Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

trulta, jente79 og Ulva :klem: Huff, nå har jeg vært litt sløv med min egen bok en stund :sjenert:

Jeg har det fint, men tida strekker liksom ikke helt til alltid. Har vært en helgetur hos skjønnemannens familie, litt annet sosialt som skjer + at jeg har mer enn nok med å jobbe om dagen. Det tar på kreftene med jobb og jeg er mye trøtt, men alt i alt er formen flott. Har absolutt ingenting å klage på jeg :)

Magen vokser som bare det for tida og nå har jeg fått skikkelig gravidmage altså :gravid: Skal få lagt ut et bilde snart. Synes det er litt vanskelig med alle disse blikkene og det er også noen som tar på magen min - hva er egentlig greia med det? :klø:

Nå skal jeg snart på rocker'n med faren min. Vi skal på Guns'n Roses konsert i kveld :digge:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er så koselig at det viser at jeg er gravid :rødme: Men det med at folk hele tiden skal ta på magen skjønner ikke jeg heller. Jeg hadde aldri begynt å klå på noen andre sin gravidmage, det hadde rett og slett ikke falt meg inn engang :nei: Men det er mange som har tatt på min ja! Det er bare mannen som får lov til det. Hehe, jeg så en t-skjorte en gang der det stod: If you didn´t make this baby, please don´t touch the belly. Sånn skulle vi hatt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å titte innom hos deg. :) Hyggelig å lese om spark som kjennes. Husker det godt, selv om det begynner å bli lenge siden.

Kos deg videre i sommersola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Iingvild

Det er bare mannen som får lov til det. Hehe, jeg så en t-skjorte en gang der det stod: If you didn´t make this baby, please don´t touch the belly. Sånn skulle vi hatt! :ler:

:ler: Ja, det hadde vært noe for meg! Jeg har forsøkt å si fra også, men da ser folk rart på meg; hvorfor i all verden skal jeg ikke synes det er helt fantastisk at folk tar på meg liksom :fnise:

Her er det strålende sommervær for tida og ikke tid til å sitte inn på nett da altså! Storkoste meg på verandaen her i hele går sammen med ei venninne og dag tenkte søs og jeg å prøve oss på stranda :sol:

Men før jeg løper avgårde til sola vil jeg legge ut siste magebilde, som ble tatt i dag ved drøyt 23 uker (med hundeposene stikkende ut fra baklomma :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Pusla

Så koselig med magebilde :hjerter_rundt: Jeg synes det er veldig koselig med en mange som vokser og tanken på at det bor et lite menneske inni der, men det kunne ikke falle meg inn å begynne å ta på magen til folk for det. Eneste jeg har gjort det med er min søster, og da spurte jeg først.

Ikke så mye jeg er her om dagen heller, men som du sier så skjer det ting i hverdagen(og helg) også, samt at det er sommer og vi nyter hagelivet.

Den lille pc tiden jeg har brukt er stort sett på spillene på FB :sjenert:

I kveld er det kamp igjen og lykke til med laget vårt Pusla :duskedame:

Ha en fin søndag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt liten mage du har :rødme:

Kos deg i solen i dag, høres deilig ut med en tur på stranden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men før jeg løper avgårde til sola vil jeg legge ut siste magebilde, som ble tatt i dag ved drøyt 23 uker (med hundeposene stikkende ut fra baklomma

Aaaaaw så søt gravidmage, jeg blir alltid litt satt ut når jeg ser gravidmager, syns det er sååå koselig og fint! :rødme:

Kjenner til det der med hundeposer, alltid beredt her også, både i veske og i diverse bukser/jakker. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det kamp igjen og lykke til med laget vårt Pusla :duskedame:

:klem: Jaja, å berge et poeng på den måten de gjorde mot Molde var jo imponerende, men så var det ikke så imponerende å tape så klart mot Follo i cupen :sur: Irriterende greier!

Så søt liten mage du har :rødme:

Kos deg i solen i dag, høres deilig ut med en tur på stranden!

Jeg digger alle som sier at magen min er liten og søt altså :klemmer: Jeg innser jo at jeg ikke er gigantisk, men jeg føler meg ikke akkurat lekker selv om dagen :sjenert:

Stranda var knall, det var en utrolig deilig helg :)

Aaaaaw så søt gravidmage, jeg blir alltid litt satt ut når jeg ser gravidmager, syns det er sååå koselig og fint! :rødme:

Kjenner til det der med hundeposer, alltid beredt her også, både i veske og i diverse bukser/jakker. :ler2:

mocci :klemmer: Ja, det er koselig med andres gravidmager, det er jeg helt enig i :ler: Det er koselig med min også når jeg kjenner liv der inne da :hjerte:

:bursdag: til vofsen som er 3 år i dag. Vi har sunget bursdagssangen da, også har det vanket litt pølse i maten. Ja, vi er ganske tussete når det gjelder den pelsdotten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Helg!

:hoppe: Feriepenger på konto!

:duskedame: Fotball-VM er i gang!

Inspirert av penger på konto, har vi kikka litt på finn.no i dag og funnet noen i nærheten som skal selge en sånn stellekommode vi ønsker oss. De selger også bl.a. en vogn, så vi skal dra dit og se i morra :hoppe: I kveld har jeg sittet og googlet og lest som en gal om barnevogner og om det merket som vi skal se på i morra. Jeg blir ikke særlig klok altså :fnise: Det er litt av en jungel! Men gøy å dra og se på noe og å være i gang uansett :sjarmor:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: hurra for penger på konto,fotball-VM og helg.

Skjønner at Pusla har det bra om dagen :)

Det er mye å velge mellom når det gjelder utstyr og ting babyen skal ha ja og nå er det sikkert mange nye merker på barnevognene enn da mine var babyer. Men husker jeg fikk tips om at Emaljungavognene hadde bredere bag enn mange av de andre merkene og hadde da større plass til ungen (slik at de kunne bruke vogna en stund) enn mange av de andre merkene. Det er helt sikkert ikke slik nå, for det er jo år og dag siden jeg hadde baby.

Ha en fin fin helg Pusla :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kospia :klem:

Jeg har også hørt mye bra om Emmaljungavognene, så det kan godt hende vi ender opp med en sånn. Men det er jammen ikke lett å finne fram i jungelen; vi har jo noen hensyn å ta. Med en vinterbaby må bagen være litt romslig, vi har fortau her som det ofte måkes dårlig på om vinteren også skal vogna dele bagasjeplass med vofsen. Men vi finner nok ut av det!

Våkna tidlig i dag, støl i hele kroppen og særlig ryggen. Jobba hjemmefra i går og satt hele dagen i sofaen med pc på fanget, noe jeg ikke tror var så smart for ryggen. Men det går seg nok til :)

Nå skal vi spise frokost og så skal vi på en liten runde i et par babybutikker. Er koselig å endelig kunne kikke litt sånn på alvor, selvom det er litt skummelt og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dream* :klemmer:

Vi var og så på en Hartan Skater i dag og jammen endte vi ikke opp med å kjøpe den. Så nå er vogna i hus :hoppe: I formiddag var vi i tre babybutikker og kikka og vi fikk sett litt på flere merker og på Hartan-vognene, så da var jeg litt forberedt. Sånn her ser den ut (og den kan gjøres om til sportsvogn også når den tid kommer):

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stilig vogn dere har kjøpt! Og så gøy å ha fått den i hus! :) Vi har ikke fått vogna i hus enda vi, men den har stått på lageret i butikken lenge og ventet på oss så det er bare å hente den når vi vil. Er vel kanskje på tide å gjøre det snart. ;)

Håper du er bedre i ryggen og at du får en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Tinio :klemmer: Ja, kanskje greit å hente hjem vogna deres nå, hvem vet når det plutselig skjer noe!

Jeg er fortsatt kjempehappy over det vognkjøpet. Vi fikk vogna med alle delene nyvaska og våte (vi kjøpte den jo brukt), så i formiddag måtte vi prøve å sette sammen dette her da. Det gikk overraskende greit og nå står vogna på en av gjesterommene - jeg går og ser på den hele tida :fnise: (er det normalt eller er jeg litt rar? :sjenert: )

Vi har vært på kjempedeilig skogstur i dag, hadde med oss søs også da. Grilla pølser og kosa oss skikkelig og vofsen fikk bada og løpt fra seg litt. Utrolig godt med sånne dager, jeg må benytte anledningen å som jeg fortsatt orker å gå sånne lange turer!

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få utstyret i hus :)

Tror det er normalt å kikke litt ekstra. Er jo så koselig å tenke på når en skal ta det i bruk.

Hørtes ut som en fin tur :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nydelig mage, Pusla!

Kjekt at vognen har kommet i hus. Greit å ha ting klart.

Skulle ikke tro at kalenderen vår sier juni, grått i dag. Lyst på sommer og ferie jeg. Kunne tenkt meg sånn ferie som vi har når vi går på skole, fri fra juni til august. Det hadde vært noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente79: :klemmer: Godt med litt støtte på at det ikke bare er jeg som har fått disse babygreiene helt på hjernen :ler:

Skulle ikke tro at kalenderen vår sier juni, grått i dag. Lyst på sommer og ferie jeg. Kunne tenkt meg sånn ferie som vi har når vi går på skole, fri fra juni til august. Det hadde vært noe.

:jepp: det skulle jeg også klart fint! Jeg skal ha fire uker i juli da, uten særlig planer og gleder meg stort til det. Hadde vært greit med litt sommervær ja, men her er det ikke så aller verst i dag egentlig.

I natt sov jeg elendig igjen og nå er jeg utrolig sliten og trøtt :Gjesp: Kjenner at jeg trenger søvn og hvile mer enn før, det merkes godt hvis det blir for lite. Også har jeg fått halsbrann, noe som er ganske plagsomt, men alt i alt skal jeg absolutt ikke klage. Jeg er fin i bekkenet og det er jeg utrolig glad for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stas med barnevogn da. :rødme: Jeg syns ikke det er noe rart at du må se på den flere ganger daglig, tror nok jeg kommer til å gjøre det samme selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stas med barnevogn da. :rødme: Jeg syns ikke det er noe rart at du må se på den flere ganger daglig, tror nok jeg kommer til å gjøre det samme selv. :)

:jepp: Håper det snart er du som jubler for hver ting som er i hus og går og kikker på vogna hver halvtime ;)

Det som er enda skjønnere er at skjønnemannen også gjør det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...