Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Argh, nå er jeg drittlei! Jeg får fnatt av alt det idiotiske maset i forhold til fredagsvafler og at jeg ikke kan spise. Det er det samme hver eneste gang:

- Jasså? Du spiser fortsatt ikke vafler?

-> Jeg tenker og har jævlig lyst til å svare: joda, du skjønner det at jeg er bare intollerant mot hvetemel sånn annenhver dag, så i dag kan jeg spise vafler, men i går kunne jeg ikke, og neste fredag havner også på en sånn dag at jeg ikke kan spise. :roll:

- Jammen det finnes jo glutenfri vaffelmix?

-> Ja, så da stikker du ut og kjøper det, lager den i stand og steker 1 vaffelplate til meg du da? :murvegg:

Jeg driter da i de vaflene. Ferdigstekte vafler på den måten er ikke noe godt engang, særlig ikke nå som de bare bestilles også. Jeg har ikke noe problem med at jeg ikke kan spise, det er alle andre som har et problem med at jeg ikke kan kose meg sånn som de kan. Faen til mas! :sinna::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Skjønner godt at du blir irritert, hvor vanskelig kan det være å få med seg liksom :roll:

Håper du får en kjempefin helg, jeg skal vurdere om jeg kommer i morgen, men jeg er litt usikker for filmen er ikke ferdig før halv 12-12, og da er det mulig jeg synes det er like greit å ta kvelden.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i kveld! :klem: Føler meg litt kjip som dro så "tidlig", men jeg er så trøtt, og det føltes litt deilig å ta siste bussen hjem. Det er så unødvendig dyrt å ta taxi hele tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for i kveld! :klem: Føler meg litt kjip som dro så "tidlig", men jeg er så trøtt, og det føltes litt deilig å ta siste bussen hjem. Det er så unødvendig dyrt å ta taxi hele tida...

Må innrømme at jeg var ganske søvnig da du dro jeg også. ;) Veldig greit å kunne ta buss eller trikk da, taxi blir dyrt ja, men koselig at du kom! :)

Takk for en kjempefin kveld :klemmer:

Takk for i går, koselig at du kom. :klemmer:

J ble sittende ganske lenge etter at folk dro, og vi fikk pratet masse. Jeg er fryktelig usikker på hele greia, jeg vet ikke hva jeg selv føler, annet enn at han får meg til å smile og le, at han er snill og får meg til å føle meg vel. Men jeg klarer ikke se hvorfor han er så intens, og så fryktelig gjerne vil ha meg til å komme når han ikke kjenner meg bedre enn han gjør. Hva vil han med meg av alle mennesker.

Da jeg sa det til J fikk jeg i klartekst vite hvorfor J fortsatt var glad i meg og vi fortsatt var så gode venner som vi fikk, og sånt er jo godt å høre. Alltid godt å få høre om sine positive sider fra en person som så til de grader kjenner dine aller beste og verste sider. :)

Har vært ute på skitur i dag også. Den ble litt kortere enn jeg hadde planer om, ettersom jeg våknet "av meg selv" av at kirkeklokkene ringte kl 11. Misset de kl 10 og halv elleve, og da jeg våknet var jeg så tett at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Halsen var en eneste tjukk grøt, nesa og huet var pottetett, og det første jeg gjorde var å hoste meg gjennom et par skikkelig nasty hosteanfall med opphosting av diverse nasty gørr. Deilig start på morgenen.

Kom meg da ut på ski, og så lenge jeg var ute i frisk luft og beveget meg så var det egentlig ikke så fille, men da jeg stoppet for å spise, og da jeg var ferdig med turen så var det tilbake til å være pottetett og jævlig igjen. Mens jeg gikk fikk jeg jo opp alt som tettet til, så da tenkte jeg ikke like mye over det. Formen akkurat nå er for jævlig, og etter en glovarm dusj blir det nok sofaen og teppet og mest sannsynlig hjemmelaget solbærtoddy resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm stubborn, sarcastic, impatient and a little insecure. I make mistakes, and at times I'm a little hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm stubborn, sarcastic, impatient and a little insecure. I make mistakes, and at times I'm a little hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Så bra sagt!! Den skal jeg spare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, nå er jeg drittlei! Jeg får fnatt av alt det idiotiske maset i forhold til fredagsvafler og at jeg ikke kan spise. Det er det samme hver eneste gang:

- Jasså? Du spiser fortsatt ikke vafler?

-> Jeg tenker og har jævlig lyst til å svare: joda, du skjønner det at jeg er bare intollerant mot hvetemel sånn annenhver dag, så i dag kan jeg spise vafler, men i går kunne jeg ikke, og neste fredag havner også på en sånn dag at jeg ikke kan spise. :roll:

- Jammen det finnes jo glutenfri vaffelmix?

-> Ja, så da stikker du ut og kjøper det, lager den i stand og steker 1 vaffelplate til meg du da? :murvegg:

Jeg driter da i de vaflene. Ferdigstekte vafler på den måten er ikke noe godt engang, særlig ikke nå som de bare bestilles også. Jeg har ikke noe problem med at jeg ikke kan spise, det er alle andre som har et problem med at jeg ikke kan kose meg sånn som de kan. Faen til mas! :sinna::frustrert:

:enig:

Så bra sagt!

Men du glemte en; -Jøss, så vanskelig du er i matveien, da!

Ja, for vi som må spise litt anderledes mat enn "alle andre" gjør det fordi vi har lyst.

Vi VIL gjerne stå utenfor, vi VIL gjerne måtte spørre og grave om innhold i mat med et oppgitt blikk til svar.

Ja, det er nesten hobbyen vår! :snurt:

Spennende planer for ny uke, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig:

Så bra sagt!

Men du glemte en; -Jøss, så vanskelig du er i matveien, da!

Ja, for vi som må spise litt anderledes mat enn "alle andre" gjør det fordi vi har lyst.

Vi VIL gjerne stå utenfor, vi VIL gjerne måtte spørre og grave om innhold i mat med et oppgitt blikk til svar.

Ja, det er nesten hobbyen vår! :snurt:

Spennende planer for ny uke, da?

Hehe, ikke sant!

Planene for uka er Alice in Wonderland i dag, også reiser jeg jo til Stockholm på fredag, så uka skal gå med til å bli mer og mer nervevrak jo nærmere fredag man kommer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff skulle ønske du ikke var så nervevrak! Selvom jeg skjønner deg da :ler:

Syns det er fint å lese at J fortalte deg disse tingene, du fortjener å høre det, fordi du er en flott jente med mange gode kvaliteter.

Hvordan er formen din i dag? Syns du har vært mye tett i det siste jeg, håper det ikke er noe som henger i lenge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff skulle ønske du ikke var så nervevrak! Selvom jeg skjønner deg da :ler:

Syns det er fint å lese at J fortalte deg disse tingene, du fortjener å høre det, fordi du er en flott jente med mange gode kvaliteter.

Hvordan er formen din i dag? Syns du har vært mye tett i det siste jeg, håper det ikke er noe som henger i lenge :klemmer:

Jeg blir liksom ikke akkurat mindre nervevrak av hans forventninger, eller hans prat om en viss drøm han hadde for en ukes tid siden. Prøver febrilsk selv å ikke ha noen forventninger, men blir jo så klart påvirket av P. Jeg har stor tro på at det kan bli veldig bra, samtidig er jeg redd for at ting kanskje kan gå litt fort og tenk om han ikke liker meg så godt som han tror og tenk om han oppdager alle de fæle sidene mine og ...

J er fantastisk, den beste personen jeg vet om rett og slett. Utrolig godt å bli beroliget av ham, og jeg fikk klar beskjed om at mine gode sider mer enn veide opp for de dårlige sidene mine, for de var ikke forferdelige. Dessuten var jeg så skjønn, så man kunne fint tilgi mine dårlige sider. Det er godt å se J så lykkelig og harmonisk som han er nå, jeg er utrolig glad på hans vegne. Håper ingenting ødelegger for ham nå, for han fortjener virkelig å ha det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J er veldig bra. :jepp: Utrolig frekk og spydig (og det er jo slettes ikke jeg! :fnise:), men en veldig bra fyr.

Han er en fantastisk fyr, og den beste vennen man kan ha. Evig takknemlig for at vi kan være venner, og at han alltid er der når jeg trenger ham. Er veldig glad i ham fortsatt, og det er når vi har samtaler som den på lørdag jeg kjenner at jeg i blant skulle ønske vi fortsatt var sammen. Men jeg vet vi ikke er bra for hverandre når vi er sammen, og at vi ødelegger hverandre og det som er bra mellom oss. Vi funker som venner, og må holde det der.

Nedtelling til Stockholmstur, ikke lenge igjen nå. Litt skuffet over at det mest sannsynlig ikke blir spising på Grill likevel, ettersom P har glemt å bestille bord. Man må visst gjøre alt selv dersom man skal få ting gjort. :ler:

Får håpe det ordner seg likevel, eller at vi finner et annet bra sted å spise. Har allerede blinket meg ut et par passende reserver, så det skal nok bli bra. Gruegleder meg, er fryktelig spent og nervøs, og tankene om alt som kan gå galt, men også alt som kan gå veldig riktig vei kverner konstant rundt i huet. Litt vanskelig å konsentrere seg om dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen klarte han å fikse booking av bord på Grill til et passende tidspunkt likevel, til tross for at det var fullt. Jeg liker den mannen! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooooooooh, en som faktisk ordner opp med ting også gitt. Ikke værst ;)

Ikke verst nei. Det er et populært sted, så gudene veit hvordan han klarte den biffen, for han sa det var fullt da han forsøkte å booke. Bryr meg lite om hvordan han klarte det, han fiksa det, og det er det som betyr noe. :nigo: Hadde blitt forferdelig skuffa om jeg ikke hadde kommet på den restauranten når jeg har sikla over den menyen i så mange uker. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...