pusla Skrevet 25. august 2013 Forfatter #2141 Del Skrevet 25. august 2013 Stakkars Tassen, ikke rart han var trøtt! Jeg synes det er litt deilig de kveldene tulla sovner før kl 19 Men stort sett er det kl 19.30 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. august 2013 #2142 Del Skrevet 25. august 2013 Det er ganske deilig når de tar kvelden ja Kjenner roen senker seg selv om lillesøster ikke legger seg så tidlig enda. Håper dere får kost dere med gaven og at det smaker godt. Vinen vet jeg er god og det andre så ganske godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. august 2013 Forfatter #2143 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Tenkte vi skulle teste ut de marmeladene med noe ost og kjeks, det bør bli godt. Vinen blir nok delt neste helg, da har vi endelig en helg uten planer begge to Endret 25. august 2013 av pusla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. august 2013 Forfatter #2144 Del Skrevet 31. august 2013 Denne helga skulle vi endelig være sammen bare oss tre (fire da, med vofsen ), vi skulle på Tusenfryd og mannen og jeg skulle dele vinflaska vi fikk av Dine og mannen. Men så har mannen blitt dårlig fikk helt plutselig en skikkelig ille infeksjon i albuen, har feber og går på pillekur. Han er selvfølgelig døden nær og synes skikkelig synd på seg selv Det er så typisk at det skal skje noe, men vi koser oss jo likevel da. Heldigvis har jeg fått ordna et par avtaler på tampen, så vi har hatt lekebesøk i dag og i morgen skal tulla og jeg til ei venninne. I går kjøpte jeg meg en dolce gusto kaffemaskin Den er bare miiin, og mannen skal få skrive under på at den er mitt særeie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. september 2013 #2145 Del Skrevet 2. september 2013 Å så typisk å bli syk da, kjedelig! Håper han er bedre nå da. Vet han åssen han fikk infeksjon? skulle tro det var litt rart å få på albuen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. september 2013 Forfatter #2146 Del Skrevet 3. september 2013 Han er heldigvis bedre nå, men det har tatt lengre tid enn vi trodde. Og Neytiri: ja, vi vet hva det kommer av - mest trolig eksem/utslett som han har slitt med i mange år. Ingen har funnet ut hva det var, før en farmasøyt nvnte at det kunne være bivirkning av noen tabletter han tar. Så det har vært endel i det siste, og han havna på legevakta igjen på lørdag også fordi hele armen hovnet opp. Har vært ganske bekymra, men nå er han heldigvis bedre ogfeberfri iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. september 2013 #2147 Del Skrevet 3. september 2013 oi litt skummelt når legen vet ikke engang! br han er feberfri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. september 2013 Forfatter #2148 Del Skrevet 3. september 2013 Neytiri: ikke noe morsomt i det hele tatt. I dag var han hos legen og fikk vite at det er streptokokker. Han kan bli lagt inn hvis han ikke blir bedre fort, må si jeg ikke liker dette nei. Men det er jo ikke alvorlig og han blir fulgt opp, så det går vel helst bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. september 2013 Forfatter #2149 Del Skrevet 5. september 2013 I dag så vi endelig en god bedring hos mannen Jeg er letta over det, for klart jeg har vært litt bekymra. Sårene han sliter med er fortsatt uavklart da, og det er jo de som har forårsaket streptokokkene. Så håper at han kommer seg til hudlege fort og får funnet ut en gang for alle hva det er. Ellers så går det fint hos oss. Tulla koser seg i barnehagen og snakker veldig mye om hva de gjør og hvem hun leker med. Nå i år skal gruppa med barna som er født i 2010, ha tema naturen. De skal gå i skogen et par-tre ganger i uka og de har en egen gapahuk de går til. Dette synes jeg er så bra, og tulla synes også det er stas. I kveld får vi vite mer, for da er det foreldremøte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. september 2013 Forfatter #2150 Del Skrevet 13. september 2013 For et par dager siden når vi skulle hente tulla i bhg, sto avdelingslederen med telefonen i hånda for å ringe oss. Da hadde tulla slått munnen mot styret på en sykkel, og slått av en del av fortanna si. Hun gråt ikke lengre når vi kom, men så fort hun så meg kom tårene på nytt stakkars. Tannlegevakta i kommunen vår var stengt, og når vi ringte i går morges fikk hun time først i dag. Det går veldig fint da, hun virker ikke å ha vondt og tanna har normal farge. Men greit å sjekke ut uansett, med tanke på tanna som skal vokse ut der om noen år. Og ellers går det sin vante gang hos oss. Mannen er i bedre form, jeg farter mellom jobb og familien og synes jeg står opp altfor tidlig De fleste kollegaene mine er syke eller på seminar, og her sitter jeg og dingler - dere ser jo hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. september 2013 #2151 Del Skrevet 13. september 2013 Hvordan har det gått hos tannlegen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. september 2013 Forfatter #2152 Del Skrevet 14. september 2013 Det gikk veldig fint hos tannlegen. Vi skal følge litt med, for det kan plutselig oppstå ising, men det ser bra ut. Tulla hadde vært så flink, og hun fikk en ring hos tannlegen. Hun fikk også velge en leke i lekebutikken, og da ville hun ha Apa- bamse (fra vennebyen). Den er allerede blitt en bestevenn når jeg gikk inn på rommet hennes i dag tidlig, fikk jeg klar beskjed om å gå ut igjen, for hun skulle prate med Apa nemlig I går kveld hadde vi en etterlengta fredagskveld sammen hvor mannen endelig er i form. Vi delte rødvina vi fikk av Dine og mannen, særlig jeg synes den var skikkelig god. Det ble litt av den andre delen av bryllupsgaven fra Dine også- da vi hadde litt ost og kjeks. Skikkelig godt! Jeg våkna kl 5 i dag, og tulla våkna kl 5.45. Jeg sto opp med henne etter en stund, og nå koser vi oss med perling og barnetv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. september 2013 #2153 Del Skrevet 14. september 2013 Fint at det gikk bra hos tannlegen da. Stakkars tulla! En venninnes lille sønn på1,5 år har akkurat mistet en del av fortanna han også. De skal vel snart til tannlegen på 3 årssjekk? Tror det er rundt tre år. Våknet du kl 5 på en lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. september 2013 Forfatter #2154 Del Skrevet 14. september 2013 Det er sjekk ved 3,5 år i kommunen her iallefall Jeg er nok litt ødelagt av all denne tidlige våkninga de siste åra Neste søndag skal vi ha barnebursdag med de barna som går i tullas aldersinndelte gruppe. Ingen har sagt at de ikke kommer, så det kan se ut som det blir ti barn med foreldre her nesten så jeg håper noen melder forfall denne uka her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. september 2013 Forfatter #2155 Del Skrevet 23. september 2013 I dag er tulla 3 år! Kjære tid, så fort tida har gått og så stor jente hun er nå Nå skjønner jeg hva de mente, de som sa til meg at det er kjempeforskjell på 2,5 og 3 år. Mannen la seg skikkelig syk på lørdag, med oppkast og det hele, så vi frykta omgangsyken og at barnebursdagen skulle gå i vaksen. Tulla hjalp meg å bake på lørdag, men jeg prata mest om feiringa i barnehagen, i tilfelle vi skulle bli smitta. Men så var det heldigvis ikke det, selvom det var ille nok for mannen stakkars som havna på legevakta igjen. Når tulla så vi hang ut flagget i går, og dekka bordet med servietter og tallerkener, ble hun så glad at hun ga oss begge en kjemeklem og sa "takk, mamma og pappa" de forstår mye disse små, og stemninga var jo litt rar her på lørdagen. I går var vi 13 voksne og 12 barn her, vi har litt lite stoler til så mange fant jeg ut Men det var så hyggelig, og tulla var ikke sjenert i det hele tatt. Gøy å se hvem hun leker mest med, og så har hun en gutt som det er full klaff med - så søte sammen de to I går ettermiddag var tulla så sliten at vi måtte legge henne kl 17.30. Litt kjipt, for nå føles det som vi er ute av rytme siden hun våkna kl 4.40. Vi skal ha litt familie her i dag, så spent på hvor lenge hun holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2013 #2156 Del Skrevet 23. september 2013 Hjpp hipp hurra for Tullamor Håper hun får en super dag i dag og gratulerer så mye til dere foreldre også, synes nesten det er like mye deres dag Kos dere i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 23. september 2013 #2157 Del Skrevet 23. september 2013 Gratulerer med treåring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. september 2013 #2158 Del Skrevet 29. september 2013 Takk for hyggelig selskap i dag Veldig gøy å se barna bli SÅ gode venner! jeg har fri på fredag, og klar for Albert Åberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. september 2013 Forfatter #2159 Del Skrevet 29. september 2013 Takk for besøket, gøy når små og store koser seg Hygelig at dere kan bli med på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #2160 Del Skrevet 1. oktober 2013 Her nytes høstferie svigermor reiste hjem i går, denne gangen synes jeg det gikk veldig fint å ha henne her noen dager. Hun hadde visst blitt sur på bådemannen og moren min, men det fikk jeg ikke med meg engang I går var vi på Ekeberg med foreldrene mine, vi skulle se skulpturparken men så glemte jeg vogna, og tulla koste seg veldig på lekeplassen isteden. Mamma og jeg fikk oss en god prati sola mens pappa lekte med tulla I dag sov tulla helt til kl 6.30, noe som er helt fantastisk her i huset for tida. Nå bare koser vi oss med god morgen Norge, kaffe og perling før vi skal i Tusenfryd vi skal ha med jenta til venninna mi på 12 år, så der blir skikkelig gøy tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå