Gå til innhold

Dere jenter som er veldig pene,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liten digresjon: Jeg undrer meg over hvorfor det irriterer så fælt hvis noen er strålende fornøyd med sitt eget utseende? Jeg får i allefall inntrykk av det i den tråden her. For egen del er det slik at jeg noen dager føler meg fantastisk flott, penere enn jeg faktisk er, og når jeg så ser meg i speilet blir jeg litt sånn "jaja, det var da ikke såå fantastisk..." men det å gå rundt og føle seg flott og vakker har kanskje med andre ting å gjøre enn faktisk utseende?

Objektivt sett er jeg ordinær, middels og "grei nok dusinvare" og selvfølgelig er jeg derfor litt sjalu på de som er naturlig ekstraordinært vakre fra de står opp til de legger seg, uansett hva de har på seg, hva de gjør eller hvordan de har håret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ingen av de kvinnene som nevnes i TS innlegg vil svare i denne tråden, de som svarer her er de som TROR eller ØNSKER at de var så pene.

Perfekte kvinner og menn finnes ikke - selv de man tror skulle være feilfrie har sine problemer og komplekser.

Og de som er nærmest opptil den typen kvinne du etterspør vil aldri svare i denne tråden fordi de har ingen anelse om at de er så vakre som de faktisk er. Å være vakker og attraktiv har nemlig ikke bare med et perfekt utseende å gjøre - det har med utstråling og den utrålingen har ingen som mener at de selv er vakre.

Perfekte kan nok finnes selvom de ikke tror det selv! Endret av gbnj
Skrevet
Klart det er lov å være pen .. kjenner mange veldig pene både kvinner og menn. Hovedsaken her er at det å være innbilsk er en veldig dårlig egenskap og ihvertfall ikke noe som virker tiltrekkende.

TS spørsmål dreide seg om vakre personer som er så pene at de kan få akkurat den partneren de ønsker seg. DA er det mer enn et pent ytre som skal til ...

Jeg har et eksempel. Jobber sammen med en av byens vakreste menn, han er registrert modell i tillegg til hovedjobben sin. Han er SÅÅ vanvittig opptatt av utseende, håret sitt og det lyser av ham at han VET hvor flott han er. Det er ikke så veldig mange kvinner som ønsker en mann som det .. en mann som bruker lenger tid på badet enn kvinnen selv .. og som ikke tåler at det ene hårstrået ligger feil vei. Er ganske sikker på at hans personlighet gjorde at han ikke fikk noe langvarig og seriøst forhold før han var langt over 30, for gudene skal vite at han prøvde. Men flott var han ... og er han fremdeles.

Naturlige pene mennesker bruker vel ikke tid på utssende sitt(selvom de ikke vet de er pene)...
Skrevet (endret)
Må vel si at jeg synes problemstillingen i denne tråden er ganske typisk for menn som føler de har et problem med å få seg damer og som tror at damer kan få seg ligg når de vil osv. Ganske håpløst.

Men Brutal Mann, du sier at de pene jentene sjelden får oppmerksomhet fra seriøse menn. Hva da med alle de utrolig pene damene som rike, mannlige samfunnstopper har på armen? Er de kun arm-candy / gold diggers som selger utseendet sitt for penger?

Ja, de er puledokker, ikke koneemner/mødre!

Puledokka!

Kona!

Endret av gbnj
Skrevet
Ingen er så pene som de selv tror. Og ingen er perfekte også de peneste mennesker har sine feil.
Absolutt ikke, da de peneste ikke tror de er pene, bare de middelmådige!
Skrevet
Det er ikke noe gale i å si fine ting om en selv- tvert i mot så ser jeg det på som en styrke og være fornøyd med seg selv.

Mennesker som lever utelukkende på utseendet er kanskje ikke dype, livet generellt har jo mye mer ektbasert verdier enn kun det;)

Selv er jeg over snittet og glad for det, at jeg er høyere enn de fleste er også en fordel, det gir makt. Likevel, betyr veldig lite i det store og hele.

Man kan vel være dyp selvom man er født med et ytre som gjør at man kan tjene penger på det?
Skrevet
Nå er mine svar angående golddiggers kun rettet mot PL-spillere og deres koner. Disse rennes jo ned av pene damer og tror, i sin naivitet, at det er kjærlighet de tilbys.

I den vanlige verden der majoriteten av oss lever er spillereglene annerledes. Der opplever jeg mer at menn ungår pene kvinner av to årsaker.Først og fremstfordi en regner med at hun er dum som et brød, dernest at en regner med at hun ikke gidder å bruke sin dyrebare tid på lowlife under hennes standard.

Noe av grunnen til at jeg opprettet denne tråden var nettopp å få høre fra veldigpene kvinner hvordan de opplever det å være pen. Jeg vet hva gutter sier og tenker,. men hvordan føles og oppleves dette for veldig pene kvinner?

Har hørt ifra menn at de unngår pene damer i frykt for at de vil være mer utro...
Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet
Av og til går en forbi, eller blir passert av, kvinner som er betydelig mye penere enn gjennomsnittet. Kvinner med mer eller mindre perfekt hud, hvite tenner, friskt og sunt hår, klare skinnende øyne og kurver som får en mann til å kaste lange blikk.

Hvordan er det å være en av disse perfekte kvinnene? Hvordan er det å vite at en kan få hvilken mann en vil? Hvordan er det å vite at en vil få mye rett i hendene rett og slett fordi en en ekstremt pen? Hvordan er det å få oppmerksomhet over alt en går og ferdes?

Regner med vi har noen lesere på dette forumet som kan svare :)

Hva vet du om det??? Hva om de faktisk er jordnære og realistiske og ser innmari bra ut? Herregud, nå får du gi deg! Tror du ikke at veldig pene mennesker kan innse det selv???

Jo, klart det kan innse det selv, men de fleste av dem har INGEN behov for å kringkaste det til andre - det er unødvendig for dem. Men som du ser av TS åpningsinnlegg (over her) så spør han om meningen til de som er så perfekte at de kan få hvilken mann de vil. Og da sier jeg at slike finnes ikke .. rett og slett.

Nå er mine svar angående golddiggers kun rettet mot PL-spillere og deres koner. Disse rennes jo ned av pene damer og tror, i sin naivitet, at det er kjærlighet de tilbys.

I den vanlige verden der majoriteten av oss lever er spillereglene annerledes. Der opplever jeg mer at menn ungår pene kvinner av to årsaker.Først og fremstfordi en regner med at hun er dum som et brød, dernest at en regner med at hun ikke gidder å bruke sin dyrebare tid på lowlife under hennes standard.

Noe av grunnen til at jeg opprettet denne tråden var nettopp å få høre fra veldigpene kvinner hvordan de opplever det å være pen. Jeg vet hva gutter sier og tenker,. men hvordan føles og oppleves dette for veldig pene kvinner?

Nå snakker du jo om menn som sikter etter kvinner som ligger langt over ham utseendemessig .. Alle vet at da må mannen (eller kvinnen) ha noe annet tiltrekkende ved seg, det kan være en flott personlighet, det kan være makt og det kan selvsagt være penger.

---------------------------

Til slutt vil jeg bare si at jeg synes det er flott at folk er fornøyde med seg selv .. det er jeg og i aller høyeste grad.

Man har godt av å tro på seg selv - man har godt av å være ettertraktet både når det gjelder venner og kjærester - men ingen bør være så selvgode at de sier åpenlyst at de må "kle seg ned" og venninnene må "kle seg opp" for at de skal være likestilte på byen og for at førstnevnte skal få litt fred ... hjelpe meg - det høres jo direkte kvalmt ut og så noe sånt. Og ved å innta en slik holdning så støter man folk fra seg ... ikke på grunn av utseende - men på grunn av oppførselen.

Skrevet
Ja, de er puledokker, ikke koneemner/mødre!

Puledokka!

Kona!

Så puledukken vil ingen ha til kone, mener du?

Hva om en kone ser ut som puledukken - har du tenkt over det?

Skrevet

Mye fordommer her ja. Må dere gi dere, alle kan forelske seg. Stygg eller pen, det er ingen fasit.

Skrevet
Det med å være vennlig og hyggelig mot menn, gjelder ikke bare ekstremt pene kvinner!

Mangel på selvrespekt(å avvise folk i redsel for å såre), er et større onde enn å såre(de finne seg i at andre menesker/din datter ikke er til for å tjene dem) folk!

Strengt att bør du som mor fortelle henne at menn både liker og takler klar tale. Ja, noen kan bli skuffet og litt fornærmet, men det går over. Og de som ikke takler det, de har bare seg selv å takke. Ingen har krav på noen sin gunst, ei heller menn. Så i sum er det bedre att hun avviser, for da fremstår hun som en redelig kvinne, i stedefor som en manipulerende kjerring.

Hun øver, men det er ikke bare-bare når man sliter med selvtilliten.

Skrevet

På KG er de fleste kvinner en flott 10'er! I hvert fall på en dag som dette.

Skrevet

Ingen menn som kan svare på det? Du som linket til "Puledokke" og "kone" - mener du at de to ikke kan være en og samme person?

Skrevet

Det er vel det at ingen/få menn som vanker på dette forumet er på samme "nivå" som plukkedokka. Dette nivået er jo som oftest avgjørende dersom jeg har forstått det riktig i enkelte debatter.

Skrevet
Man vet ikke selv at man er veldig pen. Årsaken til det, er at kvinner er kvinner verst ;). Dvs. at de som er naturlig pene/vakre ikke får så mange komplimenter. Kvinner er veldig flinke til å løfte hverandre opp for å oppmuntre ("Så fin ny genser", "har du klippet deg", "nydelig kjole")... men det gjelder bare de som ikke er veldig pene/vakre ;). Resultatet er at de som er veldig pene/vakre går i grunnen i gjennom livet uten å ane noe om det.

Man vet alså ikke at man kan få hvem man vil. Man tror at når folk titter på en, så er det fordi smekken er åpen eller at noe annet er galt. Sånn er det :)

Det der irriterer meg altså. Jeg er flink til å gi komplimenter til andre damer, men får sjeldent høre noe tilbake. Og NÅR det skjer, er det gjerne sånn i forbifarta, ja for du er jo rå-pen for eks.

Men i dag fikk jeg skryt: fy søren du sminker deg så fint, du ser SÅ tøff ut. Fornøyd da :jepp:

Skrevet
Liten digresjon: Jeg undrer meg over hvorfor det irriterer så fælt hvis noen er strålende fornøyd med sitt eget utseende? Jeg får i allefall inntrykk av det i den tråden her. For egen del er det slik at jeg noen dager føler meg fantastisk flott, penere enn jeg faktisk er, og når jeg så ser meg i speilet blir jeg litt sånn "jaja, det var da ikke såå fantastisk..." men det å gå rundt og føle seg flott og vakker har kanskje med andre ting å gjøre enn faktisk utseende?

Objektivt sett er jeg ordinær, middels og "grei nok dusinvare" og selvfølgelig er jeg derfor litt sjalu på de som er naturlig ekstraordinært vakre fra de står opp til de legger seg, uansett hva de har på seg, hva de gjør eller hvordan de har håret.

Og hvor mange gjelder dette for, tror du? Svært få, i alle fall i voksen alder. De fleste må stæsje seg opp, og det er greit, synes jeg. Tilføre litt form og farge for å fremheve det man har fått. Er jo likevel ikke alle som blir like vakre etter å gå igjennom disse ritualene. :sexy:

Skrevet

Puledokka selger sex/er goldigger ol. kona gjør/er ikke sånn!
Skrevet

Det er både greit og ugreit å være pen. Man får til tider mere oppmerksomhet enn det man ønsker seg, noe som kan være slitsomt om man er en privat person. Kompiser legger stadig an på en, man mister guttekompiser når de får et nei.

Noen har fordommer mot pene mennesker ala : "hun er sikkert innbilsk og utnytter gutta, har gutta i sin hule hånd" ol

Noen mennesker blir sjalu,noen stirrer.

Skrevet
Ingen av de kvinnene som nevnes i TS innlegg vil svare i denne tråden, de som svarer her er de som TROR eller ØNSKER at de var så pene.

Perfekte kvinner og menn finnes ikke - selv de man tror skulle være feilfrie har sine problemer og komplekser.

Og de som er nærmest opptil den typen kvinne du etterspør vil aldri svare i denne tråden fordi de har ingen anelse om at de er så vakre som de faktisk er. Å være vakker og attraktiv har nemlig ikke bare med et perfekt utseende å gjøre - det har med utstråling og den utrålingen har ingen som mener at de selv er vakre.

Her tar du litt feil :)

For det første så ER jeg en av de kvinnene ts skriver om. Jeg har aldri tenkt eller trodd at jeg var det selv, før i veldig voksen alder (og nå er jeg snart for gammel til å være det, ikke liker jeg oppmerksomheten heller ;)).

Men du har også rett: ALLE mennesker har sine problemer og komplekser, uansett hvordan andre måtte se på de (og tenke om de). Det er bare sånn vi mennesker er skrudd sammen. Så i våre egne øyne er vi aldri perfekte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...