madam_mim Skrevet 19. mai 2010 #441 Del Skrevet 19. mai 2010 Auda, håper du får pleie og at ingen store skader har skjedd Imponerande lang tur for øvrig, lika før halvmaraton-lengde...dæven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. mai 2010 #442 Del Skrevet 19. mai 2010 I slike situasjoner så blir man jo bare så satt ut og skikkelig handlingslammet. Og i ettertid kommer man på hva man skulle ha sagt og gjort og det gjør det jo ikke mindre irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #443 Del Skrevet 19. mai 2010 Auda, håper du får pleie og at ingen store skader har skjedd Imponerande lang tur for øvrig, lika før halvmaraton-lengde...dæven. Ingen til å pleie meg, så jeg må nok pleie meg selv. Men det er jo bare overflatiske skrubbsår, så jeg kommer til å være litt øm og stiv en stund, og ser ikke særlig lekker ut, men det overlever jeg vel. Jeg har sett verre ut, om da jeg tryna på blades i bare singlet og shorts uten beskyttelse :gjeiper: I slike situasjoner så blir man jo bare så satt ut og skikkelig handlingslammet. Og i ettertid kommer man på hva man skulle ha sagt og gjort og det gjør det jo ikke mindre irriterende! Jepp, veldig irriterende. I det hun forsvant kjente jeg jo hvor rasende jeg egentlig var og kom på en rekke ting jeg gjerne skulle sagt. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. mai 2010 #444 Del Skrevet 20. mai 2010 Øsh! Pladask i bakken? Det er ikke noe gøy! Minner meg om min fatale sykkeltur i fjor. Godt det ikke gikk så veldig galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 20. mai 2010 Øsh! Pladask i bakken? Det er ikke noe gøy! Minner meg om min fatale sykkeltur i fjor. Godt det ikke gikk så veldig galt Jepp, skikkelig face palm. Jeg har fått noen rare blikk i dag, og spørsmål om hva jeg har gjort. Ene håndverkeren syntes gutta var i overkant slemme mot meg i morges, og mente det var dårlig gjort å erte meg, for det så vondt ut og det var jo sikkert ikke så kult. Jeg får i det minste sympati da. Hadde i utgangspunktet tenkt å trene bein i dag, det utgår med mine vonde knær, men rygg og armer burde funke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #446 Del Skrevet 21. mai 2010 Koselig dag på senteret i går, traff lucy og Annikken og for en gangs skyld tok jeg meg tid til å være litt sosial også. Egentlig ganske trivelig, gjorde meg ferdig med økta mi først og stod og skravlet etterpå. Fryktelig fullt der i går, egentlig litt plagsomt å holde på oppe i styrkeavdelingen for det var folk og vekter over alt. Gikk på vekta i morges og fant ut at de kg jeg mente jeg hadde lagt på meg av min lille maniske overspisingsperiode var borte, så enten var det ikke så ille som jeg trodde, eller så har de forsvunnet nå som jeg har trent så mye og har kontroll igjen. Gårsdagens trening: Sykle til jobb: Tid: 00:34:23 Distanse: 7,5 km Gj.sn.puls: 153 Max: 175 Kcal: 245 Effect: Fitness improving Sykle fra jobb, oppvarming AT og styrketrening: Tid: 01:24:37 Distanse sykkel: 4,5 km Distanse AT: 1,7 km Gj.sn.puls: 131 Max: 171 Kcal: 452 Effect: Fat burn improving Sykle fra treningssenteret: Tid: 00:11:00 Distanse: 3 km Gj.sn.puls: 131 Max: 161 Kcal: 59 Effect: Dette hadde tydeligvis ikke noen effekt. Kanskje ikke så rart med bare 11 min. :gjeiper: Skulle egentlig ikke ha stoppet klokka, men klarte det ved en feil. Like greit kanskje, siden jeg ble stående ganske lenge og skravle. Gårsdagens økt på treningssenteret: - 15 min AT, 1,7 km, sone 1 - 45 min styrketrening: - Nedtrekk, strak: 27/10 - 27/10 - 27/10 - Nedtrekk, v-grep, langt bak: 27/10 - 27/10 - 27/10 - Stående, foroverbøyd roing: 27,7/9 - 27,7/10 - 27,7/10 - Biceps 7-7-7: 13,1 - 13,1 - 13,1 - Franskpress: 13,1/10 - 13,1/10 - 13,1/10 - Rygghev, ball: 20 - 20 - 20 - Sideplanke: 30 sek - 30 sek - 30 sek (pr. side, pr. sett) - Planken 1 min - 50 sek - 40 sek, 20 sek pause mellom Fikk kommentar av M etter første sett med planke, hun hadde stått og sett på da jeg begynte og dirre, stod og dirret en stund og begynte å sige ned og til slutt bare fallt sammen. I dag har det blitt sykling til jobben, også skal jeg ut og løpe en tur igjen. Dagens sykling til jobb: Tid: 00:31:42 Distanse: 7,5 km Gj.sn.puls: 152 Max: 176 Kcal: 222 Effect: Fitness and fat burn improving 10 t og 42 min trening så langt denne uka. Blir spennende å se om jeg klarer like mye trening som forrige uke, eller kanskje til og med mer hvis jeg er riktig flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #447 Del Skrevet 21. mai 2010 Kjente godt på styrketreninga i går at jeg ligger lavt i kcal om dagen. Matlysta er totalt borte, jeg har vært litt streng med meg selv etter utskeielsene, og jeg har totalt mistet motivasjonen til å lage og spise mat for tida. Dermed ligger jeg veldig lavt i forhold til hvor mye jeg trener, trener bort 50-90% av kcal jeg inntar, så det sier seg jo selv at jeg ikke har mye energi. Kondisjonstreninga går i grunnen greit likevel, der har jeg ikke noe problem. Føler jeg kan løpe i evigheter, men under deler av styrketreninga ble det pinglevekter. Ikke nødvendigvis noen dum ting det egentlig, fikk tatt reps-ene litt raskere og fikk dermed opp pulsen litt, kjente også at jeg fikk god kontakt så jeg tror ikke det spiller noen rolle at jeg har gått litt ned i antall kg. Så håper jeg bare nå at jeg klarer å fortsette å være flink til jeg reiser bort, og ikke gå på noen flere smeller. Det gjør meg rett og slett fysisk dårlig når jeg går på sånne smeller, kroppen min sier klart i fra at den ikke liker det, så får tenke på det neste gang jeg vurderer å gå bananas ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 21. mai 2010 #448 Del Skrevet 21. mai 2010 Planken er ein slem ein. Prøver å læra meg å lika den, men den er slitsom! Eg lager av og til små primale vræl når det røyner på... Og dirrer som et aspeløv...ser nok smart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #449 Del Skrevet 21. mai 2010 Planken er ein slem ein. Prøver å læra meg å lika den, men den er slitsom! Eg lager av og til små primale vræl når det røyner på... Og dirrer som et aspeløv...ser nok smart ut. Jeg liker faktisk planken jeg da, og som regel legger jeg nå på vektskiver på ryggen for å gjøre det tyngre. Nå kjører jeg planken ganske ofte, og har også hatt mye hjelp av hofteflex i slynge med push up for å hjelpe på coremuskulaturen, men her er det også dirring som gjelder helt til jeg knekker sammen og ikke klarer mer og jeg ligger jo der og stønner, så det høres og ser sikkert kjempesmart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 21. mai 2010 Dustete transportarbeiderstreik! Nå trapper de jaggu opp den streiken også, så jeg tipper jeg kan se langt etter pakken min fra gymgrossisten før jeg reiser bort. Har nå sendt mail til dem om de kan holde igjen pakken min dersom de ikke får sendt den innen 1.juni. Ellers blir den jo bare liggende for så å bli sendt tilbake. Jeg har sjelden særlig sympati for folk som streiker, nettopp fordi det stort sett bare rammer uskyldig 3.part. Misforstå meg ikke, jeg er til en viss grad enig i at man skal ha streikerett, men jeg hater når det går ut over meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #451 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Det ble løping i dag også. Så utrolig, fantastisk deilig vær å løpe i. Rundt ute på Bygdøy var det full sommerstemning, folk lå på stranda og solte seg, grillet og badet. Det lukter fantastisk av sol, sommer og sjø der ute nå. Turen ble på 19,3 km, så det ble en god tur også. Tok det rolig, lå hovedsaklig i sone 2, mest for å få skikkelig rolig langkjøring og fylle opp sonen. Det ble 2 sløyfer rundt ute på Bygdøy, før jeg løp til Frognerparken og hjem. Var god og sliten på slutten, det har blitt mye trening og lite mat i det siste. Sykkeltur hjem: Tid: 00:34:15 Distanse: 7,5 km Gj.sn.puls: 115 Max: 148 Kcal: 136 Effect: Fat burn improving Løpetur: Treningstid: 02:09:51 Distanse: 19,3 km Gj.sn.fart: 8,9 km/t Max: 10,8 km/t Gj.sn.puls: 163 Max: 189 Kcal: 1035 Effect: Fitness improving Testet forresten Driv Energigel fra TN i dag. Kan vel ikke si jeg vet så mye om effekten, siden jeg inntok 1 tube da jeg var fryktelig sliten og ganske på slutten av økta, men den smakte godt i alle fall, og jeg synes det er en veldig praktisk og fin mengde. Synes de store gelpakkene til Maxim blir litt store. Nå har jo de noen små noen også, på omtrent samme størrelse som TN sine, men de har jeg ikke prøvd. Får teste litt mer på et senere tidspunk. Endret 21. mai 2010 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #452 Del Skrevet 23. mai 2010 Blæh, da jeg skulle ut og løpe nå begynte det selvsagt å regne. Vel, får håpe det klarner opp til ettermiddagen, ellers får jeg vel stikke en tur på senteret i kveld. Ny løpetur i går. Løpeturene har blitt god terapi, noen timer hvor jeg klarer å slippe løs fra tankene som kverner rundt i huet mitt. Treningstid: 01:53:01 Distance: 17,8 km Gj.sn.fart: 9,4 km/t Max: 10,7 km/t Gj.sn.puls: 171 Max: 195 Kcal: 969 Effect: Maximal performance and fitness improving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #453 Del Skrevet 23. mai 2010 Kom meg endelig ut på en løpetur, det var heldigvis en kort skur, men har hatt et par omganger med dråper på turen og på slutten fikk regndråpene virkelig fart på meg. Godt fornøyd med dagens løpetur, nå begynner tempoet å komme opp mot 10 km/t selv på treningsturene. Dagens økt: Treningstid: 01:59:45 Distanse: 19,8 km Gj.sn.fart: 9,9 km/t Max: 11,8 km/t Gj.sn.puls: 177 Max: 198 Kcal:1086 Effect: Maximal performance improving Har løpt 101,4 km denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 23. mai 2010 #454 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) 101,4km denne uka, pheew Flinka! (Edit: Kom plutselig på at det var søndag, og at det derfor ikke var flere dager igjen av uka.. ) Endret 23. mai 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. mai 2010 #455 Del Skrevet 23. mai 2010 Du ække snau!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #456 Del Skrevet 23. mai 2010 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #457 Del Skrevet 24. mai 2010 Løpe, løpe, løpe. Føler at det er alt jeg gjør om dagen, på en måte føles det riktig, samtidig så føler jeg at jeg ødelegger grunnlaget jeg hadde i styrketreninga, og skulle så gjerne være motivert for styrketrening. Hvor ble egentlig den motivasjonen av? :klø: Dagens økt: Treningstid: 01:36:17 Distanse: 15,1 km Gj.sn.fart: 9,4 km/t Max: 10,9 km/t Gj.sn.puls: 171 Max: 193 Kcal: 824 Effect: Maximal performance and fitness improving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. mai 2010 #458 Del Skrevet 25. mai 2010 Skjønner hva du mener. Følte det ganske likt i fjor sommer da jeg bare syklet og syklet. Samtidig erfarte jeg da jeg satt igang med styrken igjen at kroppen har veldig bra muskelminne; Jeg hadde nesten ikke mistet noe som helst og jobbet meg raskt videre. Hjalp sikkert at motivasjonen var på topp for meg, men det var tydelig at kroppen også visste at den også passet til å være sterk. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #459 Del Skrevet 25. mai 2010 Skjønner hva du mener. Følte det ganske likt i fjor sommer da jeg bare syklet og syklet. Samtidig erfarte jeg da jeg satt igang med styrken igjen at kroppen har veldig bra muskelminne; Jeg hadde nesten ikke mistet noe som helst og jobbet meg raskt videre. Hjalp sikkert at motivasjonen var på topp for meg, men det var tydelig at kroppen også visste at den også passet til å være sterk. Klem! Jeg får vel bare håpe at motivasjonen kommer tilbake, og det er jo ikke sånn at jeg ikke trener styrke i det hele tatt, det bare blir litt mer random. Som forrige uke da jeg ikke trente bein. Denne uka skal jeg få trent styrke alle dagene jeg har planlagt. Jeg må bare være flink, og litt streng med meg selv. Var på plass på senteret tidlig i dag, og trente bryst, skuldre og core. Deilig å trene så tidlig på morgenen når det er så få folk der, men jeg synes det er utrolig sløvt av dem som stenger og den som åpner at de ikke sørger for at det ser ordentlig ut i styrkeavdelingen på morgenen. Det er forferdelig rotete der, det slenger vekter, skiver og stenger over alt! Tror nesten jeg skal si i fra om det. Synes ikke det går an. Man burde da virkelig sjekke over før man går hjem at det ser pent og ryddig ut, og ta en kjapp sjekk før man åpner? Jeg blir i alle fall demotivert når det ser sånn ut som det gjør. Uansett, syklet til trening/jobb i dag og kjente godt at det ikke var samme temperaturer som forrige uke. Det var en iskald vind som møtte meg da jeg kom ut av døra i morges, og det var ikke spesielt motiverende å sykle fra senteret til jobb heller. Brrr! Dagens økt: - Sykkel til senteret: ca 12 min - Oppvarming AT: 15 min - Styrketrening ca 43 min: - Skråbenk: 10/10 - 10/10 - 10/10 - Flyes: 8/9 - 8/10 - 8/10 - Sidehev: 6/8 - 6/8 - 6/8 - Shrugs: 6/10 - 6/10 - 6/10 - Skuldre, core: 10/20 - 10/20 - 10/10 - Shrugs: 6/10 - 6/10 - 6/10 - Hofteflex m/push up på bosu: 5 - 5 - 3 - Omv. crunch: 20 - 20 - 20 - Benhev: 10 - 10 - 10 - Planke: 40 sek - 30 sek, 20 sek pause mellom Ikke den helt store dagen for core i dag. Både hofteflex og planke gikk litt skitt. Vel, vel. Ikke stort å gjøre med. - Sykle fra senter til jobb: 23 min Klarte å klundre det til med pulsklokka igjen, så jeg stoppet den etter sykkeltur og oppvarming. Blir gal av meg selv til tider som er så bortevekk at jeg trykker på stopp i stedet for continue. Jeg må da snart ha lært hva de forskjellige knappene gjør nå. Sykle til senteret + oppvarming: Tid: 00:27:09 Gj.sn.puls: 146 Max: 171 Kcal: 178 Effect: Fat burn and fitness improving Styrketrening + sykling til jobb: Tid: 01:06:25 Gj.sn.puls: 122 Max: 160 Kcal: 305 Effect: Fat burn improving Skal sykle hjem også, og håper å ta en liten løpetur på ca en time i kveld. Må jo holde koken i konkurransen. Tok rotta på de to konkurrentene mine i Arendal i helga, han maratonløperen her på bygget har ikke logget noe på en stund. Får håpe det betyr at han ikke har gjort noe. :gjeiper: Skjønner ikke helt hva fyren på laget mitt som håper å ta meg tenker på. Han må jo skjønne det at han tar ikke igjen 10 timer på en helg uten å stå på litt. Jeg lar jo ikke være å trene på 3 dager. Han ligger nå 8 timer bak meg etter å ha ført opp dagens aktivitet, mens jeg ikke har ført opp mine 2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. mai 2010 #460 Del Skrevet 25. mai 2010 Flinka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå