mia83 Skrevet 2. januar 2010 #21 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er ganske typisk visse mannfolk å drive på sånn, så det sjokkerer meg ikke for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 2. januar 2010 Wow, du slår an hos damene her, Kjetil Du ser nok bedre enn meg, for å si det sånn... :-) Men så er jeg nå mer ute etter å skape litt action her på nett snarere enn her intimt også jeg da, skjønner du... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #23 Del Skrevet 2. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 2. januar 2010 #24 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja, når jeg, som er 99 % på Skjønnhets-forumet, legger merke til deg, så kan vi trygt konkludere med at du har nådd målet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #25 Del Skrevet 2. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja, når jeg, som er 99 % på Skjønnhets-forumet, legger merke til deg, så kan vi trygt konkludere med at du har nådd målet ditt Så skjønn du er, vennen! :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 2. januar 2010 #27 Del Skrevet 2. januar 2010 At det var? :klø: Ja, da får du fortsette med hva-nå-enn-du-ønsker-å-oppnå Bare moro med tråder med liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #28 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #29 Del Skrevet 2. januar 2010 Wow, du slår an hos damene her, Kjetil Hos damer og hos menn er vel gjengangsmelodien, tenker nå jeg; Elsket og hatet!!! :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 3. januar 2010 Hos damer og hos menn er vel gjengangsmelodien, tenker nå jeg; Elsket og hatet!!! :-))) Jeg er nå litt glad i pepper også, jeg da... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar 2010 #31 Del Skrevet 3. januar 2010 Siden Kjetil er ute etter liv her og spør Mia hva som tenner henne.... Hva gjør deg kåt da, Kjetil? Eller er det kanskje ikke en "sånn" bok når spørsmålet blir snudd på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #32 Del Skrevet 3. januar 2010 Siden Kjetil er ute etter liv her og spør Mia hva som tenner henne.... Hva gjør deg kåt da, Kjetil? Eller er det kanskje ikke en "sånn" bok når spørsmålet blir snudd på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 4. januar 2010 Siden Kjetil er ute etter liv her og spør Mia hva som tenner henne.... Hva gjør deg kåt da, Kjetil? Eller er det kanskje ikke en "sånn" bok når spørsmålet blir snudd på? Nei, men FYSJAMEIEN for et spørsmål i fra en dame da gitt!!! Hehheeeee..... ;-))) Neida... :-) Liker best helt uskyldige lange, varme og gode forspill jeg da, og har nok en egen forkjærlighet for morgenkåper uten noe under, for å si det sånn.... Noen av oss er kanskje litt skrudd, og de fleste av oss er litt forskjellig skrudd sammen, men alle er vi i alle fall hva vi er.... :-) Ha en virkelig fin dag alle sammen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 6. januar 2010 #34 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei Innom å snoker litt. Ønsker deg med det samme et godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. januar 2010 #35 Del Skrevet 6. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #36 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei Innom å snoker litt. Ønsker deg med det samme et godt nytt år. Tusen takk & samme tilbake, så klart! :-)) ...Og her er også snokere mer enn hjertelig velkommen, vet du!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 8. januar 2010 Ha en Riktig så God Helg, alle sammen!!! :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 8. januar 2010 #38 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Stakk innom en tur jeg God helg! Endret 8. januar 2010 av Huffsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 8. januar 2010 #39 Del Skrevet 8. januar 2010 God helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #40 Del Skrevet 8. januar 2010 ingenting er som en fredags aften, spør du meg!!! Vel, nesten da!!! MMMmmmm ;-))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå