vidvandre Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #121 Del Skrevet 2. januar 2010 Kunne du ha stilt opp i denne i ditt bryllup? http://vidvandre.blogg.no/1262435381_gift.html Kan skjønne det om ikke, men det er litt kult antrekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 #122 Del Skrevet 2. januar 2010 *kikke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 #123 Del Skrevet 2. januar 2010 kunne godt tenkt meg den gassmasken.. og tatt bryllupet i irak ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #124 Del Skrevet 2. januar 2010 kunne godt tenkt meg den gassmasken.. og tatt bryllupet i irak ? Ukraina der hun er fra er heller ikke borte hva angår spenning Åssen går det med tannebissene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 #125 Del Skrevet 2. januar 2010 går bedre. men har fått en skikkelig vond hals!! ungene syntes vel at ho mor fortjente å bli syk da.. takk for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #126 Del Skrevet 2. januar 2010 UVI er vel kanskje ikke et uttrykk som "vanlige folk" bruker. Men nå vet du jo iallefall hva det betyr. Har du noe å lære oss da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. januar 2010 #127 Del Skrevet 2. januar 2010 Kunne du ha stilt opp i denne i ditt bryllup? http://vidvandre.blogg.no/1262435381_gift.html Kan skjønne det om ikke, men det er litt kult antrekk da? Jeg er sikker på at Björk gifta seg i noe lignende Jeg kommer til å være noe annet enn hvit brud den dagen jeg gifter meg ( hvis det skjer noengang...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 2. januar 2010 går bedre. men har fått en skikkelig vond hals!! ungene syntes vel at ho mor fortjente å bli syk da.. takk for den Offa, det tror jeg ikke noe på. Men tannpine er skikkelig jævlig, jeg vet Full sympati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #129 Del Skrevet 2. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 2. januar 2010 Freedom: George vs. Robbie Hvilken versjon er best? :gjeiper: George Michael Huh? Det er helt feil å si at George ikke suger, og det er heller ikke pent å si at Robbie er en boy-band wetnurse. Still... Men jeg digger de to her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #131 Del Skrevet 2. januar 2010 Øy! Not yet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #132 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er sikker på at Björk gifta seg i noe lignende Jeg kommer til å være noe annet enn hvit brud den dagen jeg gifter meg ( hvis det skjer noengang...) Det tror jeg, og det tror jeg blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 2. januar 2010 Freedom: George vs. Robbie Hvilken versjon er best? :gjeiper: George Michael Huh? Det er helt feil å si at George ikke suger, og det er heller ikke pent å si at Robbie er en boy-band wetnurse. Still... Men jeg digger de to her George løper i ring rundt Robbie her, det er helt klart. Freedom 90 vs Freedom 2000? Videoen til Freedom 90 inneholder mange supermodeller fra den tiden, og GM opptrer ikke selv fordi han ligger i krig med Sony eller noe. Linda Evangelista, Chris Isaak er noen av dem som er med. Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. januar 2010 #134 Del Skrevet 2. januar 2010 Det tror jeg, og det tror jeg blir bra Så koselig sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #135 Del Skrevet 3. januar 2010 Aye: I won't let you down I will not give you up gotta have some faith in the sound It's the one good thing that I've got I won't let you down so please don't give me up 'cause I would really, really love to stick around oh, yeah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 3. januar 2010 Så koselig sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 3. januar 2010 Aye: I won't let you down I will not give you up gotta have some faith in the sound It's the one good thing that I've got I won't let you down so please don't give me up 'cause I would really, really love to stick around oh, yeah Detta er da første vers, teksten på Freedom. Jeg husker ikke at jeg postet dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #138 Del Skrevet 3. januar 2010 Henge opp klær, vaske gulv, vaske opp, vaske bad, vaske tøy. Dette blir en spennende dag, Josefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2010 #139 Del Skrevet 3. januar 2010 Henge opp klær, vaske gulv, vaske opp, vaske bad, vaske tøy. Dette blir en spennende dag, Josefine Du virker iallefall som en renslig mann Stå på og få unna husarbeidet! Det blir aldri noe morsomt, men er noe som bare MÅ gjøres. Jeg har oppvask og støvsuging som venter seinere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #140 Del Skrevet 3. januar 2010 Du virker iallefall som en renslig mann Stå på og få unna husarbeidet! Det blir aldri noe morsomt, men er noe som bare MÅ gjøres. Jeg har oppvask og støvsuging som venter seinere.... Foreløpig henger jeg her og håper at ting gjør seg selv Takk for den oppmuntringen, Sequax Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå