LineGourmet Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #641 Del Skrevet 27. juni 2010 For en flott søndag dette har vært! Endelig har jeg blitt litt solbrent Ut å røre på seg litt med kjære og piknikk på en klippe.. varte ikke så lenge som jeg hadde ønsket. Jeg ville egentlig litt lenger, fordi jeg visste om et sted helt nede ved vannet som hadde gress. Men han syns klippen så så bra ut, så da ble det sånn (Stein er ikke veldig deilig å slappe av på i det lange løp ) Men det er gøy å se han i særdeles bedre humør enn vanlig på en søndag (pga litt aktivitet) og jeg ikke minst, er veldig førnøyd Kjørte videre med grilla ørret. Skal si dere det - grille ørret-filet (eller annen fisk med skinn) er en utrolig bra greie, skinnet beskytter jo fisken og det ender opp med med perfekt fisk! Fennikel-salaten var også bra + grilla hele potet som var forkokt. Kjørte på med vinen som var anfefalt, veldig bra Her er det kveldssol til langt etter desserten er fortært. I dag: Norske jorbær med fløtemelk - og de var såååååå bra!!! Norske jorbær er norsk gourmet på sitt beste! Hehe... fantastisk! Ryktene sa at de kostet 79,- for kurven på torsdag, men jeg fant de til 40 på lørdag. Og det er definitivt verdt det Det har vært fint i dag ingen tanker om verken graviditet eller barn eller mensen eller noe.. Det er deilig å bare være og nyte sommer'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 27. juni 2010 #642 Del Skrevet 27. juni 2010 Høres ut som dere har hatt en topp dag! Som samboeren min så fint sa "tenk hvis vi ikke hadde vært på Hovedøya i dag, men bare vært hjemme - da hadde denne dagen ikke blitt minneverdig og om noen år hadde vi ikke huska hva vi gjorde, men nå kommer vi til å huske den" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. juni 2010 #643 Del Skrevet 27. juni 2010 En nydelig søndag med andre ord Sånne dager er helt herlig, man kan leve lenge på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juni 2010 #644 Del Skrevet 28. juni 2010 Høres ut som om dere hadde en kjempe flott søndag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #645 Del Skrevet 28. juni 2010 Mandag igjen - 9 arbeidsdager til ferie! Herre gud, fatter ikke helt hvordan jeg skal overleve. Det er nada å gjøre :dåne: Ikke har jeg sovet i natt heller. Usannsynlig trøtt og sliten i dag Får holde ut 3 timer til leggetid da... Puppeømheten har gitt seg. Ellers ingenting. Mensen kommer nok i morra, eller mulig onsdag. Håper i grunn den kommer onsdag. Er redd vi går glipp av el ellers... Vi skal være fra hverandre i starten av ferien og treffes ikke før onsdagen igjen.... Forresten, jeg fant jo el-tester i sakene mine her om dagen. Jeg hadde helt glemt dem. Det blir bedre dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. juni 2010 #646 Del Skrevet 28. juni 2010 hei på deg! Du høres ut som meg idag, trøtt, uopplagt og venter på mensen.. Men som du sier, man får håpe på en bedre dag i morgen. Flink du er som planlegger neste El allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. juni 2010 #647 Del Skrevet 28. juni 2010 Nei kan da ikke risikere å gå glipp av neste EL! Her skal det planlegges Vanskelig å forklare den kanskje. Mannen forklarer at han ikke kan komme på besøk fordi han skal ha sex akkurat de dagene Det er noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #648 Del Skrevet 29. juni 2010 Etter murringer hele dagen er nå mensen på plass og det er helt greit Ser frem til å bli helt meg selv igjen etter noen litt innadvendte dager :gjeiper: Nå er det sol og sommer som gjelder og kun 8,09 arbeidsdager igjen Grilling i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. juni 2010 #649 Del Skrevet 29. juni 2010 Dumme dumme TR. Vi hadde jo en avtale, TR og jeg, om null mer besøk hos deg og meg, før langt ut i 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #650 Del Skrevet 29. juni 2010 Dumme dumme TR. Vi hadde jo en avtale, TR og jeg, om null mer besøk hos deg og meg, før langt ut i 2011. Oj, det rimte nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 29. juni 2010 #651 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei, en aldri så liten snikleser her! Leste dagboka di for lenge siden og ble veldig inspirert av matlagningshistoriene dine. Jeg er også litt mer en gjennomsnittet interesert i å lage mat og fant en gang en oppskrift på kylling og baconsalat i boka di (som har blitt en favoritt her i huset). Men så kunne jeg ikke huske hvilken dagbok jeg hadde funnet den i og har siden lett og lett for å se om det var noen andre spennende matgleder der. Gleden ble derfor stor da du dukket opp i dagboka mi og jeg ble atter forent med oppskriftsguruen Ser du antageligvis skal på lap etter sommeren. Jeg hadde lap i fjor og det gikk helt fint, selv om det var en litt større operasjon enn forventet. Luftsmertene var vel det verste, men varte bare i et par dager. Og vi får satse på at egglederene er åpne og fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #652 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har hjemme alene-kveld og har nettopp sett "Brothers". Farsken, for en bra film! Sterk... *litt matt nå* Hjertelig velkommen Coriander! Oppskriftsguru du liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 1. juli 2010 #653 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg elsker "hjemme-alene-kvelder" med småbarn blir man ikke akkurat bortskjemt på det. Her en dag gikk jeg i bilen for å hente visakortet mitt og jeg følte meg faktisk som jeg hadde rømt fra hus og hjem - galskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #654 Del Skrevet 2. juli 2010 Endelig helg! Ikke så mye å si bortsett fra her i dag... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=498613&st=20&gopid=8207917&#entry8207917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #655 Del Skrevet 4. juli 2010 Så var det søndag igjen Vi var ute å spiste med sambos søster og kone (ja, de er lesbiske) + konens bror og dame med liten datter, i går Broren møtte damen på byen for ca 2,5 år siden, de havnet til sengs - og vips så var hun gravid (35 år gammel). Så de startet forholdet på eh.. hva skal man si, litt spesielle premisser. Men de har nå verdens søteste lille jente på 1 år og 7 mnd. Ikke en eneste sutring på de 3 timene. Mensen er over, nå er det bare å vente på el-tegnene. Jeg må få positiv el-test når jeg er hjemmom neste tirsdag for at det kan være noe sjans denne gangen... Tviler litt, men vi får se Pizza og film i kveld (Shutter Island) Gleder meg hørt mye bra om den filmen. Litt grått ute i dag også, og det passer i grunn bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. juli 2010 #656 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja hva er det med de som blig gravide på en one night stand, åssen er det muuuuulig Men vi som gjerne vil... da må det mye mer jobb til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 4. juli 2010 #657 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, jeg vet. Fant nettopp ut, via jungeltelegrafen, at en venninne har blitt gravid etter en påskefest. Hun har aldri ønsket seg barn og er nå altså gravid. Unner jo selfølgelig andre å få barn, men det kunne vært litt mer rettferdig fordelt synes jeg Ha en fin pizz/filmaften LineGourmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #658 Del Skrevet 5. juli 2010 Mandag overstått og bare 4 dager til ferie! Arbeidsoppgavene har faktisk tatt seg opp bitte litt siden forrige mandag - heldigvis vil jeg si Jeg teller mest dager til ferie nå, og kjenner litt etter på el-symptomer. Forhåpentligvis kjenner jeg ikke noe før søndag! (dag 7 i dag). Jeg gleder meg bare til 3 uker fri. Det får gå som det går med prøving - enten så treffer vi eller så glipper det. Men ferie blir det uansett Ferieplan: Kjære drar til danmark på guttebridge på fredag. Jeg drar til Trondheim til en venninne i helgen og skal innom mamma på hytta på vei hjem. Onsdag møtes jeg og kjære i Aarhus (dvs dag 16!! som er litt sent). Da skal vi være 5 dager i lånt sommerhus ved limfjorden. Så drar vi til Aalborg på hotell i 3 dager. Det blir første ferie hvor været ikke er bankers, så jeg håper det blir bra Scandinavia, please surprice me Uansett da, alle jeg snakker med sier Danmark er superfint, så satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #659 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) edit: funka ikke Endret 5. juli 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 6. juli 2010 #660 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg har alltid hatt fint ferievær i Danmark, selv i oktober Synes ferieplanene dine høres trivelige og avslappende ut. Håper de siste dagene på jobb kommer til å gå superfort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå