Gjest ~Milla~ Skrevet 4. desember 2010 #1781 Del Skrevet 4. desember 2010 Spent på reaksjonen til kommende bestefar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #1782 Del Skrevet 4. desember 2010 Spent på reaksjonen til kommende bestefar Me too _______________________ Jeg har hatt en topp bytur! Til tross for way too many people in town, så fikk jeg utført nesten alle oppdragene mine Jeg har fått tilbake panneluggen min etter flere år med lang nå, og er strålende fornøyd. Jeg syns jeg ser mye yngre ut igjen - sånn ca 28! Plantasjen var utsolgt for ved - så det har vi ikke fått ordnet. Bursdagskort og gave til pappa er i boks. Mathandling med alle ingredienser til pavlova står i kjøleskapet 14'iss sko og returplagg til H%M er tilbakelevert. Og jeg fant sko.... ikke akkurat så innmari varme men de har i det minste vintersåle og et snev av for.. Jeg har lagt ullsåle i. KJøpte disse i svart: http://www.brandos.no/tamaris/25431-25-grey/a19225 Jeg og kjære har også vært i byen og hentet vår vanlige lørdagspizza og filmer. Vi skal se nyinnspillingen av KarateKid Nå skal jeg lese litt i nyeste utgave av "gravid" mens ovnen blir varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 4. desember 2010 #1783 Del Skrevet 4. desember 2010 Me too ___________________ KJøpte disse i svart: http://www.brandos.no/tamaris/25431-25-grey/a19225 Nice shoes Kunne faktis tenkt meg et sånt par selv. Er helt skoavhengig og elsker sko!!!!! Ha en fortsatt fin helg, blir spennende å høre hva pappsen din syntes om å bli bestefar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 5. desember 2010 #1784 Del Skrevet 5. desember 2010 Gleder meg til å høre om bestefars reaksjon :rødme: Ha en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. desember 2010 #1785 Del Skrevet 5. desember 2010 gratulerer med nye sko og hårklipp! Høres ut som du hadde en superherlig dag i går, slike dager gjør så godt! LIkte skoene kjempegodt, btw Ha en flott søndag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. desember 2010 #1786 Del Skrevet 5. desember 2010 Innom for å ønske deg en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. desember 2010 #1787 Del Skrevet 5. desember 2010 Kos deg i bursdag! Spent på reaksjonen til den kommende bestefar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. desember 2010 #1788 Del Skrevet 5. desember 2010 Kos deg i brusdag i dag Spent på hva den kommende bestafar synes om det nye tilskuddet til familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #1789 Del Skrevet 5. desember 2010 Hjemme igjen etter tur hos kommende bestefar Han leste kortet, så titter han opp og sier: "Ååååå! Er det sant?" Ja, det er sant sier jeg "Så flott da, sier han". Han ble tydelig glad. Men han var også raskt ute når jeg fortalte at jeg var snart 7 uker, at "jajaja, hmfr, det er jo veldig tidlig da". Men det kom frem etterhvert at han syns det er stas at han skal få sitt eget barnebarn Han er jo sammen med en ny dame (har vært i mange år), og er jo litt sånn stebestefar rundtom der.. Jeg tenker at jeg er et klassisk eksempel på at jenter velger partnere som ligner sin far. Både kjære og pappa er litt sånn negativt innstilt og prøver å værne seg mot skuffelser. De tør ikke helt være optimister liksom Begge har veldig kontroll på følelsene sine. Begge er til å stole på 100 %. De er der alltid Og jeg har pult i dag! Må innrømme at det går litt tid i mellom nå. Sexlysten er litt fraværende.. Håper dere har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. desember 2010 #1790 Del Skrevet 5. desember 2010 Så stas å fortelle det til faren din :rødme: Og jeg har pult i dag! Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. desember 2010 #1791 Del Skrevet 5. desember 2010 Hørtes ut som en bra dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. desember 2010 #1792 Del Skrevet 5. desember 2010 Og jeg har pult i dag! Jeg og Det har IKKE jeg!! Råder dere til å kjøre på så lenge dere kan. Det er ikke sikkert det frister på en stund etter fødsel... Eller, frister tydeligvis ut i fra enkelte drømmer om natta men kroppen er liksom ikke helt klar for det irl Jeg hadde forøvrig et fyrrig andre trimester. Da var det mye hormoner i vill gallopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #1793 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen jenter! Jeg hadde jo store planer om å virkelig sette på plass arbeidsgiver mht denne vaktlisten på morgen møte i dag. Men nå viser det seg at ass. daglig leder er syk og morgenmøte er avlyst :dåne: Eier er jo her som vanlig da... Fader assa, hva skal jeg gjøre? Bare sende mail tilbake om at jeg ikke aksepterer vaktene mine uten videre og vil ha info hva slags kompensasjon som ligger i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 6. desember 2010 #1794 Del Skrevet 6. desember 2010 Så koselig at den kommende bestefaren likte det godt! Puling er forsåvidt aldri feil. Jeg hadde aldri noe særlig sexlyst i svangerskapet. Jeg var jo kvalm fra uke 5 også da. Sexlysten kom heldigvis etter jeg hadde født micro, så det er jo alltid positivt! Kos deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #1795 Del Skrevet 6. desember 2010 Mandag godt overstått Jeg sendte mail til eier med kopi til ass. daglig leder om at jeg syns det var langt over kanten og viste til Arbeidsmiljøloven og gjorde det klinkende klart at jeg ikke ville akseptere mine vakter uten overtidsbetalt. Jeg har ikke fått svar... De finner det kanskje best å stikke hodet i sanden og ta til takke med de veike dørmattene som stiller opp gratis Den tøffe damekollegaen min var syk i dag hun også, men hun skulle også si klinkende klart i fra (som hun også har gjort de siste 5 årene) Jeg kjenner jeg er særdeles fornøyd med bare å ha sagt i fra om mitt standpunkt og hvor jeg står. Det spiller ingen rolle hva arb.giver mener. Det som er viktig er bare å sette ned foten liksom.. For jeg gjør en jævlig bra jobb nemlig, og de får ikke misbruke meg på den måten! Ellers så har jeg begynt å få morgenkvalme. Siden fredag faktisk. Det er ikke super plagsomt ennå, men jeg kjenner det godt. Det hjelper å spise da Foreløpig så er det sånn at når jeg skal på jobb så er jeg ikke kvalm før jeg står opp, først når jeg kommer på toget liksom.. Men i helga, da våkna jeg kvalm... Det har kanskje noe med tiden som har gått siden man spiste sist eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 6. desember 2010 #1796 Del Skrevet 6. desember 2010 Innom og hilser på. Blir koselig å følge deg fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 6. desember 2010 #1797 Del Skrevet 6. desember 2010 Så tøff du er som står på kravene. Går ikke an å jobbe uten å få det man har krav på av lønn, det er jo tross alt pengene vi jobber for Viktig å sette grenser for da vet arb.giver neste gang at de ikke kommer unna Får håpe at morgenkvalmen holder seg stabil og ikke blir verre i hvertfall. Ha en fortsatt god uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. desember 2010 #1798 Del Skrevet 6. desember 2010 Veldig godt å høre at du står på ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #1799 Del Skrevet 7. desember 2010 Veldig godt å høre at du står på ditt Ja, men jeg er visst kalt inn på teppet til eier på hans kontor kl 1300 i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 7. desember 2010 #1800 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, men jeg er visst kalt inn på teppet til eier på hans kontor kl 1300 i dag..... Det går kjempebra! Bare stå på ditt, og ha med deg arbeidsmiljøloven i hånda! Er du organisert forresten? (Ikke helt sikker på hva du jobber med...) Da står du jo sterkere med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå