VirreVapp Skrevet 6. oktober 2010 #1241 Del Skrevet 6. oktober 2010 Sofa og pledd er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 7. oktober 2010 #1242 Del Skrevet 7. oktober 2010 Når du skriver oppskifter, så ser det så raskt og enkelt ut!! Synes det er veldig gøy å lage mat, men det er så slitsomt!! Helt enig i at det er slitsomt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #1243 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er blid, men har så grusom headache.. våkna med det og den blir ikke borte, selv ikke etter 2 paracet :dåne: Og vi som skal spise på restaurant med 5-7 retter og det er han rema1000-kokken og Tom Vicktor fra Masterchef som driver det Jeg har skyhøye forventninger og håper et glass vin fjerner hodepinen :gjeiper: Utrolig vakkert vær i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. oktober 2010 #1244 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvor skal dere spise, hvilken restaurant? Hørtes himmelsk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #1245 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvor skal dere spise, hvilken restaurant? Hørtes himmelsk ut Strand restaurant http://www.restaurantstrand.no/?gclid=CO24m-31wKQCFVEsDgod6WxKDw Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. oktober 2010 #1246 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det så virkelig himmelsk ut. Nyt kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. oktober 2010 #1247 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kos deg på middagen. Du får rapportere om stedet i morra! Håper hodepinen gir seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #1248 Del Skrevet 8. oktober 2010 Yess, da er det snart helga! Gleder meg til å bare slappe av foran tv med kjære og butikkjøpt lasagne i kveld Restaurant Strand var ok. Men langt under mine forventninger. Nå skal det sies at jeg er kravstor da.. Vi fikk servert dagens 3-retter, hvor man kunne velge kjøtt eller fisk til hovedretten. Jeg gikk for fisken. Posjert røye med perlegrynsrisotto, kantareller, gulrøtter og skalldyrskum. Til forrett var det potet-persille-suppe med panert hyse og friterte chips. Jeg husker ikke eksakt. Og en epleterte til dessert. Helt ordinær. Maten var god, men totalopplevelsen for meg daler litt når de spør: vil du ha rød eller hvit vin? Jeg forventer av skikkelige restauranter at de kommer med klare anbefalinger og ulike viner til hver rett selvsagt. Men her var det en gjennom alle 3 rettene Men vinen var god da, selv om den ikke heva maten slik den kunne ha gjort. Men jeg så Erling, rema1000-kokken, på kjøkkenet. Han var sikkert head chef for kvelden (nei, jeg fikk ikke autografen ) Men, til Strands forsvar: de skal visstnok være et folkelig alternativ og det får de til Ellers 3 DPO og jeg har plenty symtomer, det er jo helt latterlig :dåne: Det blir fransk lamme-aften hos oss i morgen, vennepar på besøk. Det blir stas Kos dåkk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. oktober 2010 #1249 Del Skrevet 8. oktober 2010 Haha, er vittig det symptomgreiene.. Etter jeg ble prøver har jeg kjent ting på kroppen jeg aldri har kjent før God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 8. oktober 2010 #1250 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Her skulle jeg inn å spørre om det var noen symptomer på gang hos deg, å det er det visst. Men nå ser det ut til at det løsner litt å mange er blitt gravide i det siste Ok tror vi sier det er din tur denne mnd jeg Selv får jeg smøre meg med litt mer tålmodighet. God helg å kos deg Endret 8. oktober 2010 av ebitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 8. oktober 2010 #1251 Del Skrevet 8. oktober 2010 Den middagen du var på hørtes meget god ut! Men jeg er helt enig med deg om det med vinen, tror jeg hadde blitt like uimponert. En vin til all den forskjelige maten liksom. Disse symptomene ja, du vet jo aldri, en gang så må de jo være symptomer på en graviditet, så hvorfor ikke nå? Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 8. oktober 2010 #1252 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er innom og sniker litt i prøvedagboken din Spennende med disse symptomene dine! Hmm Jeg skal i hvert fall følge med og drysse litt babystøv her også av og til! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 8. oktober 2010 #1253 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Håper fredagskvelden er fin Gleder meg til å følge deg vidre på symptomjakt! Fortell kvinne, fortell! Endret 8. oktober 2010 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 8. oktober 2010 #1254 Del Skrevet 8. oktober 2010 Morsomt med symptomjakt. Kjenner jo det samme hver måned, men likevel tenker jeg at det kan jo vært at jeg er gravid!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. oktober 2010 #1255 Del Skrevet 8. oktober 2010 Maten hørtes veldig god ut, men skjønner det med vinen ja.. de skulle hatt et glass ulik vin til hver del av måltidet, en til forret, en til hovedretten osv God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #1256 Del Skrevet 8. oktober 2010 Maten hørtes veldig god ut, men skjønner det med vinen ja.. de skulle hatt et glass ulik vin til hver del av måltidet, en til forret, en til hovedretten osv God helg Der var du endelig! *løper inn til milla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #1257 Del Skrevet 8. oktober 2010 Morsomt med symptomjakt. Kjenner jo det samme hver måned, men likevel tenker jeg at det kan jo vært at jeg er gravid!!? Morsomt..... Hmm... Er ikke helt sikker på symtomjakt er gøy eller ikke Jeg har hatt masse murringer, og det er jo helt vilt - det har jo ikke skjedd noenting 2 og 3 DPO liksom. Og hodepine i går og litt i dag. Og varm i fjeset og.. Jeg må virkelig prøve å ikke registrere så mye, for allerede så håper jeg alt for mye. Jeg tør ikke en gang tenke på hvordan jeg reagerer på negativ test denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. oktober 2010 #1258 Del Skrevet 8. oktober 2010 Krysser, krysser, krysser fingrene for deg altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1259 Del Skrevet 9. oktober 2010 Krysser, krysser, krysser fingrene for deg altså!!!! Takk virre ______________________ God morgen! Jeg har funnet svaret på murringene. Det må være eggets vandring nedover egglederne. Har jo ikke hatt murringer 2 og 3 DPO tidligere, så jeg spekulerer i at tidligere så kom det seg aldri ned -men at det nå er åpent. Disse murringene vil dog oppstå selv om egget ikke er befruktet Fint at vi fikk det avklart Her blir det snart trening Forkjølelsen henger fortsatt bittelitt igjen med snev av hodepine, men det skal nok gå bra Senere butikkhandling og forebredelse av Provencalsk lam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. oktober 2010 #1260 Del Skrevet 9. oktober 2010 Provencalsk lam... MMMmm Ja, så var det den bloggen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå