Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette lover godt :popcorn:

tror du? hilsen nervevrak :fnise:

Har trålt masse allerede om festeblødninger etc.. et veldig positivt tegn forstår jeg... :rødme:

edit: og drømmene mine i det siste er også helt sprø - av en annen type liksom, "tettere på" :popcorn:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så spennende! Håper det var festeblødning!!

Stikker innom igjen snart for å få med meg fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne også trengt litt (eller egentlig masse) babystøv. Vil du dele litt LineGourmet? :sjenert:

Vi vet jo ikke om jeg har noe ennå :geiper:

---------------

Ellers så må jeg si det var folksomt her så tidlig i dag :fnise:

Jeg er i strålende humør, litt roligere enn i går. Det bobler fortsatt litt i magen og jeg har litt tyntflytende blank utflod. Jeg er selv veldig positivt innstilt og kommer til å bli fryktelig lei meg om en test viser negativt. Jeg føler meg klar til å være gravid og har allerede sett for meg scenario om å fortelle gla-nyheten til svigermor, mamma og pappa, lille bror og svigerinner... :hoppe:

ps: av en eller annen grunn finnes det ingen uttrykksikoner her i dag og det føler jeg er litt begrensende...

:romeo:

edit: jeg kan de visst utenat :fnise:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Høres jo veldig lovende ut :hoppe:

Jeg har lenge sett for meg hvordan vi kunne fortelle det til mine foreldre :rødme: Håper Håper.. Men mens dagene tikker og tiden går mot IKM mister jeg mer og mer troen på at det er noe :sukk:

Endret av ~Milla~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i hvert fall fantastisk å få av seg buksa og hoppe inn i joggedress i stad :fnise:

Jeg var innom butikken og kjøpte 2 stk RFSU graviditetstester og en moccatrøffel ;) Jeg tester i morgen tidlig.

Det lå forresten brev til meg fra Ullevål når jeg kom hjem... så nå er vi begge invitert i slutten av mai - masse greier med blodprøver som måtte tas i forkant og spermprøver.. jeg håper jeg slipper :sjenert:

Ellers da? Tja.. litt press nederst, aller aller nederst i magen - kjenner det når jeg sitter (på jobb) og særlig når jeg går på do!

Jeg har vært frossen (i mange dager) og varm i toppen ;)

Jeg tror på himmelen jeg :)

:romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syklusdag 24 (av 27/28/29), 11 DPO (10).

Jeg testet med RFSU g-test. Og fikk negativt :sukk:

Først så det ut som den var positiv, men så ble det borte...

Jeg kan ikke fatte at jeg har innbildt meg alt sammen.

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fremdeles veldig tidlig, mange tester jo ikke positivt før flere dager etter IKM :klemmer:

Krysser fingrene for deg :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier som de andre - ikke ta sorgen på forskudd.

Vi håper TR uteblir så du får testet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine dere er :blomst:

Jeg prøver en test igjen i morgen. Jeg har ikke avskrevet helt at det kan ha klaffet, men avskriver eventuelle symtomer som innbildning :sjenert:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...