Gjest Ulva35 Skrevet 9. januar 2010 #21 Del Skrevet 9. januar 2010 Pusla Så synd at du fikk noe på eksamen som du ikke hadde ventet å få, og så du som hadde lest så mye. Men kanskje det gikk bedre enn du tror, og at du står er jo viktigst da Ha en fin dag Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 9. januar 2010 Tusen takk Ulva Det kan ikke ha gått bedre enn jeg tror, for jeg har sjekket boka og jeg har bomma på ordentlig Jeg har bestemt meg for å skrive en e-post til studiestedet da, for jeg synes de legger opp nettstudiene feil for oss når veiledningene ikke sier noe om det som viser seg å være viktig for eksamen. Ikke at det kommer til å hjelpe på min eksamen, men jeg ønsker nå å gi tilbakemeldingen uansett. I dag tidlig fikk jeg i senga, det var første gangen skjønnemannen har gjort og utrolig koselig :rødme: Lørdagen har vært fin så langt, det er utrolig digg å ha en helg hvor jeg ikke har noe som henger over meg. Nakken og hodet mitt har det ikke så godt i dag da, men jeg tar det med ro, så går det seg nok til. I dag har vi vært hos møbelbutikken for tredje gang denne uka Vi bestilte en skjenk til spisestua og pekte ut denne vi skulle ha fra butikken. Når vi fikk henta den så viste det seg at det er feil møbel, selvfølgelig Det er så utrolig typisk oss - vi kan liksom aldri få ting vi bestiller riktig første gang. Håper det ordner seg greit med å få byttet nå da, for sånt er så irriterende! I kveld blir det en dvd og sofakos tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 10. januar 2010 #23 Del Skrevet 10. januar 2010 aaaaw så synd at eksamen ikke gikk helt veien , men det er kanskje ikke fullt så ille som du tror? Uansett så syns jeg det er på sin plass at du sender dem en e-post, du er helt sikkert ikke alene om å ha bommet på oppgaven. Jeg kjenner godt til den følelsen, har hatt flere eksamener hvor oppgavene har vært hentet fra materiale som selv foreleseren har oversett/valgt bort. Det er utrolig kjipt, men det viktigste er vel at du står iallefall. Du gjorde uansett ditt beste! Kjipt med feil møbel da, håper det ordner seg med bytting! Håper du har hatt en super helg så langt Pusla! Det er verdens beste følelse å være ferdig med eksamen iallefall, du får leve på den en god stund fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) mocci Deilig med en skikkelig frihelg ja; i dag har vi også en rolig innedag (skjønnemannen har gått langturen med vofsen i dag, så tar jeg de kortere turene). Er fortsatt under 20 minus her lurer på når det skulle bli litt mildere? I morra er det tilbake til hverdagen og jobb igjen. Jeg har jo først hatt juleferie og så eksamensfri, så nå er det over tre uker siden jeg var på jobb (minus en kort dag i romjula). Starter heldigvis mykt med to dager på seminar med hotelovernatting. Så det blir sikkert greit Nå skal vi ta oss et bad i boblebadekaret vårt (det er helt genialt ) før vi skal spise middag. Jeg fikk lov av skjønnemannen å spise foran tv'en i dag, for sportsgale pusla vi se ski-gutta slite seg opp slalåmbakken Endret 10. januar 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. januar 2010 #25 Del Skrevet 11. januar 2010 Nå skal vi ta oss et bad i boblebadekaret vårt (det er helt genialt ) før vi skal spise middag. Jeg fikk lov av skjønnemannen å spise foran tv'en i dag, for sportsgale pusla vi se ski-gutta slite seg opp slalåmbakken Aaaw boblebadekar hørtes utrolig deilig ut! Vi pleier som regel å spise lørdagsmiddagene foran tven, syns det er koselig. Mannen min skulle gjerne spist middag foran tven hver dag, her er det jeg som setter foten ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 12. januar 2010 #26 Del Skrevet 12. januar 2010 Pusla Hvordan går det i Lsk land da? Har det blitt noe mildere hos dere? Her er det bare 1 minus akkurat nå, og det er sååå herlig. Høres deilig ut med boblebad Ha en fortsatt fin dag Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #27 Del Skrevet 12. januar 2010 mocci og Ulva Jeg har vært på to-dagers kurs med overnatting og kom hjem i ettermiddag. Det var hyggelig å se kollegaer og medarbeidere igjen etter juleferie og eksamen, men det tok jo ikke mer enn fem minutter ca, før jeg kjente motløsheten ved jobben da. Men det var jo forsåvidt ingen bombe Det er litt mildere her nå, ca 13 minus og litt tidligere på dagen var det vel rundt ti. På turen med vofsen i stad føltes det nesten ikke kaldt engang Tror det er meldt ca ti minus de nærmeste dagene her. Vi har slitt endel med at vofs trekker mye i båndet og samme hva vi har prøvd, så har det ikke blitt helt bra. I går hadde skjønnemannen en hundekyndig kamerat på besøk og det tok han fem minutter å få bukt med problemet Jeg gikk tur med vofs i stad og han var som et lam. Utrolig deilig Nå skal vi snart gå ny tur med vofs også blir det vel TV2 tenker jeg - det er om hundelidenskap kl 20 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 13. januar 2010 #28 Del Skrevet 13. januar 2010 Vi har slitt endel med at vofs trekker mye i båndet og samme hva vi har prøvd, så har det ikke blitt helt bra. I går hadde skjønnemannen en hundekyndig kamerat på besøk og det tok han fem minutter å få bukt med problemet Jeg gikk tur med vofs i stad og han var som et lam. Utrolig deilig Wow- rene hundehviskeren jo, den lokale versjonen. Supert at vofs ikke drar lenger da, det kan være ganske så plagsomt. Min Bullefrøken drar også men jeg klarer fint å holde henne, 13 kg er vel ingenting mot en stor golden , da hadde jeg nok vært på slep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. januar 2010 #29 Del Skrevet 13. januar 2010 Wow, imponert over kompisen til skjønnemannen. Så herlig for dere. Jeg ser av og til på to program om en person som "oppdrar" noen hunder, lurer på om hun damen er på tv2 og mannen på tv3 eller tvn. Jeg venter på at det skal bli mildere jeg, men det tar vist litt tid. Gleder meg til det bli vår og plussgrader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 13. januar 2010 mocci og trulta Vofsen min veier ca 40 kg og jeg veier litt mer men det har vært ganske plagsomt ja. Det har hendt jeg har hatt litt lettere hunder med på tur og det er som en drøm i forhold Litt enklere å korrigere hunder som veier mindre også, mens vofsen ikke responderer på samme måten når vi har nappet litt i båndet. Det var så ille en periode at jeg fikk verk i armene, så nå bruker vi et ergonomisk bånd som jeg kan ha rundt livet. Uansett er det godt at vi nå har fått en løsning på det Etter jobben i dag har jeg vært hos ei venninne som har en liten gutt og som venter ei jente om et par uker. Det var kjempekoselig å være der; de er sånne mennesker jeg blir glad av å være sammen med I dag sto jeg opp kl 5 igjen, det var en stund siden sist og rimelig tøft, så nå skal jeg ta en tidlig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 13. januar 2010 #31 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Så fantastisk at kameraten til skjønnemannen klarte å få vofsen til å gå pent i bånd. Husker jo selv hvordan det var å ha en svær golden retriever som trakk til alle kanter. Man blir glad av å være sammen med positive og snille mennesker, og når det i tillegg er barn med i bildet skjønner jeg godt at det var koselig å være hos din venninne Skal oppe kvart på fem i morgen jeg, kan være utrolig tøft å komme seg opp ja. Har mest lyst til å slå av klokka og legge meg til å sove igjen Men jeg pleier å legge meg litt nedpå etter middagen jeg da, sånn at jeg holder ut litt utover kvelden og holder kospiemannen med selskap God natt og sov godt edit: skrivefeil Endret 13. januar 2010 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 13. januar 2010 kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. januar 2010 #33 Del Skrevet 14. januar 2010 Bare innom for å ønske deg en god helg før jeg tar en kg pause noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Takk Ulva Håper du koser deg med søstra di Denne første skikkelige arbeidsuka i det nye året har vært veldig hektisk og jeg skjønner at det kommer til å bli utrolig mye å gjøre denne vinteren og våren. Samtidig har jeg bestemt meg for å ta det siste faget i studiet mitt også er foreldrene mine mitt i flytting fra huset sitt, så vi må hjelpe til mye der også. Kjenner jeg blir litt matt av tanken, men jeg får forsøke å ta en ting av gangen også blir det sikkert bra Jeg har gått litt i meg selv i det siste og bestemt meg for å bli flinkere til å holde jevnlig kontakt med vennene mine. Jeg har alltid vært dårlig på å ta initiativ og holde kontakt med folk, med det resultat at gode venner blir til folk jeg holder sporadisk kontakt med bl.a. Jeg vet at det er noe jeg må jobbe med, fordi jeg fra barndommen av (mobbing er nok hovedårsaken tror jeg) har vært redd for å plage andre og for å bli avvist. Jeg vil liksom ikke plage noen. Men nå har jeg iallefall bestemt meg for å ta litt mer kontakt med de jeg ønsker å ha i livet mitt, så håper jeg det gjør at jeg får et sånt sosialt liv jeg ønsker meg Denne uka har jeg derfor hatt to kjempekoselige kvelder med venninner jeg ikke har sett så ofte som jeg egentlig vil. Heia pusla Endret 15. januar 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 15. januar 2010 #35 Del Skrevet 15. januar 2010 Så flott at du tar kontakt med dine "gamle" venninner Pusla, synes det er kjempebra at du tar tak i ting Sier heia Pusla jeg også Ønsker deg en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #36 Del Skrevet 17. januar 2010 Takk kospia Det kan være tøft å ta taki ting som har "satt seg" gjennom mange år, men jeg ønsker jo å ha mer kontakt med vennene mine og da må jeg jo starte med meg sjøl Helga har vært fin, skjønnemannen har jobbet nattevakter og jeg har kost meg her med vofs, hjulpet foreldrene mine litt og i dag har jeg vært sammen med ei venninne. Nå sitter jeg bare og slapper av i sofaen, mens jeg psyker meg opp til ny arbeidsuke. Det er mye som skjer på jobb for tida, mange endringer og noen utfordringer, men mye av det er positivt også. Slutten av uka skal jeg på ledersamling med hotellovernatting og det gleder jeg meg til; da får jeg pratet litt med andre ledere og vært litt sosial med dem. Jeg har mest lyst til å nå, men får vel vente til etter klokka ni iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. januar 2010 #37 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har gått litt i meg selv i det siste og bestemt meg for å bli flinkere til å holde jevnlig kontakt med vennene mine. Jeg har alltid vært dårlig på å ta initiativ og holde kontakt med folk, med det resultat at gode venner blir til folk jeg holder sporadisk kontakt med bl.a. Jeg vet at det er noe jeg må jobbe med, fordi jeg fra barndommen av (mobbing er nok hovedårsaken tror jeg) har vært redd for å plage andre og for å bli avvist. Jeg vil liksom ikke plage noen. Men nå har jeg iallefall bestemt meg for å ta litt mer kontakt med de jeg ønsker å ha i livet mitt, så håper jeg det gjør at jeg får et sånt sosialt liv jeg ønsker meg Denne uka har jeg derfor hatt to kjempekoselige kvelder med venninner jeg ikke har sett så ofte som jeg egentlig vil. Heia pusla Go Pusla! Jeg kjenner meg utolig godt igjen i det du skriver, jeg ble også mobbet gjennom hele barne og ungdomsskolen, hvor jeg var venneløs alle disse årene. Jeg hadde et par sporadiske venner men de endte alltid opp med å dolke meg i ryggen, ikke "ekte" venner i det hele tatt. Jeg er nok også preget av dette i voksen alder hvorpå jeg har problemer med å stole på folk eller vise folk tillit, det siste mest for å unngå å bli såret selv. Jeg er også forholdsvis asosial, liker meg absolutt aller best sammen med Moccimannen eller min familie. Da blir det til at jeg ikke prioriterer å pleie venneforhold, jeg vil ikke være til bry slik du sier. Men når jeg først er sammen med venner så har jeg det jo kjempekoselig, bare så synd at jeg er så treg med å ta initiativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #38 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er også forholdsvis asosial, liker meg absolutt aller best sammen med Moccimannen eller min familie. Da blir det til at jeg ikke prioriterer å pleie venneforhold, jeg vil ikke være til bry slik du sier. Men når jeg først er sammen med venner så har jeg det jo kjempekoselig, bare så synd at jeg er så treg med å ta initiativ. Der hadde vi enda mere felles, ser jeg. God til deg! Jeg er glad for at jeg har vokst ut av det og at jeg nå skjønner at dette er noe jeg må jobbe med. Jeg foretrekker også helst å være hjemme i den trygge sfæren, men som du sier er det jo så hyggelig å møte venner når man først gjør det. Og nå skal jeg altså bli flinkere og kanskje inspirerer jeg deg også Nå har jeg akkurat hivi i meg noe middag før jeg skal på shopping med mamma. Fikk et gavekort til jul som jeg tenkte å bruke opp Litt shopping er aldri å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #39 Del Skrevet 19. januar 2010 Utrolig nok så fant jeg ingenting å shoppe i går Jeg hadde bestemt meg for at jeg ville se om jeg fant en litt lang boblejakke på salg, men det var nok litt sent. Yttertøyet var stort sett vekk og det begynner jo å nærme seg slutten på salget; det var en del vårtøy ute allerede. Men gavekortet varer jo en stund, så jeg skal nok klare å bruke opp de pengene Vi er litt bekymra for vofs i dag, for når vi kom hjem la vi merke til at noe er galt med øynene hans . Han har veldig røde, hengende øyne og han vil helst ikke holde dem åpne lenge av gangen. Ellers virker han helt normal, ikke slapp ellernoe, men vi tar nå turen til veterinæren i kveld for sikkerthetsskyld. Jeg blir alltid så lei meg når vofs ikke har det bra; det er den dumme tinge med å ha dyr. Man blir jo så glad i dem. Sikkert noe som kan fikses med øyedråper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 19. januar 2010 #40 Del Skrevet 19. januar 2010 Ny dagbok jo *abonnere* Skal på butikken, så må skrive mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå