VirreVapp Skrevet 4. oktober 2010 #1221 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hehehe, oppgitt eller :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 5. oktober 2010 #1222 Del Skrevet 5. oktober 2010 *pust* Her kommer litt gravidstøv fra meg til deg, kanskje den lille spiren min har en venn som ville bli med over på denne siden? Høres jo ut som dere virkelig er i gang her nå, jeg krysser alt jeg har (ja, nå kan jeg visst krysse beina også, hehe!) for at det er oktober som er måneden deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. oktober 2010 #1223 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hurra for EL dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #1224 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hurra for EL dag Ja, det kan du si :humping: unnagjort her. Jammen blødde jeg ikke i dag også! Jeg har en sånn følelse av å være "pip åpen" og det bør i hvert fall ikke være noen hindringer for supersæden på svømmeturene sine Jeg er i hvert fall fornøyd med månedens innsats Blir spennede å se om 2 uker. Prøve å ikke tenke så mye på det :gjeiper: Bra dag på jobb i dag - god flyt og mye å gjøre. I like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. oktober 2010 #1225 Del Skrevet 5. oktober 2010 Her går det bra ser jeg, dette måååå jo bare gi full klaff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. oktober 2010 #1226 Del Skrevet 5. oktober 2010 Håper dette er måneden for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. oktober 2010 #1227 Del Skrevet 5. oktober 2010 Krysser fingrenen for gode resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 5. oktober 2010 #1228 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har en sånn følelse av å være "pip åpen" og det bør i hvert fall ikke være noen hindringer for supersæden på svømmeturene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 5. oktober 2010 #1229 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 6. oktober 2010 #1230 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du er virkelig "in the flow" for tiden, det lover bra Fri passasje liker vi Jeg er så utrolig spent på dine vegne (mer enn for meg selv faktisk ) Har en skikkelig god-følelse Borr deg godt fast, lille egg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #1231 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du er virkelig "in the flow" for tiden, det lover bra Fri passasje liker vi Jeg er så utrolig spent på dine vegne (mer enn for meg selv faktisk ) Har en skikkelig god-følelse Borr deg godt fast, lille egg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #1232 Del Skrevet 6. oktober 2010 Note to self: http://snakk.klikk.no/Mat/Default.aspx?id=11836746 Er på linser, bønner og quinoa-bølgen i matveien for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 6. oktober 2010 #1233 Del Skrevet 6. oktober 2010 Quinoa er godt! Jeg lager ofte denne, med litt justeringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #1234 Del Skrevet 6. oktober 2010 Quinoa er godt! Jeg lager ofte denne, med litt justeringer Takk for tips. Jeg har aldri smakt quinoa i det hele tatt. Men forestiller meg liksom hvordan det smaker, og det litt smakløst uten krydder og grønnsaker Tenkte å ha som tilbehør til torsk... Ser veldig bra ut linken din, litt mange grønnsaker bare.. :gjeiper: Men jeg tilpasser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #1235 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) I går lagde jeg knallgod vegetarrett: Burrito med linser og fetaost Ingredienser 4 porsjoner 250 g fryst bladspinat 1 dl røde linser 1 stk løk 3 fedd hvitløk olivenolje 1,5 ts malt spisskum 1,5 ts oregano 1 dl strimlede aprikoser 200 g fetaost salt nymalt pepper 6 stk tortilla (store) 1,5 dl revet gulost 1 stk rødløk 4 stk tomat 1 stk rød chili olivenolje salt Fremgangsmåte Gratinering: i ovn ved 225 grader i ca. 15 minutter, på midterste eller høyere rille. Tin spinaten, eller forvell frisk spinat, og klem ut vann. Kok linsene etter anvisning på pakken og la dem renne av. Hakk løk og hvitløk. Fres løken i olivenolje uten at den får farge. Tilsett hvitløk, spinat og krydder. Fres alt et par minutter og la det avkjøles litt. Bland linser, strimlede aprikoser og most fetaost i spinaten. Smak til med salt og pepper. Fordel fyllet på tortillaene og rull dem sammen. Legg rullene i en smurt, ildfast form med skjøten ned. Strø osten over. Gratiner til rullene får fin farge. Server sammen med tomatsalsa. Tomatsalsa: Skjær løken i tynne båter og tomatene i mindre biter. Del chilien på langs, ta ut frø og vegger og hakk resten. Fres løk, tomater og chili raskt i olivenolje og smak til med salt. http://snakk.klikk.no/Mat/Default.aspx?id=12088103 Jeg glemte å ta bilder til fremtidig blogg ______________________ Og jeg har såååååå lite lyst å dra å trene i dag.... :dåne: Endret 6. oktober 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. oktober 2010 #1236 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du altså, må huske å ta bilder Jeg har kameraet stående fremme hele tiden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #1237 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du altså, må huske å ta bilder Jeg har kameraet stående fremme hele tiden jeg Ehm.. ja, jeg også - men har ikke innebygd vanen helt ennå :gjeiper: Wuhu! Jobb ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 6. oktober 2010 #1238 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er alltid deilig å komme hjem fra jobb!!! *koser seg under pleddet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. oktober 2010 #1239 Del Skrevet 6. oktober 2010 Når du skriver oppskifter, så ser det så raskt og enkelt ut!! Synes det er veldig gøy å lage mat, men det er så slitsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #1240 Del Skrevet 6. oktober 2010 Når du skriver oppskifter, så ser det så raskt og enkelt ut!! Synes det er veldig gøy å lage mat, men det er så slitsomt!! Hehe.. slitsomt!?? Koser meg jeg, det er ren meditasjon _______________ Men treningen i dag - den var slitsom :dåne: fy fader asså, nesten på nippe til å angre på at jeg ikke avlyste. Men jeg gjennomførte i alle fall. Forkjølelsen har nok ikke helt sluppet taket ennå, eller så har jeg møtt veggen Men nå, etter en dusj så er det jo greit da. Jeg måtte trene i dag skjønner dere, for jeg har gitt meg fri på fredag pga ut å spise med jobben i morgen. Orker ikke trene dagen derpå vin Men det blir straks under pledd på sofa nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå