Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

God ettermiddag jenter! :skravle:

I dag må jeg si det er deilig at jobbmandagen er overstått. Lenge siden jeg var så anti-produktiv som de siste timene i dag :dåne: Er litt redd for at jeg begynner å nærme meg litt ferie-modus, men det er jo litt tidlig da med 3 uker - eller nei! vent litt: 2 uker, 4 dager :fnise: igjen til ferie. :ler:

7 DPO :popcorn: sitter jo her og venter da... Sprengte pupper og ting som skjer der nede :gjeiper: Jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke kjenner noe, alternivt innbiller meg ting, alternativt - det er pms! Prøver også å si til meg selv, at om det ikke er fulltreff denne PP heller, så er det i allefall bare å nyte sommeren :sol: Jeg har forresten i bakhodet hele tiden - det var Iril som skrev det i en annen dagbok jeg var i - at det beste symtomet som finnes, er ingen symtomer! Det er faktisk der majoriteten er da.. Og det tror jeg på! :ler:

Forresten - jeg har invitert kjære på date på søndag! :jepp:

På frokostpiknikk ved nøklevann :yvonne: Det gleder jeg meg til. Kanskje jeg lager foccacia eller lignende med masse digg pålegg. Juice til meg og brus til sambo. Det skal bli knall sol og det er akkurat passe å gå i skogen fra der vi bor til dit. På et pledd ved vannkanten.... :rødme:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er lite produktiv for tiden :filer:

Huff, tiden mellom EL og IKM føles virkelig lang. Kanskje det er bedre å være prøver om sommeren, da er det ekstra godt med hvitvin og øl hvis det ikke klaffer :skaal: Huff, det hørtes ikke helt bra ut :fnise:

Fokostpiknik høres fantastisk ut! Heldige samboern din :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

frokostpiknikk ved nøklevann

:rødme: Nøklevann er flott. Var på kano-/telttur der med min eks i mai for en del år siden. Vi hadde glemt liggeunderlag, så det ble beinkaldt om natta og vi måtte omtrent ligge oppå hverandre for å holde varmen..:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørs ut som en fiiin plan. Det er bare å nyte de sommerdagene vi har så best en kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er lite produktiv for tiden :filer:

Huff, tiden mellom EL og IKM føles virkelig lang. Kanskje det er bedre å være prøver om sommeren, da er det ekstra godt med hvitvin og øl hvis det ikke klaffer :skaal: Huff, det hørtes ikke helt bra ut :fnise:

Fokostpiknik høres fantastisk ut! Heldige samboern din :nigo:

Ja, tiden i mellom er jævlig lang. Spesielt fra ca 4 DPO til 10 så kjennes det ut som det går 2 dager på hver DPO... :gjeiper:

Men jo, jeg tror det er litt bedre/lettere å være mislykket prøver på sommeren :nigo: Uansett fint å glede seg til ting som ligger utenfor dette å være gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Nøklevann er flott. Var på kano-/telttur der med min eks i mai for en del år siden. Vi hadde glemt liggeunderlag, så det ble beinkaldt om natta og vi måtte omtrent ligge oppå hverandre for å holde varmen..:ler:

Ja, ikke sant :jepp: Jeg vet ikke om mange steder som er mer idyllisk :nigo: Satser på å finne en plass som ikke blir nedrent av folk og at vi ikke blir angrepet av lavtrykk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 DPO, ingen ting spesielt. Ømme pupper og tidvis murringer. Klarer så langt å ikke håpe og tro så mye, så det er bra!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 8 dpo :) Har ikke engang begynt å få ømme pupper å det pleier jeg bestandig ha ihvertfall en uke før TR. Håper jo, men den der :kjefte: tanta kommer vel denne gangen også...

Lykke til - måtte en av oss "gamlinger" få det til snart :sjarmor:

:babyjente::babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Er også 8 dpo :) Har ikke engang begynt å få ømme pupper å det pleier jeg bestandig ha ihvertfall en uke før TR. Håper jo, men den der :kjefte: tanta kommer vel denne gangen også...

Ojojoj! Ingen symptomer kan være et symptom! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte Ebitt :) Ser på IKM-lista at en "gamling" har fått klaff denne måneden - men det er visstnok barn 3 og PP 2 bare... så vet ikke helt om det gjelds.. hihi..

Som Alabama sier: ingen symtomer er det beste symptomet ;)

Vi snakkes! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: :danser: :danser:

Wuhu! Jeg har blitt C-kjendis! :fnise::sexy:

9 DPO - Ømme pupper, ellers ikke noe spes (kanskje litt øm nederst). Vi har kjørt grillings i dag i anledning ST.hans aften. Jeg skulle ønske vi hadde svenskenes st.hans feiring! :ler:

Ellers - jeg trenger litt mere søvn. Har skikkelig problemer med å sovne med en gang denne uka (typisk før mens) og er i dag på 3. dagen med 6 timer eller mindre... Men det går jo greit allikevel :sjenert: Men jeg gleder meg til helg - lite å gjøre på jobben nå også - feriestille :sprettert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah - gjett hvem som ikke klarte å holde fingra unna testene :slår::snurt: . Etter litt diskusjon frem og tilbake med meg selv(!) :lete: så fant jeg ut at joda det kunne jeg jo for jeg har jo flere så det er ikke så farlig!! Snakker om altså. Testen var jo seff blendahvit den uansett hvor mye jeg vrei å vendte på den å holdt den opp i lyset :rødme: . Det var jo en sånn RFSU test å den skulle man jo kunne ta så tidlig - ihvertfall det jeg overbeviste meg selv med :lol: . Jaja, mest sannsynlig så har det ikke klaffet i pp 33 heller da. Da blir det tlf til IVF klinikken neste mnd - hvis de ikke har sommerferie da :unsure: .

Den RFSU testen min sto det man kunne teste fra IKM dato? Er det forskjellige typer tro??

Jaja - krysser alt for at det er din tur denne mnd :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Grattis med ny status ;)

Håper TR holder seg unna :jepp:

Vi koser oss også med grilling idag, ikke heeeelt norsk akkurat med tandoorikylling, men pytt'san ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

C-kjendis! Wow!

Ja, enig i at svenskene feirer St.Hans på en mer "ordentlig" måte enn oss ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at du skulle lage foccacia til pikniken din med samboer. Du har vel ikke tilfeldigvis en god oppskrift på det? :sjenert::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah - gjett hvem som ikke klarte å holde fingra unna testene :slår::snurt: . Etter litt diskusjon frem og tilbake med meg selv(!) :lete: så fant jeg ut at joda det kunne jeg jo for jeg har jo flere så det er ikke så farlig!! Snakker om altså. Testen var jo seff blendahvit den uansett hvor mye jeg vrei å vendte på den å holdt den opp i lyset :rødme: . Det var jo en sånn RFSU test å den skulle man jo kunne ta så tidlig - ihvertfall det jeg overbeviste meg selv med :lol: . Jaja, mest sannsynlig så har det ikke klaffet i pp 33 heller da. Da blir det tlf til IVF klinikken neste mnd - hvis de ikke har sommerferie da :unsure: .

Den RFSU testen min sto det man kunne teste fra IKM dato? Er det forskjellige typer tro??

Jaja - krysser alt for at det er din tur denne mnd :danser:

Aaaaalt for tidlig å teste 8 DPO!! :pls: Har du testa igjen - vanskelig å la være når man først har begynt, er det ikke? ;)

Jeg kjenner testeabstinenser selv jeg nå. Har 3 stk liggende å vente. Har kommet frem til at jeg ikke gidder å teste frem dårlige dager - for det er akkurat det som skjer, med negative tester. Bare tull å teste for mye! :fy_fy::)

Jeg prøvde meg på tidlig-testen til RFSU her en PP hvor jeg var helt overbevist om at det hadde klaffet (festeblødning og all ting), selv om det ikke var RFSU sin skyld at den var negativ så har jeg fortsatt mange negative reaksjoner mot det merket :fnise:

10 DPO og helg i morgen! :nigo: Fortsatt superømme pupper - nå har de blitt ekstra rare, klumpete? eh.. Og har stikninger i magen i dag.... Mange forskjellige PMS symtomer man skal ha :sjokkert: Sovet litt bedre i natt, men litt frossen (været antagelig?) og anspent (det er typisk pms).

I morra blir det avslutnings-utepils med folkene fra kurset vi har vært på hele halvåret. Eller, det er jo bare ca halvparten av oss som blir med, dvs de yngste og mest festlige :ler: Jeg har tenkt på at jeg burde teste, men det er uansett for tidlig. Og jeg vil heller ikke sette i gang noe sånn opphengs-testing-tull :sukk: Jeg tar det heller litt med ro da, kjenne hvordan det føles underveis... :sjenert:

:blomst: til dere!

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...