LilleThea Skrevet 29. desember 2009 #1 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) .. Endret 28. mars 2010 av LilleThea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) -- Endret 28. mars 2010 av LilleThea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) .. Endret 28. mars 2010 av LilleThea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) .. Endret 28. mars 2010 av LilleThea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 11. september 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Tanken med denne dagboken var vel at jeg skulle bruke 2010 på meg selv og gjøre meg ferdig med en del ting fra fortiden. Vel, de første 8 mnd ble ikke slik. Isteden for å jobbe meg ferdig med ett brudd, fikk jeg til ett "brudd" til uten å gå i detaljer om det. I en periode lå jeg så langt nede at jeg nesten ble redd selv! Men nå er det bare meg det handler om, og slik bør det være noen måneder slik at jeg kan få bearbeidet det som har skjedd. Bør nok også gå litt dypere i meg selv, for å se litt på hvorfor jeg havner i situasjoner/forhold som ikke er bra. Hvorfor jeg ikke setter tydeligere grenser, setter meg i respekt på tidligere stadier. Jeg vet hvorfor det er sånn, men jeg vet ikke hvordan jeg kan endre på det. Første budet er nok å jobbe seg gjenom det alene uten å ha en mann i livet som jeg kaster oppmerksomheten over på. Årsaken er: Jeg er en VBA'er med de spor det har satt! VBA= Voksne barn av alkoholikkere. Og det er der nøstingen begynner.... Endret 11. september 2010 av LilleThea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå