Gå til innhold

Endelig gifter seg:D


Endelig

Anbefalte innlegg

Føler meg overraskende rolig og veeldig utålmodig. Det er som å vente på bursdag og julaften og sommerferie og eksamen på en gang :lol: Men gled deg til bordplassering! Jeg ble ferdig i dag! :danser:

Hehe.. Det kan jeg tenke meg :rødme:

Gratulerer med bordplasseringen! Ble dere/du (hehe) fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg lei meg så dette blir et skikkelig syte innlegg.

En person som skal spille en veldig stor rolle i et bryllup er så slem. Mot både meg og kjæresten min. Og det gjør så innmari vondt. Og planlegge et bryllup skal være koselig. Nå har h*n sugd all glede ut av meg :sukk:

Jeg hadde tenkt og sende ut invitasjonene snart (klarter ikke vente :fnise: ), men jeg har virkelig ikke lyst til og sende invitasjon til dette mennesket. Men samtidig spiller h*n en så stor rolle i bryllupet, at jeg kan på en måte heller ikke la være.

Jeg er skikkelig lei meg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for og bestille brudekjolen nå, og heller sy den inn når jeg har gått ned i vekt. Fant ut at det er veldig greit og ha litt tid til overs til og skaffe ny, i tillfelle det blir mislykket.

Jeg bestiller over ebay av en kina mann/dame.

Sitter og sender litt mailer fram og tilbake fordi jeg vil ha litt endringer på kjolen.

Får bare svar på halvparten av det jeg spør om, og hver setninger begynner meg: hi, ok friend :fnise:

Så jeg la bildene inn i paint og har tegnet, krysset og pilet, så da håper jeg hun forstår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tipset om www.theknot.com Må man registrere seg for å kunne bruke sidene? Jeg trykker på en link og da blir jeg sendt til innloggingssiden, og når jeg prøver å registrere meg så ser det ut til at det kun er US-beboere som får logge inn? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tipset om www.theknot.com Må man registrere seg for å kunne bruke sidene? Jeg trykker på en link og da blir jeg sendt til innloggingssiden, og når jeg prøver å registrere meg så ser det ut til at det kun er US-beboere som får logge inn? :klø:

Jeg vet ikke om man må, for jeg gjorde det med en gang.

Vist du vil registrere deg så skal det være mulig. Men husker ikke hvordan jeg gjorde det.

Endret av Endelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Nå er det så mye som er i orden og det er jeg kjempe lettet og glad for.

Har bestilt hele outfiten til brudepike og brudesvenn.

Hatt møte med resturanten og satt opp meny og hvordan vi skal ha pynt og border osv.

Jeg har bestilt tiara.

Vi har fått masse svar, og foreløpelig har ingen takket nei.

Men venter fortsatt i spenning på svar fra 25 stk.

Har fått kjøpt litt forskjellige sminkemerker til og prøve meg litt fram.

Bryllupsbil er i kikkerten.

Har hentet papirene.

Ferdig med hjemmesiden.

Desverre trakk toastmasteren seg. Ikke at jeg forstår hvorfor man takker ja, er positiv, for så og trekke seg noen dager senere.

Men de få setningene toastmasteren skulle ha hatt ansvar for, får bare jeg eller brudgommen ta seg av.

Skal bestille meg ny ipod og begynne og hente over masse sanger som skal passe alle aldre.

Har time etter påsken med konditoriet? for smaking og design bestemmelse.

Sliter litt med katastrofe tanker om at en av oss eller begge skal være syke på dagen.

Hva gjør man liksom med spysyken, influensaen??

Vil du ha han: ATSJO.. Ja *snyte seg* :skratte:

Sikkert mere som er ordnet som jeg ikke kommer på nå. Men merker veeldig godt at det nærmer seg, siden vi begynte og planlegge for 4 mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Nå er det 1 uke igjen til svarfristen på invitasjonene og vi venter fortsatt svar fra 18 stk.

Noen klarer ikke svare, bare sånn: Vi får se, svar *sukk*

Og 4 til har kommet på gjestelisten.

Vi hadde møtet med konditoren og vi kom frem til et helt fantastisk opplegg, men dette ble ca 4000,- mere en hva vi hadde tenkt til.

Pgr av hva vi bestemte må resturanten og konditoren samarbeide en del, og jeg er redd jeg legger et ansvar over på resturanten de ikke er villig og ta på seg.

Vi har hatt felles møte i kriken, og herregud så mye og passe på. Vi kommer til og lage sirkus show der oppe altså :gjeiper:

Vi sprekker budsjettet en del så takk og lov for at vi får igjen på skatten!

Ellers føler ting er så halveis, og det sliter litt på må jeg inrømme. Får det jo ikke ut av tankene.

Etterpå skal jeg sende forlovelses erklæringene, så da håper jeg at vi får overlevert papirene snart.

De blir vi jo faktisk ikke gift uten.

Alt annen vil jo ordne seg på en eller annen måte.

Litt tanker fra meg i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye å passe på, jeg kjenner så smått på den panikkfølelsen selv jeg. Særlig nå, vi venter på forlovererklæringen fra forloveren min (bor et stykke fra hverandre, så hun må sende) og jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig stressa nå.

Håper det ordnet seg med invitasjonene og svarfristen og at du slapp å purre på for mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Når jeg leser igjennom nå ser jeg det er mye som er forandret og skjedd.

BRUDEKJOLEN HAR KOMMET!!!!!! Den er sååå fin<3

Vi dropper Ipod og satser på spotify. Litt enklere for broren min og styre da.

Alle svar har kommet. Vi blir 51 stk + noen få til festen.

Denne kake greia ble ikke noe av da resturanten ikke ville ta det på seg.

Vi (jeg) har bestemt oss for stoltrekk som et kompromiss for at jeg ikke fikk runde bord. De kjøper vi på ebay i stedenfor og leie, da det faktisk er billigere.

Disse må jeg da også kjøpe sløyfer til.

Mangler litt hårpynt til meg, slips til gutta osv, men det er bare småtteri (selv om jeg gleder meg til og få det ut av hodet)

Kirkeprogrammet er satt opp og godkjent. Relativt fornøyd.

Må bestille kirkeprogram.

Vi fikk desverre ikke presten "våres" så føler vi mistet litt det personlige preget, men krysser fingrene for at kjemien passer med vieren.

Bordplasseringen ble unnagjort på 5 min.

Føler jeg trenger konstant bekreftelse fra de forskjellige oftere.

Det nærmer seg. Jeg er stressa, gruer meg, gleder meg, drømmer mye og sikkert alt det vanlige.

Synes litt synd på vennene min.. Går kun i bryllup. Når går det i hvilken farge jeg skal ha på håret *sukker over meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye å passe på, jeg kjenner så smått på den panikkfølelsen selv jeg. Særlig nå, vi venter på forlovererklæringen fra forloveren min (bor et stykke fra hverandre, så hun må sende) og jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig stressa nå.

Håper det ordnet seg med invitasjonene og svarfristen og at du slapp å purre på for mange :)

Forstår kjempe godt at du har vært stresset, og det er vel ikke så mye bedre nå? Hehe..

Takk for svaret. Vi slapp og purre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er det så lite som gjenstår:)

Datteren og mannen mangler sko.

Vi mangler bil.

Toasmateren hoppet på igjen.

Vi har faktisk fått satt opp et ønske, etter mye mas og press.

Kirkeprogrammene er på vei.

Jeg har hatt prøve time hos frisøren, men hun hadde vist ikke satt opp til sminke!?! Hun mente at det var vanlig at man ikke gjorde det. Men det satte jeg da opp en time til, for ikke søren om jeg tar sjangsen på hvordan ansiktet mitt skal være DEN dagen!!

Jeg tror jeg skal bli brun på håret igjen, etter og ha brukt 3500,- på og bli blond igjen *sukk*

Nå skal jeg lete etter en pynt til håret.. Fikk en søt ide når jeg ikke fikk sove i natt.

Ringer mangler.. og det ser ut til og det kommer vi til og gjøre :(

Vi blir kansje 1 gjest mindre, da en mann har blitt veldig syk og fått påvist svulster i kroppen.

Jeg går OPP i stedenfor NED og det er VONDT:(

Akkurat i dag er det 2 mnd igjen, og jeg har så utrolig mye forskjellige følelser.

Angrer på hvordan vi har gjort, føler vi har det for lite, at vi har for lite, redd for at gjestene ikke vil kose seg ++++

Men så er det stunder da jeg er helt forelsket i bryllupet vårt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det ikke lenge til nei, tida framover går nok veldig fort. Lykke til videre!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! Nå nærmer det seg virkelig!

Jeg hadde også AKKURAT samme følelsene!! (Angrer på hvordan vi har gjort, føler vi har det for lite, at vi har for lite, redd for at gjestene ikke vil kose seg +++) Kjenner meg såå igjen!!

Om det kan være til trøst - så tenker du IKKE på det på bryllupsdagen!! Når jeg ser tilbake nå - er jeg bare glad for at det er overstått - og husker de gode tingene, ikke detaljene vi ikke husket...:) Nesten så jeg angrer litt nå på hvorfor jeg stresset sånn - :fnise:

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er det ikke lenge til nei, tida framover går nok veldig fort. Lykke til videre!

Mvh Yvonne :heiajente:

Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Nå nærmer det seg virkelig!

Jeg hadde også AKKURAT samme følelsene!! (Angrer på hvordan vi har gjort, føler vi har det for lite, at vi har for lite, redd for at gjestene ikke vil kose seg +++) Kjenner meg såå igjen!!

Om det kan være til trøst - så tenker du IKKE på det på bryllupsdagen!! Når jeg ser tilbake nå - er jeg bare glad for at det er overstått - og husker de gode tingene, ikke detaljene vi ikke husket...:) Nesten så jeg angrer litt nå på hvorfor jeg stresset sånn - :fnise:

Lykke til :klemmer:

Det var faktisk til kjeeempe stor trøst! Så tusen takk:)

Gratulerer så mye til dere! Håper dere hadde en fantastisk dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Paraply :)

Stearinlys :) (Forlover tar seg av det)

Do-kurver :) Mangler kun sy-sett

Sløyfebånd til bukettene :)

1 Stoltrekk til :)

1 navnelapp til :)

Omdirigere på bordkartet :)

Dette er siste rest. Og det skal bli så godt og bli ferdig med dette.

Endret av Endelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...