Sissan Skrevet 7. januar 2010 #321 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg suger ikke på noen, konger eller ikke.. Har faktisk opptil flere ulike svaralternativer på den der, men jeg tror ingen av dem egner seg på trykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. januar 2010 #322 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvorfor heter Kongen av Danmark Kongen av Danmark egentlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #323 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg suger ikke på noen, konger eller ikke.. Skogens kongle hadde du vel i alle fall spist, etter at du har jakta'n først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #324 Del Skrevet 7. januar 2010 Nå har jo ikke Danmark noen konge, men hadde de hatt, så er det ikke sikkert han hadde klaget. Det er dejlig å være dansk i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #325 Del Skrevet 7. januar 2010 Har faktisk opptil flere ulike svaralternativer på den der, men jeg tror ingen av dem egner seg på trykk Jeg sletta og noen men ikke før etter at jeg hadde skrevet :ler: Nei, dette blir for sterkt, vask munnen vidis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #326 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvorfor heter Kongen av Danmark Kongen av Danmark egentlig? :klø: Tror det var et slags æresstempel, kongelig hoffleverandør av drops kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 7. januar 2010 #327 Del Skrevet 7. januar 2010 Skogens kongle hadde du vel i alle fall spist, etter at du har jakta'n først Skjønt å skite i skogen og så tørke seg med ei kongle! Men nok drittprat. Kongler er litt sure å spise. Må kokes lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. januar 2010 #328 Del Skrevet 7. januar 2010 Hekter deg opp på mine innlegg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #329 Del Skrevet 7. januar 2010 Skjønt å skite i skogen og så tørke seg med ei kongle! Men nok drittprat. Kongler er litt sure å spise. Må kokes lenge.. Jeg tenkte på elgen jeg da Nå leser jeg om test-tur i oktober, litt av et prosjekt du skal igjennom. Må følge med på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #330 Del Skrevet 7. januar 2010 Hekter deg opp på mine innlegg...... Hei Skravla Er mest tullprat, men det er hyggelig det og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. januar 2010 #331 Del Skrevet 7. januar 2010 Tullprat er det beste det..... og enkelte dager er det ekstremt nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #332 Del Skrevet 7. januar 2010 Da har jeg lest om den test-turen Skywalker, bra artikkel. Jeg får lyst på hund, det ser så hyggelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #333 Del Skrevet 7. januar 2010 Tullprat er det beste det..... og enkelte dager er det ekstremt nødvendig. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 7. januar 2010 #334 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg tenkte på elgen jeg da Nå leser jeg om test-tur i oktober, litt av et prosjekt du skal igjennom. Må følge med på det Åjaelgenja! Den er ikke så ille å spise. Bare litt tung å bære hjem. Spennende prosjekt ja! Det blir jo mer enn en lang sykkeltur dette. Blant annet skal det skrives reisebrev for et nytt friluftsmagasin for kvinner. Og et par andre ting jeg ikke vil si så mye om for jeg skriver det i loggen til Lindesnes fyr 1. mai. Der logger de alle som startet på turen uten motorkraft, og de som avslutter der etter å ha reist fra Nordkapp. Inntil da skriver jeg litt i bloggen min, og på nettsiden min. ..men nå jeg passe på at jeg ikke kupper dagoka di. Har forresten vært inne på tanken om å skrive litt dagbok her på KG jeg også, slo det fra meg igjen. Endret 7. januar 2010 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #335 Del Skrevet 7. januar 2010 Åjaelgenja! Den er ikke så ille å spise. Bare litt tung å bære hjem. Spennende prosjekt ja! Det blir jo mer enn en lang sykkeltur dette. Blant annet skal det skrives reisebrev for et nytt friluftsmagasin for kvinner. Og et par andre ting jeg ikke vil si så mye om for jeg skriver det i loggen til Lindesnes fyr 1. mai. Der logger de alle som startet på turen uten motorkraft, og de som avslutter der etter å ha reist fra Nordkapp. Inntil da skriver jeg litt i bloggen min, og på nettsiden min. ..men nå jeg passe på at jeg ikke kupper dagoka di. Har forresten vært inne på tanken om å skrive litt dagbok her på KG jeg også, slo det fra meg igjen. Kupp i vei Det er en lang tur altså, tøft å ta den. Skal vel bli mør i låra tenker jeg. Var ganske sprek på sykling sånn i 2003, men nå kommer jeg meg ikke over Sinsen er jeg redd. I taxi Dagbok må skrives når man er klar for det og slettes når man vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 7. januar 2010 #336 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Dagbok må skrives når man er klar for det og slettes når man vil Jepp! Akkurat nå skriver jeg i tillegg til bloggen litt dagbok i et av mine egne forum. Endret 7. januar 2010 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 7. januar 2010 #337 Del Skrevet 7. januar 2010 Da har jeg lest om den test-turen Skywalker, bra artikkel. Jeg får lyst på hund, det ser så hyggelig ut. Takk skal du ha! Og ja, det er koselig med hund. Gleder meg til å reise langs landeveien i flere måneder sammen med gamle Buddy! Tanken er at dersom turen nordover går bra blir det kanskje sørovertur også. Da over innlandet, forbi Vikersund og nedover i retning Larvik og sørlandskysten tilbake til Lindesnes. Men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #338 Del Skrevet 8. januar 2010 Takk skal du ha! Og ja, det er koselig med hund. Gleder meg til å reise langs landeveien i flere måneder sammen med gamle Buddy! Tanken er at dersom turen nordover går bra blir det kanskje sørovertur også. Da over innlandet, forbi Vikersund og nedover i retning Larvik og sørlandskysten tilbake til Lindesnes. Men vi får se. Ja, det spørs vel om du orker nedtur, det er noe som må avgjøres etter opptur, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. januar 2010 #339 Del Skrevet 8. januar 2010 Tror det var et slags æresstempel, kongelig hoffleverandør av drops kanskje Der har vi det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. januar 2010 #340 Del Skrevet 8. januar 2010 God helg hånnybånny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå