Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Scjallabais! :goodbye:

IKM er i morgen. Men det blir ikke IKM, det blir mensen. Puppene er ikke lenger særlig ømme (de gir seg alltid dagen før) og jeg har kjent snev av mens-murringer i kveld. Men humøret er relativt stabilt, sikkert fordi jeg har trent :nigo:

For det har jeg nemlig. Skrevet kontrakt og betalt masse penger :gjeiper: Her skal muskler inn og fett ut :trene::duskedame:

Nå sitter jeg og drikker en YT restitusjonsdrikk. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Den glir ikke rett ned... :fnise: (den er nok litt for sunn).

Gratulerer :smilyblomst: Da blir det masse trening fremover, sprekning :hoppe: Jeg har ikke prøvd noen av de fra YT enda, kanskje jeg skal teste den med sjokoladesmak :jepp:

(Krysser fremdeles fingrene for IKM jeg da, så får vi se hvordan det går :tommelsmil: Forresten så ble ikke puppene mine sånn gigavonde før etter postive test, så akkurat det trenger ikke bety noe.. Men nå skal ikke jeg mase :flau: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det i mensmurringer og litt hodepine :dåne:

Men ingen mens ennå, den er nok underveis :sjenert:

Vært på messe litt over halve dagen idag, så tilbake på kontoret siste timene. Og tid til å være her :fnise:

Gleder meg til å komme meg hjem i etter på. Det blir breiflabb med tomatsaus og spinat i dag (omtalt tidligere)! Det er godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det blir breiflabb med tomatsaus og spinat i dag (omtalt tidligere)! Det er godt! :)

:sikle:

Jeg lager torsk med nypoteter, gulrøtter, bacon og ertepuré! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det funker også veldig bra :nigo:

Fint å se deg Alabama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å :skravle: litt ;)

Hyggelig det Milla :) Jeg er innom hos deg å leser, men har ikke så mye å si der for tiden... om du skjønner.. :sjenert: selv om jeg gleder meg på dine vegne :klem:

Breiflabb er bare verdens beste fisk. I dag brukte jeg steketermometer også :Nikke: Brune i panne med litt biter av bacon, smør, hvitløk (hel) og sitron. Så 200 C til 60 C kjernetemp. Helt perfekt. Nydelig! :hjerte::ler:

PS: husk å få vekk så mye som mulig av dette slimete greiene på utsiden av fileten. :gjeiper:

Murringene har avtatt litt. Mensen ikke kommet. Jeg frykter en ny 3 dager på overtid med negative tester :roll: Har heldigvis ikke flere tester i hus og 29 dager er jo ikke uvanlig for meg, selv om jeg forbinder 29 dagers syklus med vintersyklus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, rare sykluser er ikke noe morsomt. Håper selfølgelig at murringene er tegn på noe annet, ingenting hadde jo vært finere enn det!

Håper du koser deg med breiflabben, det hørtes super-godt ut (som alt annet du lager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namm den breiflabben hørtes nydelig ut! Jeg har faktisk aldri smakt breiflabb heller, kanskje jeg har gått glipp av noe?

Jeg stemmer i med de andre her, håper at murringene skyldes en liten spiri og ikke forlenget syklus. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter! :kaffekopp:

Jeg var så vidt unna å skrive at jeg er så sint :kjefte: at jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn, og at jeg følte meg skikkelig dårlig (kvalm/uvel) og at mensen ikke hadde kommet. Men så gikk jeg en tur til på do. Og da var den der :sukk:

Men da senker skuldrene seg litt og man kan se fremover om ikke annet... slippe å lure og sånn.. :sjenert: Det må være feil med forbindelsen/kontaktpunktet (les: eggledere).

Trening i kveld :trene:

Men nå må jeg jobbe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: hel..... TR altså(ja, jeg er nordlending hehe). Håpet jeg kunne få gratulere deg denne mnd! Hadde ikke du fått time til undersøkelse snart - eller husker jeg feil. I såfall :klem: å god dag videre til deg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte inn å lese litt i dagboken din :)

Lo når jeg leste at din kjære hadde gjort fløte om til smør. hehe.

Typisk mannfolk!

Det er så spennende å følge med når man er i samme båt. At dette tar laaang tid.

Men, jeg håper virkelig det snart klaffer for oss.

Jeg skal fortsette å følge med her:)

Og den breiflabben. Nam!!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt med TR :klemmer:

Når var det du fikk time på sykehuset? :sjenert:

20 september! Begynner å bli spent nå. Lurer på hva de finner og om du eventuelt kan rette det opp. Men jeg satser på at operasjon blir avbrutt da det viser seg at de fant hcg i blodprøven :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte inn å lese litt i dagboken din :)

Lo når jeg leste at din kjære hadde gjort fløte om til smør. hehe.

Typisk mannfolk!

Det er så spennende å følge med når man er i samme båt. At dette tar laaang tid.

Men, jeg håper virkelig det snart klaffer for oss.

Jeg skal fortsette å følge med her:)

Og den breiflabben. Nam!!

:jepp:

Så hyggelig at du er innom Janec. Håper det har gått din vei denne PP'n ;)

Selv er jeg usannsynlig ukonsentrert på jobb i dag, skylder på mensen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter! :kaffekopp:

Jeg var så vidt unna å skrive at jeg er så sint :kjefte: at jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn, og at jeg følte meg skikkelig dårlig (kvalm/uvel) og at mensen ikke hadde kommet. Men så gikk jeg en tur til på do. Og da var den der :sukk:

Men da senker skuldrene seg litt og man kan se fremover om ikke annet... slippe å lure og sånn.. :sjenert: Det må være feil med forbindelsen/kontaktpunktet (les: eggledere).

Trening i kveld :trene:

Men nå må jeg jobbe :gjeiper:

Huff, dagene rundt IKM er skikkelig kjipe altså :klemmer: Du får kose deg litt ekstra, trening og litt god mat høres bra ut :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å komme meg hjem i etter på. Det blir breiflabb med tomatsaus og spinat i dag (omtalt tidligere)! Det er godt! :)

Og jeg hadde torsk, ovnsbakete poteter og ertepure :ler: Ikke så avansert som dere, men godt ble det uansett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Namm den breiflabben hørtes nydelig ut! Jeg har faktisk aldri smakt breiflabb heller, kanskje jeg har gått glipp av noe?

Ikke jeg heller. Kanskje det blir GourmetLines breiflabb i helga? :jepp:

Og jeg hadde torsk, ovnsbakete poteter og ertepure :ler: Ikke så avansert som dere, men godt ble det uansett :jepp:

:spise:

Tirsdag er kanskje en typisk fiskedag? Egentlig veldig sjelden jeg lager fisk til middag :sjenert:

Men hver gang vi spiser fisk, så sier vi at vi må spise fisk oftere. Ikke bare fordi det er sunt, men også utrolig godt.

Så kjipt med tanta, LIne! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...