er ikke helt ferdig ennå. Vi må ut å kjøpe utforinger til vindu og døra før vi får på karmer der. Også gjenstår fotlistene. Men det ble veldig fint. Bortsett fra taket som åpenbart er helt for jævlig gult! Det er sånt som oppstår når man får opp nye ting, så blir det gamle enda gamlere Håper alle har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 19. februar 2011 #2277 Del Skrevet 19. februar 2011 Skyvedørsfronten er oppe! Det var mye lettere å montere og sette opp enn jeg fryktet. Piece of cake Men det hvite glasset har jo grønn skjær (det visste jeg jo) men tenkte ikke på det når jeg kjøpte grå veggplater, så det skjærer seg egentlig litt :gjeiper: Men det får gå En ting man bør huske på med skyvedører er å vurdere 3 spor. vi har 2,7 meter som dekkes med 3 dører. Og med kun 2 spor så kan vi kun ha 1 meter åpning om du skjønner. Dette er et problem siden vi har brukt våre gamle skap som innmat og det matcher ikke så godt med den åpningen vi får Vi får justere innmaten bedre etterhvert Vi har to stoooooore dører på vårt.... Så jeg og sambo kan ikke finne klær samtidig Ikke så praktisk om man har dårlig tid når begge skal noe samtidig, men fungerer greit sånn i det daglige. Grønnskjær i glasset? Huff det hørtes litt drøyt ut... Får gråfargen da rosaskjær siden det er komplimær/komplimentær (husker ikke ordet ) fargen til grønn? Eller blir det grønnskjær? Kanskje det kommer seg når taket blir hvitt igjen Gooood helg Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2278 Del Skrevet 19. februar 2011 Grønnskjær i glasset? Huff det hørtes litt drøyt ut... Får gråfargen da rosaskjær siden det er komplimær/komplimentær (husker ikke ordet ) fargen til grønn? Eller blir det grønnskjær? Kanskje det kommer seg når taket blir hvitt igjen Gooood helg Line! Der traff du spikeren rett på hodet :gjeiper: Nemlig, gråfargen er veldig kald, og i det rette dagslyset så heller den mot lilla-rosa (hvilket er helt ok for meg), men mot grønnskjæret i glasset så er det.. ehm.. ikke akkurat den optimale matchen. Kanskje jeg skal spraylakkere dørerene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. februar 2011 #2279 Del Skrevet 19. februar 2011 Hangoverhodepine er no herk -- iallefall når man ikke engang har drukket deeilig vin som forårsaker den Så flinke dere og effektive dere er med oppussing! Kanskje dere tar turen nordover og pusser opp babyrommet vårt?! God lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. februar 2011 #2280 Del Skrevet 19. februar 2011 Smart det med 3spor ja.. den har jeg ikke tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå