Gå til innhold

Julegaver jeg har fått 2009


Wonders

Anbefalte innlegg

Vi får ta de opp litt etter litt, da vi er bedt bort. I fjor satt vi 3 timer! med gaver, så i år tar vi ikke med mange gaver. Vi pakker de opp litt etter litt hjemme.

Så langt har jeg fått:

Hårbørste som skal ta vekk det elektriske og flyvehår.

Sjampis, lys, servietter og håndmalt julekule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Syrin_Ulven

Eg har ikkje fått noe ennå, men eg veit hva eg og sambo får av mine foreldre:

Steikepanne, Assassains Creed 2 og 4-5 håndklær.

Edit: Klarte ikkje holde fingrene borte fra gavene fra sambo sin fam.

Fikk ein liten radio som eg har plassert på kjøkken. Ett smykke.

Ein liten koffert med øyenskygge, leppestifter og div. Enda ein koffert med fransk manikyr sett (som eg fortsatt klør meg i hodet over, har ikkje peiling på hva enkelte av de tinga i den er for :gjeiper: ) Og ei flaske hvitvin (og eg drikker ikkje eingang, aldri prøvd vin før, men skal sprette den og smake fordetom).

Og ett tjukt par med fingerhansker.

Endret av Syrin_Ulven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sanna_*

Det eneste jeg vet om er pengene jeg fikk av tanten min ... skal kjøpe meg noe fint for de :)

Aner ikke hva jeg får av mannen min, av sønnene mine og resten av familien.

Så fikk jeg gave av fagforeningen på jobben, den har jeg åpnet ... Jobben gir ansatt-gavene til veldedig formål og det er jeg veldig glad for - de går til noen som trenger det langt mer enn oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårbørste som skal ta vekk det elektriske og flyvehår.

Det hørtes genialt ut!! :jepp:

Foreløbig har jeg fått tøfler fra La Senza :) Kombinert jule- og bursdagsgave, så derfor har jeg allerede åpnet de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen av gavene mine, men istedenfor venninnegaver i år gikk vi ut og spiste middag på restaurant, så det var jo som en gave :) Bare en dag igjen til juul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åpner alle pakkene mine på julaften. Aner heller ikke hva jeg får i år fordi jeg ikke har ønsket meg noe, så i år blir det spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk førjulsgave fra mannen min...en 12 uker gammel Main Coon kattunge!!!! Vi har snakket om det lenge, men trodde ikke katten kom i hus nå:-)

Verdens søteste....både katt og mann!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiiiiiiPhone :danse:

Måtte bestilles i mitt navn siden det er abn. Er fra samboeren min. Men jeg viste det jo fra før av og.

Så har vi fått vin og julekaffe.

De pakka vi opp siden vi skjønte var det var. Er nok pakker å ta med uansett dit vi skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått reisehåndbok for Sør-Spania fra jobben, vi reiser på seminar dit i mars:-) Ellers blir ingen presanger åpnet før på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått massasjeoljer, noen skikkelig gode leppepomader, strømper, godteri og en nissefigur.

Men den beste gaven iår har jeg fått fra legen min som gir meg fri fra sykeuset hele 2 uker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, er det bare jeg som venter med å åpne gaver til 24 desember her? Hahaha :)

Nei, venter jeg også. Men har åpnet den fra jobben, siden jeg så at det var en blomst. Er liksom ikke så spennende å få blomster i en alder av 24. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, venter jeg også. Men har åpnet den fra jobben, siden jeg så at det var en blomst. Er liksom ikke så spennende å få blomster i en alder av 24. ;)

Blomster er alltid hyggelig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått verdens fineste gave av mamma på forhånd - en keramikkengel av en norsk kunstner. Nydelig!

Også fått en matgave av venninnen min; hjemmelaget øl, smultringer, chilisaus, chutney osv. Nydelige venninna :hjerte:

Resten er uåpnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...