*lilly* Skrevet 14. oktober 2010 #1301 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er du kvalm? Har du spydd? Ble du dårlig etter trening i går? *prøver desperat å tolke uttrykksikonene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. oktober 2010 #1302 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Jeg tolker det definnitivt som om at hun ble kvalm etter dusjing i dag tidlig!!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Endret 14. oktober 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2010 #1303 Del Skrevet 14. oktober 2010 ( kun nett fra min kant ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1304 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nei, jeg har ikke spydd da. Men jeg våkna "uvel" i dag. Jeg kunne kjenne meg igjen i det å føles som man har vært på fylla dagen før liksom . I dusjen var jeg kvalm, og jeg nekter på at det kan ha vært innbildning. Og kvalmen varte helt til jeg fikk i meg noe... Murringene varierer litt, de har gått over til mere "ilinger" nå. Også er jeg øm der i livmoren, det går litt utover også... Jeg er varm i fjeset, føler meg litt rar i hodet og er litt urolig i kroppen (særlig på jobben). Det var dagens konkrete symtomoppdatering. Kommer til å føle meg jævlig teit om jeg får negative tester denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. oktober 2010 #1305 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er så spent!!! Det er lett å ta feil av murringer og symptomer som ligner på PMS, men kvalme er noe annet! Syns dette høres veldig lovende ut, satser på at du fortsetter å være kvalm fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 14. oktober 2010 #1306 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dette høres jo veldig lovende ut!! Er kjempespent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. oktober 2010 #1307 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Oioi, høres veldig lovende ut Kjenner meg forøvrig godt igjen av frykten for å virke teit om alt viser seg å være innbilt , men jeg har en god følelse for deg denne gangen altså Blir SÅ spennende! Endret 14. oktober 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 14. oktober 2010 #1308 Del Skrevet 14. oktober 2010 Herregud, så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. oktober 2010 #1309 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei Siebaeo Så hyggelig at du er innom. Vi kan godt si at det er en avtale at vi avløser hverandre på onsdag ja! Det er helt i orden. Jeg plukka opp quinoa-tipset hos deg faktisk Morsomt med mat ja, kreativ utfoldelse Ikke ofte jeg ønsker kvalme på folk, men i dag gjør jeg jo det. Håper det er klaff denne gangen! Om du avløser litt tidlig er det bare fint det Krysser fingrene! (og det er ikke så lett iom at de er pølseformet om dagen) Gøy at du hentet quoínoatipset fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 14. oktober 2010 #1310 Del Skrevet 14. oktober 2010 Å hjelpe meg, her var det spennede!!! Skal reise bort i dag og er ikke på KG igjen før på mandag, det er aaaaltfor lenge å vente! Uansett, gleder meg til å sjekke etter helgen og lese om dine gode nyheter. Tar meg litt i mens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 14. oktober 2010 #1311 Del Skrevet 14. oktober 2010 Superspennende her jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 14. oktober 2010 #1312 Del Skrevet 14. oktober 2010 wow dette er jo nesten nervepirrende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. oktober 2010 #1313 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dette høres veldig lovende ut ja Krysser alt jeg har for positiv test. Har avtalt med mini-milla at h*n også krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. oktober 2010 #1314 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg kikket tilfeldigvis inn her, så ønsker deg selvfølgelig lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. oktober 2010 #1315 Del Skrevet 14. oktober 2010 Her var det superspennende Gleder meg til oppdatering etter test Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. oktober 2010 #1316 Del Skrevet 14. oktober 2010 Superspennede Line Du har vel ikke IKM før 20, så når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1317 Del Skrevet 14. oktober 2010 Superspennede Line Du har vel ikke IKM før 20, så når skal du teste? Å gud - nå har jeg virkelig gitt dere forhåpninger. Jeg får nesten litt prestasjonsangst nå Riktig det Ruccula, IKM er ikke før til onsdagen. Jeg er 10 DPO i morgen, og klarer ikke å la være å teste da. Jeg vet det kan være for tidlig til at det gir utslag, men på den annen side -tenk om den gir utslag da? Da får jeg det bekreftet liksom. Jeg blir gal av tankene mine om dagen :dåne: Jeg og kjære har det så fint sammen om dagen også, det passer perfekt med en positiv test Satan! Jeg får skikkelig sug i magen ved tanken på å stå å vente på test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. oktober 2010 #1318 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du har vel masser av tester i hus? Jeg har faktisk bare 4 eller 5, så måååå bare beherske meg litt.... Kjempespennende dette her, men Guuuud så nervepirrende og frustrerende også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1319 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tror jeg har 6 billig-tester liggende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. oktober 2010 #1320 Del Skrevet 14. oktober 2010 Lykke til! Håper det er klaff denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå