Gå til innhold

Rumpesex av menn med dame - Er det noe å stå etter da?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Armule
..og du snakker virkelig godt for deg selv, den skal du ha! :-))

Nå er jeg elendig på å lese sarkasme, men jeg tar det som et kompliment! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snørrungetroller - forsøk å vri hjernen deres rundt denne enkle, åpenbare logikken:

Menn har rumpe. Kvinner har rumpe. Menn som liker kvinnerumpe/analsex har homofile tendenser, fordi menn også har rumpe.

Ergo...

Menn har munn. Kvinner har munn. Menn som liker å kysse kvinner har homofile tendenser, fordi menn også har munn.

Jeg forventer ikke at uintelligente troller skal forstå noe så åpenbart, men enklere enn dette kan det altså neppe sies. Men ærlig talt - om noen kunnskapsløse fjoller tror at du har homofile tendenser, so what? Det blir jo ikke slik at at en eller annen idiot påstår det.

Forøvrig er det jo også menn som HAR "homofile tendenser". Dette kalles bl.a. å være bifil.

Endret av Rimmern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på de religiøse, det er flere som drives av religiøs overbevisning her ;)

Ja, forferdelige folk, de religiøse. Kan umulig være at noen faktisk blir kvalme av tanken på analsex uten å være kristen. *sarkasme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å forstå dette tulling: Kvinners kjønnsorgan er vagina. Rumpehullet er til å bæsje ut av. At en mann foretrekker rumpehullet framfor kjønnsorgan er merkelig. Dermed virker litt homsete. Munn har vi ikke bæsj i, munn bruker vi til så mangt.

Snørrungetroller - forsøk å vri hjernen deres rundt denne enkle, åpenbare logikken:

Menn har rumpe. Kvinner har rumpe. Menn som liker kvinnerumpe/analsex har homofile tendenser, fordi menn også har rumpe.

Ergo...

Menn har munn. Kvinner har munn. Menn som liker å kysse kvinner har homofile tendenser, fordi menn også har munn.

Jeg forventer ikke at uintelligente troller skal forstå noe så åpenbart, men enklere enn dette kan det altså neppe sies. Men ærlig talt - om noen kunnskapsløse fjoller tror at du har homofile tendenser, so what? Det blir jo ikke slik at at en eller annen idiot påstår det.

Forøvrig er det jo også menn som HAR "homofile tendenser". Dette kalles bl.a. å være bifil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Armule
Prøv å forstå dette tulling: Kvinners kjønnsorgan er vagina. Rumpehullet er til å bæsje ut av. At en mann foretrekker rumpehullet framfor kjønnsorgan er merkelig. Dermed virker litt homsete. Munn har vi ikke bæsj i, munn bruker vi til så mangt.

Munnen er til å snakke og spise med! Noe annet ville jo vært direkt ekkelt..!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forferdelige folk, de religiøse. Kan umulig være at noen faktisk blir kvalme av tanken på analsex uten å være kristen. *sarkasme*

Men kristne har en tendens til å bli kvalme av andres analsex, gjerne med opprinnelse i religiøst fundert homofobi ;)

OK, dette er selvfølgelig ikke gjeldende for alle som ikke liker toern, oss ikke-så-kristne skal være forsiktig med å adoptere fundamentalismen.

Greit for meg, altså. Man må få det ut et sted. Man er opptatt av ende-tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på ingen måte kristen av noe slag - og har alltid tenkt at rumpesex, der menn ønsker å presse tissen sin inn i bæsjehullet på sin kvinne er ikke bare ekle, men også skaphomofile.

Ikke noe galt med det, men de burde være i lag med menn istedenfor å plage kvinner med slik møkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på ingen måte kristen av noe slag - og har alltid tenkt at rumpesex, der menn ønsker å presse tissen sin inn i bæsjehullet på sin kvinne er ikke bare ekle, men også skaphomofile.

Ikke noe galt med det, men de burde være i lag med menn istedenfor å plage kvinner med slik møkk.

Ja, ikke sant!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule
de burde være i lag med menn istedenfor å plage kvinner med slik møkk.

Det er vel jentene som står for møkka når det er snakk om analsex mellom mann/kvinne? :fnise:

Endret av Arnøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann med erfaring
Det er vel også den samme tanken som jeg har gjort meg - Kan ikke finne noen bedre grunn enn det så lenge det er langt herligere steder å bruke... :-)

Enig med Kjetil her (og jeg er ikke kristen...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tenner å vite at man kan ta kvinnen i alle hull man måtte ønske.

Dette handler jo kun om maktsyke: munn og rumpe. Kvinner synes egentlig ikke at slikt er beahgelig, men utrolig hva de gjør for å tekkes mannen.

Ekte gentlemen respekterer kvinnen nok til å la henne nyte i den "vanlige" kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primitive menn puler vannmeloner, sauer, kuer, hunder, katter og rumpehull. Homofile tendenser fra grekernes tid gjelder en del nordmenn den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er jente og har møtt på menn som liker og ikke liker.. Noen ganger har det vært jeg som har overtalt dem til og prøve fordi jeg har lyst. Jeg fatter ikke at man kan si at analsex har noe med homofili og gjøre da dette hanlder om to forskjellige ting.. Slik jeg tenker det da.. Homofili er da mye mer enn og ha sex med en annen mann!

Jeg syns analsex er utrolig pirrende og fantastisk godt om jeg er trygg på partneren og er klar for det og kan stoppe dersom det ikke føles så godt. Det er jo heller ikke slik at mannen alltid vil ha analsex men syns det er godt noen ganger.. Greit at noen ikke liker det, full respekt for det, men ikke si at andre har homofiltendenser fordi de liker det.. Hva med de kvinner som liker det, hva er de da.. siden mannen mest sannsynlig er litt homofil...

På en annen side så er det mange som blir tente ved smerte og det strider jo også imot hva andre tenker på som nytelse men det er da ikke noe galt i at andre liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snørrungetroller - forsøk å vri hjernen deres rundt denne enkle, åpenbare logikken:

Menn har rumpe. Kvinner har rumpe. Menn som liker kvinnerumpe/analsex har homofile tendenser, fordi menn også har rumpe.

Ergo...

Menn har munn. Kvinner har munn. Menn som liker å kysse kvinner har homofile tendenser, fordi menn også har munn.

Jeg forventer ikke at uintelligente troller skal forstå noe så åpenbart, men enklere enn dette kan det altså neppe sies. Men ærlig talt - om noen kunnskapsløse fjoller tror at du har homofile tendenser, so what? Det blir jo ikke slik at at en eller annen idiot påstår det.

Forøvrig er det jo også menn som HAR "homofile tendenser". Dette kalles bl.a. å være bifil.

Hva med menn som vil knulles i rumpa med en dildo?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule
Dette handler jo kun om maktsyke: munn og rumpe. Kvinner synes egentlig ikke at slikt er beahgelig, men utrolig hva de gjør for å tekkes mannen.

Ekte gentlemen respekterer kvinnen nok til å la henne nyte i den "vanlige" kanalen.

Om du er kvinne: hva med å bytte ut alle "kvinner/kvinne/henne" med jeg/meg? Da er det i alle fall kredibilietet i det du snakker om.

Om du er mann: Da har du lite du skulle ha sagt. Hva en kvinne ikke liker kan du banne på at ei anna gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...