Gjest Gjest_Rea_* Skrevet 21. desember 2009 #1 Del Skrevet 21. desember 2009 Heisann! Er det noen som vet hvordan føret er langs E39 sørover til Arendal? Her jeg bor nå er det et mareritt, slush og sørpe eller is, og ganske håpløst. Skal kjøre sørover i morra, og gleder meg ikke akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hjertesukka_* Skrevet 21. desember 2009 #2 Del Skrevet 21. desember 2009 www.trafikkflyt.no Her kan du sjekke hvordan trafikken flyter og om det er køer og kødannelser m.m. Været sjekker du på yr.no Du må nok regne med glatt føre, og sikkert tidvis lite saltet og ryddet, men mitt råd er å kjøre etter forholdene og slippe stressepettere forbi om det er mulig. Hold iallefall god avstand til bilen foran. Og ta med mat og drikke og varme klær i tilfelle du blir stående i kø et sted. Beregn god tid. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 21. desember 2009 #3 Del Skrevet 21. desember 2009 Kjørte samme turen for et par timer siden. Null problem med piggdekk, men det ble en ufrivillig pause i Lund fordi noen hadde krasjet. Husk å fylle opp med spylervæske, frontruten kan bli helt grå av det én møtende trailer drar opp fra bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Rea_* Skrevet 22. desember 2009 #4 Del Skrevet 22. desember 2009 Takk for svar! Jeg har bare piggfrie dekk, men får ta meg goood tid tenker jeg. Har med både spylervæske og spade, i tillegg til vinterklær, så jeg skal være godt forberedt. Selv om jeg ser at Agderposten anbefaler å la bilen stå i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå