Gå til innhold

Endelig gifter seg:D


Endelig

Anbefalte innlegg

Så geniale internett-sider...! Flere av disse har jeg ikke sett før! Tror jeg kommer til å låne et par av disse ;)

Hvilket bryllups-prosjekt er det du holder på med nå om dagen?

Gratulerer med 2 siders bok! :hoppe::fnise:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så geniale internett-sider...! Flere av disse har jeg ikke sett før! Tror jeg kommer til å låne et par av disse ;)

Hvilket bryllups-prosjekt er det du holder på med nå om dagen?

Gratulerer med 2 siders bok! :hoppe::fnise:

Så flott at noen andre får nytte av de:)

Nå venter jeg på svar fra fotografen, skal pushe litt på forloveren etter den kjolen hun vil ha(da det er jeg som betaler) og vurderer sterkt og bestille kjolen nå. Enten om jeg jukser litt på cm eller kjøper bare for og se om jeg får det jeg håper på. Også er jeg veldig rastløs på og gi ut invitasjoner :fnise:

Egentlig forstår jeg ikke helt hvorfor vi venter (sånn bortsett fra alt som er bestilt den DEN datoen), for jeg vil så bare hoppe ut i det nå. Blir helt kokko av denne ventingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi - så fint gjort av deg å betale kjole til forlover...!

...tror kanskje jeg er litt mer gnien... :sjenert: Tror uansett at forloveren min hadde satt seg på bakbeina - ettersom hun ikke betalte kjolen min da jeg var forloveren hennes...:fnise:

Er det brudekjolen din du vurderer å bestille? Den er iallefall nyyyydelig!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er fotograf i boks:D *hopper opp og ned av glede*

Vi skal ha en kjempe nydelig og flink fotograf som heter Anette Marie Antonsen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi - så fint gjort av deg å betale kjole til forlover...!

...tror kanskje jeg er litt mer gnien... :sjenert: Tror uansett at forloveren min hadde satt seg på bakbeina - ettersom hun ikke betalte kjolen min da jeg var forloveren hennes...:fnise:

Er det brudekjolen din du vurderer å bestille? Den er iallefall nyyyydelig!! :rødme:

Jeg er nok ikke sånn super snill, for jeg sa jeg foretrakk at hun letet etter en billig på ebay.. ca 1000 lappen. Og jeg sa hvilken farge jeg ønsket. Så jeg er nok litt striks heller :fnise:

Ja, det er det jeg vurderer:D Ikke sant!!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken farge får hun velge på kjolen, da?

Vinrød. Gjennomgangstemaet er hvit og vinrød. Og jeg tenke det ville vært stilig at hun først gikk opp med en vinrød kjole med en bukkett av hvite og vinrøde roser, og så kom jeg i hvit kjole med bukett av hvite og vinrøde roser:)

Tror du ikke det blir fint?

Jeg vet at grunnen til at det tar litt tid, er fordi jeg har gitt henne en vanskelig oppgave. Hun er nemmelig rødhåret og da skal det godt gjøres og finne den rette nyansen som gjør at hun vil bli fin i den.

For det er veldig viktig for meg at hun vil føle seg pen og fin den dagen hun også.

Men vist det blir til at hun absolutt ikke finner en, så må vi finne på noe annet.

Endret av Endelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert kjempefint! :) En venninne av meg hadde vinrødt som farge - det var nydelig...! Hun hadde vinrøde kala-liljer som bukett! Da hadde begge mødrene også vinrøde kjoler...veldig stilig, men krever en del planlegging og godvilje hos familien, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra fotograf er i orden :)

Skal din forlover gå opp alene i kirken før deg, eller skal hun gå sammen med din manns forlover da?

Tror det blir veldig stilig om hun har rød kjole :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra fotograf er i orden :)

Skal din forlover gå opp alene i kirken før deg, eller skal hun gå sammen med din manns forlover da?

Tror det blir veldig stilig om hun har rød kjole :jepp:

Jeg hadde trodd at forloveren til brudgommen sto inne i kirken sammen med brudgommen, fra starten av jeg??

Så da hadde jeg sett for meg at forloveren gikk opp sammen med brudesvenn og brudepike. Så kom jeg med min far etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudesuite var næmmen meg ikke lett *sukk*

1 fant jeg som jeg virkelig kunne tenke meg, men det var fullt. Jeg vil så gjerne se bilde av rommet først, men det er så få som har bilder av det. Jeg har jo ikke lyst til og ta sjangsen. Men jeg er litt kresen på hvordan jeg vil ha det også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudesuite var næmmen meg ikke lett *sukk*

1 fant jeg som jeg virkelig kunne tenke meg, men det var fullt. Jeg vil så gjerne se bilde av rommet først, men det er så få som har bilder av det. Jeg har jo ikke lyst til og ta sjangsen. Men jeg er litt kresen på hvordan jeg vil ha det også da.

Er det sant?? Begynner det å bli fullt allerede...?

Brudesuite har ikke mr.Bee begynt å tenke på enda - kjenner jeg ham rett...:fnise: ...hmmm...det blir nok telt på oss, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det lønner seg tydeligvis og være i god tid ute vist man har en viss standard på hvordan du vil ha det.

Endelig litt flere ting i boks.

Jeg skjønner ikke hvorfor men hvordan vielsen skal foregå og papirene stresser meg så fælt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

se her ja=)

Linker liker vi:D

skal se på de nå! :D

ha en fortsatt fin lørdagskveld.. eller. søndag er det jo nå da :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så snill du er:P

"til bryllupet" gav meg masse tips, og nå er handlevognen på 1500,- :o

tenker det skal stå der til det er nødvendig å kjøpe jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lønner seg tydeligvis og være i god tid ute vist man har en viss standard på hvordan du vil ha det.

Endelig litt flere ting i boks.

Jeg skjønner ikke hvorfor men hvordan vielsen skal foregå og papirene stresser meg så fælt :sjenert:

Hvorfor stresser papirene deg så fælt...? De skal jo ikke inn før tidligst om 3-4 mnd, ettersom de ikke er holdbare mer en 4 mnd..

Her er en nyttig link:

http://kirken.no/?event=doLink&famID=300

som gjør det nokså oversiktlig...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så snill du er:P

"til bryllupet" gav meg masse tips, og nå er handlevognen på 1500,- :o

tenker det skal stå der til det er nødvendig å kjøpe jeg.. hehe

Ja er jeg ikke snill :ler:

Ha en fin søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...