Gå til innhold

Tobarnsmor i august


liv

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på 3 år fra før og er nå 6+6, Bytter dag på tirsdag. Litt usikker på termin pga rare sykluser før vi traff. Vi prøvde i tre mnd, første syklus var 3 uker, andre nede i 13 dager, så nesten 3 uker igjen, før det klaffet på fjerde runde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :) Kvaaaaalm. Drikker ejg for mye (mer enn et glass) så kommer alt opp, spiser jeg mer enn en liten posjon kommer alt opp. Men jeg vet det snart forsvinner(håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye liv! :) Gleder meg til å følge med videre! Håper kvalmen gir seg fort. Var det på samme måte sist også?

:)

Juleklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parafinovnen vår røk i går kveld, det er 13 minus ute. Og jeg sitter og tuter fordi ingen kan fikse den før "en gang ut på nyåret". Jeg fryser og er hormonell for faen.

Har på to 1500 watts ovner men de varmer ikke på langtnær opp til 20 en gang.

Ringt OVER ALT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra, for en fantastisk nyhet! :legrine: Nå ble jeg kjempeglaaad!!!!! Gratulerer!! :blomst:

Graviditeten, altså! Parafinovnen er det mye verre med nå i denne kulda! Har dere fått ordna den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Fått ordnen på varmen ja. Snakka med en fyr som sa vi kunne vaske den og sette den sammen igjen så da er det gjort så tar han service på den i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte i bloggen også, men hvilke bilde program har du brukt til å sette sammen bilder (de som er på den kommende storebroren sin blogg).

:)

Godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere fikk varme i huset igjen! Hva gjorde dere på nyttårsaften?

Photoscape er morsomt! :)

Vi skal forresten feire bursdagen til L. 30. januar (tror det er den 30. i hvertfall. Det er en lørdag). Invitasjon kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I morgen er jeg 8 uker på vei og har første time jos legen. Og bekkenet har begynt å plage meg ganske mye. Ikke gangsperre men når jeg sitter stråler det rundt i hele korsryggen. Lurer på om det kan være en låsning der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt første svangerskapskontroll i dag men legen hadde ikke satt av nok tid så jeg må tilbake igjen til mandagen for å måle blodtrykk, vekt og sånne småting. Litt irriterende at han ikke har satt av tiden som trenger.

Fikk henvisning til fysioterapi for bekkenet mitt har begynt å krangle allerede, samt henvisning til ultralyd :) Siden jeg har hatt så uregelmessige sykluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du allerede har fått vondt i bekkenet! Håper det hjelper med behandling! Spennende med kontroller og ul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...