Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hipp hurra for 12 uker! :blomst::gave::danser::skaal:

Hvordan føles det? :nigo:

Tjobing - føles akkurat ut som i går! :ler: Jeg har ikke vært mye bekymret for å miste uansett så jeg kjenner ikke noe forskjell på det punktet. Men jeg har stadige absurde tanker som: "kanskje jeg egentlig ikke er gravid likevel? Kansje mensen bare er 3 mnd forsinket? Tenk om det ikke er noe der i det hele tatt? Å nei, hva med alle jeg har fortalt det til - jeg kommer til å føle meg så teit!!" :fnise:

Nå vil jeg ha bevis!!! Vil høre hjertelyd på fredag hos jordmor! :skya:

----

Har forresten vært litt snillere med kundene mine i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god :klem: til deg og plommen :)

:klem: right back at ya!

Tenker mye på deg nå Pusilus. Vi får håpe det føles bedre etter en tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobing - føles akkurat ut som i går! :ler: Jeg har ikke vært mye bekymret for å miste uansett så jeg kjenner ikke noe forskjell på det punktet. Men jeg har stadige absurde tanker som: "kanskje jeg egentlig ikke er gravid likevel? Kansje mensen bare er 3 mnd forsinket? Tenk om det ikke er noe der i det hele tatt? Å nei, hva med alle jeg har fortalt det til - jeg kommer til å føle meg så teit!!" :fnise:

Nå vil jeg ha bevis!!! Vil høre hjertelyd på fredag hos jordmor! :skya:

Akkurat sånn tenkte jeg også før UL :ler: Det var bare for absurd at det faktisk var et lite levende vesen der inne, jeg merket jo ikke så mye til det :gjeiper: Helt uvirkelig å komme på UL og se et lite foster med armer og ben som sprellet rundt uten at jeg kjente noe! Du kan glede deg, det er helt fantastisk :rødme: Det blir en flott opplevelse for din kjære også! Jeg blir fremdeles rørt bare jeg tenker på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: right back at ya!

Tenker mye på deg nå Pusilus. Vi får håpe det føles bedre etter en tid :)

Det tusler og går. Dype daler vil alltid true, men etter hvert vil vel de gode dagene være i flertall igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

153 slag i minuttet!

:strix::hjerte::strix::hjerte::strix::hjerte:

Hun fant ikke hjertelyden med en gang, og jeg begynte å krise-tenke med en gang! Hun finner den ikke, hun finner den ikke, hun finner den ikke :redd: Men så kom den :nigo: Og tårene bare trillet :ler::legrine: :rødme:

Veldig rørende altså... Mon tro om jeg klarer å kontrollere meg på UL på tirsdag - tvilsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, så koselig!! :rødme:

Det var sikkert en fantastisk opplevelse!! Og så UL neste uke òg da!! :D

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh.. Det må være en sterk opplevelse! :rødme: Så godt å vite at hjerteslagene er der, og at alt er som det skal. Blir vel spennende når du skal ha UL! Kan se for meg selv at jeg kommer til å begynne å sippe hvis .. jeg mener NÅR... jeg kommer i samme situasjon. :laugh:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...