Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Er vel best å gjøre som de sier da :) Ikke for det - det ser ikke ut til at jeg må holde opp med slikt :sjenert:

Bare så det er avklart. Jeg velger å stole på KG's erfarne brukere som sier at normal bruk av ansiktskrem (ikke kvisekrem) går helt fint :)

http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=523747

Det var noe om at forskningen som var gjort baserte seg på oralt inntak av hudkrem... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en heldig mann :)

Vi har også fått bedre rutiner, er ikke frokost-mennesker, men nå tar vi en brødskive hver (+tranpille :snurt: ) og 15 minutter sammen hver morgen - veldig hyggelig! Mine foreldre var alltid nøye på at vi skulle ha frokost og middag sammen, og synes det er en veldig fin måte å få samlet familien på! Like greit å begynne nå :)

Ha en fin uke!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det du skriver. Gleder meg masse til nurket kommer og hvordan livet skal bli, samtidig som bekymringene om hvorvidt graviditeten går bra melder seg innimellom. Antar at dette er helt normalt :)

Godt å høre at du føler deg bra! :) Jeg har også tenkt å nyte denne tiden før evt kvalme, bekkenløsning og annet faenskap setter inn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LINEEEEEE!!!!

Du er jo blitt gravid!! :strix:

Det er så fantastisk at jeg sitter her rørt til tårer!!

Tok du bare over stafettpinnen min du da? :rødme:

Gratulerer så utrolig masse! Dette fortjener du virkelig!! :jepp:

:klem::klemmer: :kos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en heldig mann :)

Vi har også fått bedre rutiner, er ikke frokost-mennesker, men nå tar vi en brødskive hver (+tranpille :snurt: ) og 15 minutter sammen hver morgen - veldig hyggelig! Mine foreldre var alltid nøye på at vi skulle ha frokost og middag sammen, og synes det er en veldig fin måte å få samlet familien på! Like greit å begynne nå :)

Ha en fin uke!! :blomst:

Vi har ikke fått bedre rutiner ennå, vi bare snakker om det :fnise: Men vi har jo noen bra fra før da :ler:

Apropo tran, jeg har jo begynt å drikke tran. Syns ikke det er så ille som jeg hadde fryktet faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du føler deg bra! :) Jeg har også tenkt å nyte denne tiden før evt kvalme, bekkenløsning og annet faenskap setter inn :fnise:

Nemlig! :Nikke:

Jeg er så innmari godt humør hver eneste dag! :nigo::fnise::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LINEEEEEE!!!!

Du er jo blitt gravid!! :strix:

Det er så fantastisk at jeg sitter her rørt til tårer!!

Tok du bare over stafettpinnen min du da? :rødme:

Gratulerer så utrolig masse! Dette fortjener du virkelig!! :jepp:

:klem::klemmer: :kos:

Jaaaaa! Det har jeg! :ler::strix: :strix:

Takk for gratulasjoner søsterliten :klem:

Men hvor der din nye bok? For jeg vet ingenting om hva som har skjedd siden juli! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at formen er så bra!

er du heldig slipper du unna så mye kvalme også.

Ønsker deg en fortsatt fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at formen er bra og humøret er på topp! :)

... da jeg var omtrent der du er nå, tenkte jeg mye på OM kvalmen kom og NÅR den i så fall kom. Tenkte at kanskje jeg var heldig som slapp unna, eller at jeg kanskje ikke var gravid likevel, siden jeg ikke hadde noen symptomer. Nå vet jeg bedre, den bare begynte litt seinere enn jeg hadde trodd! :ler: Krysser fingrene for at du slipper helt unna jeg, for det er i hvert fall ikke noe å lengte etter denne kvalmen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å høre at formen er fin! Du får bare nyte det ;) Hos meg kom kvalmen ganske nøyaktig ved 6 uker, men jeg var vel uggen en stund før det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jo alt bare fryd og gammen! Herlig å se! Tror det er en grunn til at gravide har så mange symptomer og plager, for å holde oss nede på jorda i all lykkerusen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jo alt bare fryd og gammen! Herlig å se! Tror det er en grunn til at gravide har så mange symptomer og plager, for å holde oss nede på jorda i all lykkerusen :rødme:

Hehe.. nettopp! Får håpe det kommer noen symtomer og tar meg snart, for jeg føler at jeg letter snart! :skratte::fnise::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. nettopp! Får håpe det kommer noen symtomer og tar meg snart, for jeg føler at jeg letter snart! :skratte::fnise::hjerte:

Nei, seriously -må slutte med denne fnisingen! :kjefte::ler:

Ellers da, så blir det lutefisk-lag som sjefen byr på torsdag. Det blir bare rett etter jobb på en eller annen restaurant. Men jeg er bekymret. Bekymret for hvor god jeg er på å komme med unnskyldninger for å ikke drikke. LineGourmet drikker selvsagt passende alkoholisert drikke til bra mat! :Nikke:

:dåne:

Unnskyldning 1: Nei, takk. Jeg tar en farris. Skal trene etterpå skjønner dere... :trene::roll:

Flere alternativer har jeg faktisk ikke. Da må det i tilfelle være å finne på noe som gjør at jeg ikke kan bli med... :sjenert: Og det vil jeg egentlig ikke...

Og ellers på jobben så går jeg daglig og lurer på om jeg skal si det til en eller 2 av mine nærmeste medsammensvorne. Mest til en kvinnelige kollega på noen og 50 som vet alt om både prøving og Lap og alt... Jeg bare venter på at hun skal spørre meg om hvordan det går med hard-core styrketreningen min, og da har jeg planlagt å si at: nei, den er avlyst fordi.... osv osv :nigo:

Men jeg vil jo gjerne vente litt også, men samtidig ikke..

Kjære er flott om dagen. :hjerte: Vi snakker daglig litt om graviditet og fremtid. Og han har vært så flink å bidra litt siste dagene nå. Fyrt på peisen til jeg kommer hjem og forberedt noe av middagen osv.. Da blir jeg glad vettu :rødme:

Han syns vi skal invitere hans familie til rom-julsmiddag og fortelle nyheten da. En god idè i grunn... selv om jeg så for meg fortelle det FØR jul... vi får se :)

Jeg har hatt litt murringer igjen i dag. Sånne murringer som kjennes litt ekle ut, som det skulle komme noe blod... men det gjør det ikke -bare hvit utflod der.. :sjenert:

Det går nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Ingen ny bok på meg Line... Grunnen til at jeg ikke skriver i min bok nå er fordi jeg klarer ikke skrive om fødselen enda...

Tøffe tak og jeg må fordøye det skikkelig....

De mensmurringene hadde jeg leeenge. Det er lille gull som graver seg skikkelig godt ned og gjør det trygt og godt rundt seg. Senere er det livmoren som strekker seg så det er helt normalt og vanlig! :jepp: Jeg hadde også lite symptomer i begynnelsen bortsett fra de murringene og ekstreeeeem trøtthet. OG synlige blodårer på hele kroppen, mest lårene. (men det siste har jeg aldri hørt noen andre ha)

Er skikkelig hæppi på dine vegne altså!!

Nyt nyt nyt! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke morsomt at du er 4 uker og 6 dager gravid og Knøttet er 4 uker og 6 dager? Du fikk VIRKELIG stafettpinnen fra meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen,

hvordan er formen?

Synes forresten den unnskyldningen om trening høres absolutt troverdig ut :)

God morgen miss Poppins ;)

Jeg er litt trøtt i dag (og svimmel) jeg :gjespe: Har vært så gira de siste dagene og har ikke fått sove når jeg har lagt meg. Så dette er 3 dagen med bare 5-6 timers søvn.. :dåne:

Er på KG og henger og har litt startvansker på jobb :fnise:

Formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke morsomt at du er 4 uker og 6 dager gravid og Knøttet er 4 uker og 6 dager? Du fikk VIRKELIG stafettpinnen fra meg! :fnise:

Hehe.. det har du helt rett i :)

Jeg tok jo over stafettpinnen for Siebaou også, så kanskje det er to der? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. det har du helt rett i :)

Jeg tok jo over stafettpinnen for Siebaou også, så kanskje det er to der? :lur:

Oiioi for din del håper jeg nesten bare at det er en. Jeg hadde en gang en drøm om å få tvillinger. (jeg og alle andre sin drøm?) Iallefall var min største skrekk når jeg ventet nr 2 at ultralyden skulle si TVILLINGER! Fordi det virker som utrolig mye arbeid og enda mindre søvn. All honør til tvillingmammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...