Mary Poppins Skrevet 24. november 2010 #1681 Del Skrevet 24. november 2010 God morgen miss Poppins Jeg er litt trøtt i dag (og svimmel) jeg :gjespe: Har vært så gira de siste dagene og har ikke fått sove når jeg har lagt meg. Så dette er 3 dagen med bare 5-6 timers søvn.. :dåne: Er på KG og henger og har litt startvansker på jobb Formen din? Joda, formen er fin Litt vonde pupper, og tendens til litt kvalme igår kveld, men det har gitt seg idag. Håper jeg slipper kvalmehelvetet... Fokus er overhodet ikke på jobb denne uka dessverre Satser på å komme sterkere tilbake neste uke! Føler at det er lov å være litt distrahert en liten stund rett etter en sånn nyhet! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. november 2010 #1682 Del Skrevet 24. november 2010 Innom og titter til den nygravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 24. november 2010 #1683 Del Skrevet 24. november 2010 Hurra for 5 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. november 2010 #1684 Del Skrevet 24. november 2010 Woopidoo 5 uker ja.. Konsentrasjonen er ikke helt på topp de første ukene etter positiv test nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. november 2010 Forfatter #1685 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Yey! 5 uker ja Har ikke vært fullt så høyt oppe i dag. Det har vært fullstendig kaos i hodet. Er jo vant til stress og hektisk aktivitet og stortrives vanligvis når det er sånn. Men i dag, så har alt vært så jævlig vanskelig. Enhver liten oppgave har jeg hatt følelsen av å vridd hjernen 360 grader rundt og enda en gang for å finne en løsning liksom Også er jeg litt ekstra teit i tillegg og prøver å løse foreldrepermisjons-kabalen på KG samtidig.. Da blir det på en måte ikke enklere å finne flyten i stresset på jobb Kaos på t-banen i dag, kom hjem en halvtime senere enn normalt - hvilket føles veeeeeldig sent når jeg allerede bruker 1 time hjem Når jeg kommer hjem så er kjære selvsagt en dust og må jeg må gråte litt ..... Men det hjelper å slippe ut noen tårer da, det letter liksom litt etter litt mat, en klem eller 2 og noen kyss Lutefisk-middagen plager meg i morgen. Merker at det er stor stemning blandt mine kolleger for øl og akevitt, og jeg kjenner det blir vanskelig! Føler at "jeg skal trene"-unnskyldningen ikke holder mål, og tror at jeg må finne på noe som gjør at jeg ikke kan... Endret 24. november 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. november 2010 #1686 Del Skrevet 24. november 2010 Kan alltids si du går på antibiotika, det er en privatsak, og ikke noe man trenger dele med.. hvorfor en går på det Antibiotika og alkohol er som du sikkert vet, fy fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. november 2010 #1687 Del Skrevet 24. november 2010 For meg er alltid trening en god nok grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 24. november 2010 #1688 Del Skrevet 24. november 2010 Man kan late som man drikker også! Kanskje litt vanskelig om folket er veldig oppmerksomme.. Men hvis det er med følge får vel din kjære sitte ved din side og ta en skikkelig fyll for the team. Dvs ta dine akevitt også Litt lettere når det er øl eller vin, og ikke en shot. Men det er utrolig hvor lite oppmerksomme folk vanligvis er! Nippe så vidt kan man jo, eller bare fukte leppene. Folk ser som oftest bare at man hever glasset til munnen og er fornøyde med det. Om du klarer å lure dem på de to første akevittene kan du jo bare si at du ble litt kvalm og ikke orker flere akkurat nå. Tror det viktigste er at det er en unnskyldning som ikke virker uvanlig at du kommer med. Er trening en vanlig unnskyldning er det jo en god en. Og du, hvis det er noen trøst gjorde jeg en særdeles stakkarslig figur på jobb de først ukene.. Klarte IKKE fokusere og imponerte nok ikke akkurat.. Typisk midt oppi en viktig deadline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 25. november 2010 #1689 Del Skrevet 25. november 2010 Kan du si at du har vondt i hodet? Si at du kanskje tror du brygger på noe eller blir det for opplagt? Huff, så vanskelig det der altså! Går det an å alliere seg med de på restauranten og få noe alkofritt i et vinglass? Ha en fin, gravid og ukonsentrert dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. november 2010 Forfatter #1690 Del Skrevet 25. november 2010 God morgen jenter! Sovet godt i natt, det trengte jeg! Jeg har bestemt meg: Jeg avlyser min deltakelse på lutefisken i dag Siebaou: Jeg vurderte din taktikk. Å ta en øl og drikke bare noen slurker, men nei - jeg vil ikke! Og det å bruke "vanlige" unnskyldninger: Jeg har ingen! :dåne: Jeg drikker alltid i sånne sammenhenger. Er ikke en festbrems for å si det sånn coriander: Vurderte også din variant, "nei takk, føler meg ikke så bra". Og den hadde passet hadde det vært i går, men i dag er jeg i toppform igjen! Satser på en fin gravid konsentrert dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. november 2010 Forfatter #1691 Del Skrevet 25. november 2010 God kveld i stuen... Her ble pappa og lillebror brukt som hvite løgner mot lutefisk. Syns det er litt leit at jeg ikke ble med i grunn... men jeg hadde blitt utsatt for massivt press, og dessuten - jeg er ikke vant til å være avholds jeg... trenger vel å øve meg litt i grunn... kan jo ikke bare avlyse alt av festligheter fordi man er gravid heller.. Jeg vurderte å bare annonsere nyheten også, men kom til at det er ALT for TIDLIG! Jeg får øvd meg litt i julen da Og på kick off'en i januar.. :S Herre gud :dåne: (da blir det sagt, kanskje allerede før jul, men ikke NÅ) Jeg har kommet ut av trening - vil inn i rutinen igjen. Tror ikke 2 ganger i uka funker så godt, det blir for vanskelig å komme seg dit. Må tilbake på 3 ganger. Starter på lørdag! Jeg har mage i dag! (eller det har jeg jo uansett, men i dag er den litt too much syns jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. november 2010 #1692 Del Skrevet 25. november 2010 Enig i at det er litt kjedelig å unngå sosiale ting bare fordi man er gravid. Men, jeg syns det kan være enklest når det er situasjoner hvor man garantert ville drukket i u-gravid tilstand. Da er det bedre å spare seg selv for vanskelige spørsmål og hvite løgner :gjeiper: Har gjort det samme selv, unngått endel sosiale ting bare fordi jeg ikke fikser at folk skal spørre Noen ganger har jeg blitt med og bare sagt at jeg skal tidlig opp/ikke er helt i form osv. Tror det har gått greit. Det er jo ikke så lenge heller, når du er offisielt gravid kan du jo være så sosial du vil uten å tenke på unnskyldninger Trening ja, det er det sørgelig kapittel her.. Skal skjerpe meg, satse på spinning og litt sånne ting. Hadde en hard styrkeøkt (bein) for noen uker siden, og det kjente jeg ble for hardt. Så etter det har jeg vært litt lat :gjeiper: Jeg har også mage, men det er bare luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 25. november 2010 #1693 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg ville nok avlyst hvis jeg var i din situasjon også. Er ekstremt dårlig på å lyve, så hadde vel endt opp med at jeg plumpa ut med hele graviditeten. Best å holde seg hjemme da. Så deilig når du endelig kan fortelle det til flere folk da! Jeg tror jeg ville måtte kjempe med meg selv for ikke å fortelle det til alfor mange, altfor tidlig. Måtte hvertfall fortalt det til et par venninner kjenner jeg. Men det gjør vel de fleste, vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 26. november 2010 #1694 Del Skrevet 26. november 2010 GRATULERER Line! Har fulgt litt med deg lenge - så artig å se at du er gravid! Var på jobbtur når jeg var ganke kort på veg jeg også - men bestemte meg bare for å ikke drikke - og ikke si noe om hvorfor. Så fikk folk tenke det de ville... og det var utrolig hvor høflige folk var, he he... nesten ingen som turte å spør om noe - fikk en kommentar om det var noen "permisjon på gang", men jeg bare lo det vekk og snakket om noe annet. Jeg er heller ikke kjent som noen typisk festbrems - men så fikk jo alle vite det etterhvert, og nå er det jo en kjent sak:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. november 2010 Forfatter #1695 Del Skrevet 26. november 2010 Happy fredag liksom! Endelig fredag, men jeg er litt sånn Gått greit på jobb og alt, men ikke noe bra stemning med kjære. Alt som kan gå galt har i grunn gått galt. Neida, ikke så ille da men... Jeg har enorme mengder ukontrollerte humørsvingninger i dag og tok det svært personlig at han diska opp med biff i dag. Nei, han tenker jo ikke på meg i det hele tatt! Biff??? jeg spiser vel for faen ikke en overstekt biff!! :dåne: (Jeg hadde på forhånd foreslått en fantastisk kyllingburger som han aldri har smakt før, men det ville han ikke ha ) Herre gud assa Så fikk jeg roet meg litt da... og vi var i gang med matlagingen... Jeg skulle lage litt balsamicosurret løk og... "hvor er sukkeret da kjære?" (som var det siste jeg minnet han på når han ringte meg fra butikken). Nei, det hadde han glemt!!!! Jeg fløy i taket! Og begynte å gråte Det var den helga liksom. Skal vi sitte på en fin lørdag morgen og drikke kaffen uten sukker!!?? Verdens undergang! Jeg prøvde faktisk å tvinge han til å gå ut igjen i 13 minus for å kjøpe sukker, men han nekta. Slamring med både stekepanner og alt og 5 minutter time out måtte til... Det er bedre å le av det hele enn å ta selvmord! Håper dere har en fin fredag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 26. november 2010 #1696 Del Skrevet 26. november 2010 Skal vi sitte på en fin lørdag morgen og drikke kaffen uten sukker!!?? Verdens undergang! Jeg prøvde faktisk å tvinge han til å gå ut igjen i 13 minus for å kjøpe sukker, men han nekta. Forstår deg så godt, det er ikke akseptabelt å glemme å kjøpe det de skulle kjøpe og kaffe uten sukker er Håper hormonene farer pent med deg resten av kvelden og at det blir litt :hjerte: in the air. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. november 2010 Forfatter #1697 Del Skrevet 26. november 2010 Forstår deg så godt, det er ikke akseptabelt å glemme å kjøpe det de skulle kjøpe og kaffe uten sukker er Håper hormonene farer pent med deg resten av kvelden og at det blir litt :hjerte: in the air. Bra Coriander! Vurderer å endre navn på denne boka til "Lines tikkende bombe" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 26. november 2010 #1698 Del Skrevet 26. november 2010 Bra Coriander! Vurderer å endre navn på denne boka til "Lines tikkende bombe" :ler: fantastisk. Tikkende BOMBE! Her skal vi trø pent om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 26. november 2010 #1699 Del Skrevet 26. november 2010 Vurderer å endre navn på denne boka til "Lines tikkende bombe" :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. november 2010 #1700 Del Skrevet 26. november 2010 Kjenner meg igjen på hormonella ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå