Kjetil S. Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #121 Del Skrevet 24. februar 2010 Siden du liker Kate Bush - hva med Tori Amos? Sistnevnte er en av mine favoritter. Digger dama Tusen mange takk for din gave til meg i form av nok en opplevelse!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. februar 2010 #122 Del Skrevet 24. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. februar 2010 #123 Del Skrevet 24. februar 2010 Tusen mange takk for din gave til meg i form av nok en opplevelse!! :-)) Nok en opplevelse - fordi du også liker Tori, eller nok en opplevelse fordi du aldri har hørt Tori men har gjort det NU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #124 Del Skrevet 24. februar 2010 Nok en opplevelse - fordi du også liker Tori, eller nok en opplevelse fordi du aldri har hørt Tori men har gjort det NU? Dette var nytt for meg, ja! Nokså lik stil på sitt vis... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. februar 2010 #125 Del Skrevet 24. februar 2010 Dette var nytt for meg, ja! Nokså lik stil på sitt vis... :-) Dama er fantastisk. Så henne på Norwegian Wood i 2007. Hun trakterer 2 pianoer på én gang (en hånd foran og en bak). Nydelig, spesiell stemme og FANTASTISKE tekster. Denne synes jeg er nydelig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja, hørte på den to ganger. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. februar 2010 #127 Del Skrevet 24. februar 2010 Denne hører jeg på når jeg er irritert på mannen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. februar 2010 #128 Del Skrevet 24. februar 2010 Siste Tori-mas fra meg, men jeg klarer sjeldent å stoppe og prakke på folk musikk jeg synes er bra (dersom de liker det også selvsagt). Denne låta handler om en voldtekt dama opplevde for mange år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #129 Del Skrevet 24. februar 2010 Måtte improvisere litt mens den der var i gang, gitt!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. februar 2010 #130 Del Skrevet 24. februar 2010 Måtte improvisere litt mens den der var i gang, gitt!! :-)) Sorry. Én til (siden du snakker om å improvisere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. februar 2010 #131 Del Skrevet 24. februar 2010 Og dama er så nydelig at hun fortjener litt mer reklame http://www.youtube.com/watch?v=nyoVrbcgbO4 Hihi. NÅ har jeg gitt deg mange gode smakebiter. Nå kan du finne ut av hvor bra hun er sjæl :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. februar 2010 #132 Del Skrevet 24. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 5. mars 2010 Fredager og ukedager, helger og fridager + feriedager går bare så altfor fort!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 22. april 2010 #134 Del Skrevet 22. april 2010 God kveld i stova Våger meg en liten tur innom for å hilse på. Ser det er noen kjenninger her og da føler jeg meg mer trygg. Men det er sent så det er vel på tide å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 30. april 2010 Forfatter #135 Del Skrevet 30. april 2010 Min påstand - Det er DU som er kjedelig, og ikke JEG!! ;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 30. april 2010 #136 Del Skrevet 30. april 2010 Min påstand - Det er DU som er kjedelig, og ikke JEG!! ;-))) right back at ya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 30. april 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 30. april 2010 right back at ya Hei igjen, kjære du! Lenge siden sist, vet du! Hvordan går det med deg? :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 30. april 2010 #138 Del Skrevet 30. april 2010 Hei igjen, kjære du! Lenge siden sist, vet du! Hvordan går det med deg? :-)) Haha, pleier å svare "som fortjent" når noen spør hvordan det går. For å være ærlig.....her går det helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 30. april 2010 Forfatter #139 Del Skrevet 30. april 2010 Haha, pleier å svare "som fortjent" når noen spør hvordan det går. For å være ærlig.....her går det helt fantastisk Så innmari synd for meg... :-))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 30. april 2010 #140 Del Skrevet 30. april 2010 Så innmari synd for meg... :-))))) det sier de alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå