MonThe Skrevet 9. februar 2011 #2221 Del Skrevet 9. februar 2011 Å være gravid er litt som å være på dater'n. Man møtes i blandt (på UL og hos jordmor og senere med bevegelse)og mellom møtene kan forholdet kjølne litt. Men straks man er på date igjen så er forelskelsen der igjen Godt sagt! .etter ordinær UL og når du kjenner bevegelse jevnlig blir du kvalmt-sukkersøtt-forelska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. februar 2011 #2222 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg kan få slike "sekundersøyeblikk"(som jeg kaller de) selv som høygravid... guri jeg har en baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 10. februar 2011 #2223 Del Skrevet 10. februar 2011 16 uker Her går det unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #2224 Del Skrevet 10. februar 2011 Snart helg igjen Uka har gått fort. Hatt en del å gjøre og jeg har vært i ganske bra humør hele veien Men jeg har fått for lite søvn de 2 siste nettene nå og kan ikke helt forestille meg hvordan jeg skal klare å holde meg våken i 3-4 timer til Freddan i morra og jordmor på slutten av dagen Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. februar 2011 #2225 Del Skrevet 10. februar 2011 Hurra for 16 uker! Synes nettopp vi snakket om at du skulle avløse meg.. Jeg kjente forøvrig første bevegelsene som en rad bittesmå bobler helt nederst i magen, rett over skambeinet. Any time now! Kos deg hos jordmor i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. februar 2011 #2226 Del Skrevet 10. februar 2011 Kos deg med fredag og jordmor i morgen! ..her er det arbeidshelg, æææææsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2227 Del Skrevet 11. februar 2011 God fredag morgen! Natt til fredag, uke 16 +2 (+ 6 dager i følge UL uke 12) kl 0117 Våkna i natt.... og i det jeg snur meg kjenner jeg tydelige sammentrekninger (kynner?) i livmoren, rett under navlen, som avløses med et svakt "boink". Det hele varte kanskje 3 sekunder, men dette var noe helt nytt jeg kjente i allefall Jeg tror det var den første bevegelsen, men er ikke helt sikker i og med natten og alt. Dessuten skrev Ruccula noe av det samme bare her om dagen, så kanskje jeg drømte? Men jeg tror ikke det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. februar 2011 #2228 Del Skrevet 11. februar 2011 Så koselig Line! Jeg har ikke kjent noe mer, men håååååper på at det snart kan komme noe som jeg er mer sikker på enn det jeg hadde her en natt Gleder meg sånn til UL også!! Tenk å få se at det er en levende baby inni MEG! Tror kjære gleder seg veldig også, han får jo ikke noe særlig opplevelse av dette her enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. februar 2011 #2229 Del Skrevet 11. februar 2011 Bolla ble ofte ekstra aktiv etter en kynner! Du kan prøve å stramme nederste del av magen og så kjenne etterpå. Klemme litt på babyen liksom Man kan faktisk få kynnere av at babyen er aktiv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. februar 2011 #2230 Del Skrevet 11. februar 2011 Natt til fredag, uke 16 +2 (+ 6 dager i følge UL uke 12) kl 0117 Våkna i natt.... og i det jeg snur meg kjenner jeg tydelige sammentrekninger (kynner?) i livmoren, rett under navlen, som avløses med et svakt "boink". Det hele varte kanskje 3 sekunder, men dette var noe helt nytt jeg kjente i allefall :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2231 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei og god lørdag! Som vanlig hyggelig hos jordmor i går. Jeg fortalte om opplevelsen min og hun kunne bekrefte at det var bevegelse! Det var ingen kynner, men "kraftig leamus" som jo er sparket der... Kjente på nytt i går kveld etter lasagnen også. Nå vet jeg liksom hva jeg skal kjenne etter, og selv om det er svakere så kjenner jeg igjen "vibrasjonen". Gleder meg til mer og kraftig acton! Hjerteslagene var forresten 148 pr minutt. Og hun mente at det er INGEN sammenheng med at jenter er over 140 og gutter under... I dag skal vi ut å kjøpe veggpanel til soverommet. Jeg har tatt meg et par feriedager i slutten av neste uke, så nå blir det komplett nytt soverom innen en uke Strålende kaldt vær og alt for mye snø ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. februar 2011 #2232 Del Skrevet 12. februar 2011 Så kos med spark! Husk å ta deg tid til å kjenne litt i løpet av dagen. Det er så fort gjort å stresse på jobb og så går man glipp av mange koselige hilsener Vi ble grunndig lurt av hjertelydteorien Det eneste som er sikkert er at det er en liten BabyGourmet inni der! Enig ang været! Ha en fin dag i det kalde skinnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2233 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Det eneste som er sikkert er at det er en liten BabyGourmet inni der! Jeg begynner å bli temmlig sikker på det selv også ______________________ Jenter... nå har jeg laget blogg og lagt ut magebilde :gjeiper: Jeg har lagt til de fleste av dere tror jeg.. Dere får si fra om dere ikke får sett de flotte bildene edit: Milla har ikke tilgang for øyeblikket - hun må fortelle meg hvor jeg finner disse tegnene hun har i navnet... Endret 12. februar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. februar 2011 #2234 Del Skrevet 12. februar 2011 Vi ble også "lurt" av hjertelydteorien Men mindre det viser seg at mini ikke er en gutt likevel Kan jeg også få tilgang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2235 Del Skrevet 12. februar 2011 Vi ble også "lurt" av hjertelydteorien Men mindre det viser seg at mini ikke er en gutt likevel Kan jeg også få tilgang?? Greit å vite fra kjentfolk at myten ikke stemmer Stig på bloggen Virre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 12. februar 2011 #2236 Del Skrevet 12. februar 2011 Heisann, lenge siden jeg har skrevet her, men titter innom en tur Stas med bevegelse! Gleder meg virkelig til jeg også kommer såpass langt. Har mange gravide venninner, og alle disse reglene for hva som indikerer gutt vs jente har så langt vist seg å være helt galt for de fleste, ironisk nok Kunne også godt tenke meg tilgang til bloggen din hvis du synes det er ok... Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2237 Del Skrevet 12. februar 2011 access granted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 12. februar 2011 #2238 Del Skrevet 12. februar 2011 Så gøy med bevegelse og blogg Jeg har allerede vært inne og sett Superflott mage, jeg er misunnelig! Den buksa du har på deg der, hvor har du kjøpt den? Veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. februar 2011 #2239 Del Skrevet 12. februar 2011 Kan jeg og få en titt i bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2240 Del Skrevet 12. februar 2011 Kan jeg og få en titt i bloggen? SElvsagt! Fant ikke milla-tegnene med en gang og har fortsatt ikke funnet dem, men kom på dette med copy paste funksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå