Gå til innhold

Kjetil S. ønsker dere alle hjertelig velkommen på besøk...


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

...og si hva dere enn måtte ønske å si for min del! :-)

Ha en fin dag! :-))

Sier det igjen, jeg!! :-))

Det som er fint med forumet her, i alle fall slik jeg ser det, er at alt kan diskuteres, men at det også er slik at de fleste som debatterer her er voksne, modne og fornuftige mennesker.

Mange andre steder er nok tema rimelig begrenset og/eller fjortisfaktoren rimelig skyhøy... :-)

Samtidig liker jeg gjerne litt action, og også en god debatt omkring et "noe hett tema". Så, ja! Jeg har startet en del tråder av diverse innhold, enkelte med tema som jeg selv har undret meg over, og andre med tema basert på avsporinger i diverse tråder.

Visst liker jeg godt en god diskusjon, men gidder ikke å delta på noen langvarig usaklig debatt hvor det mer er om å gjøre å argumentere i sort/hvitt enn å ha en god dialog.

Vi har nå alle her inne en egen årsak til å skrive eller svare, og det er jo faktisk også lov å ikke svare dersom man ikke liker tema i tråden. :-)

Skulle jeg selv ha fått komme med et forslag så ville det heller vært å ikke tillate gjester som en trådstarter, men det er nå min mening... :-)

Ellers har jeg jo tydeligvis vært både elsket og hatet her i trådene, og tillagt en hel del med karakteristikker som jeg selv ikke kjenner meg særlig godt igjen i, men sånn blir det vel ofte på et nettsted hvor alle kan kommunisere som mer eller mindre anonym.

Ha en flotters aften alle, og en fortsatt riktig så god helg!!

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlige fredager er det absolutt beste som finnes!!!

....bortsett i fra siste dag før ferie da, så klart!!! :-))

Ha en veldig herlig og hyggelig helg, alle sammen!! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! :)

Tusen mange takk skal dere ha!! :-))

(Godt at ikke alle anonyme gjester og andre ugjestmilde profiler hater meg helt og ubarmhjertelig ulidelig endeløst her inne!!!)

;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikke sant? :natti::sove:

Veldig koselig at noen gidder å ta turen innom her i alle fall, trøttinger eller ei... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid trøtt.. kunne sovet hele døgnet tror jeg.. :fnise:

Ukene består av så alt for lite helg, spør du meg!! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ukene består av så alt for lite helg, spør du meg!! ;-))

Ja det er sjelden jeg har fri 3 dager i strekk, slik som jeg har nå. Det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Jeg har også lagt merke til deg her inne.

Nå er det snart på tide å lufte pelsdyret mitt. Hun bryr seg ikke døyten om at matmor er mett, og sliten etter en lang uke.

Får vel tusle opp til Verket en tur.

Nyt helgen. Det er perfekt skivær i vene sier de som kan det, og driver med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God helg!

Jeg har også lagt merke til deg her inne.

Nå er det snart på tide å lufte pelsdyret mitt. Hun bryr seg ikke døyten om at matmor er mett, og sliten etter en lang uke.

Får vel tusle opp til Verket en tur.

Nyt helgen. Det er perfekt skivær i vene sier de som kan det, og driver med det.

Skjønner ikke bæret av at folk sier at de har "lagt merke til meg"...

Jeg er da ikke mer spesiell enn en hvilken som helst annen slags finslepen diamant jeg vel..??? ;-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har like mangespørsmål som en 7-åring... (ikke negativt ment).

Bedre å spørre for om mulig å bli litt klokere enn å konkludere helt uvitende og vurderingsfritt på forhånd, spør du meg! :-)

Og jeg er i alle fall ikke ondskapsfull, den skal jeg virkelig ha da! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du lærer, så utvikler du deg. Så fortsett du.

Og gudskjelov, med tanke på så mye som du er her inne, så er du ikke sur, bitter eller ond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...