Guriane Skrevet 7. januar 2010 #301 Del Skrevet 7. januar 2010 Polkagriser! Polkagriser?? Ikke kamfer eller kongen av Danmark altså. Da kan det være det samme! Nei, vandris På tide å legge på røret for i dag. Jeg trenger ikke lukke vinduet fordi jeg har verdens største innbyggede 'motor' for varme, blir aldri kald. Nighty. Selv har jeg vinduet igjen, varmovnen på fullt og to dyner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 7. januar 2010 Polkagriser?? Ikke kamfer eller kongen av Danmark altså. Da kan det være det samme! Selv har jeg vinduet igjen, varmovnen på fullt og to dyner.. Å suge på kongen av Danmark ser jeg som litt ufint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. januar 2010 #303 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Å suge på kongen av Danmark ser jeg som litt ufint Sleng over en polkagris da Endret 7. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 7. januar 2010 #304 Del Skrevet 7. januar 2010 Å suge på kongen av Danmark ser jeg som litt ufint Ikke bare ufint, men umulig ville jeg sagt... Polkagriser er forøvrig beste godiset som finnes. Jeg er på selvpålagt 14 dagers sukkerfri diett, og blir litt plaget bare ved tanken faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. januar 2010 #305 Del Skrevet 7. januar 2010 da har jeg sendt deg melding vandris.. nå er det dusjen og senga neste her kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. januar 2010 #306 Del Skrevet 7. januar 2010 Ikke bare ufint, men umulig ville jeg sagt... Polkagriser er forøvrig beste godiset som finnes. Jeg er på selvpålagt 14 dagers sukkerfri diett, og blir litt plaget bare ved tanken faktisk... 14 dager uten sukker, det er klin umulig! Er det Willy Wonka som motiverer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 7. januar 2010 #307 Del Skrevet 7. januar 2010 14 dager uten sukker, det er klin umulig! Er det Willy Wonka som motiverer deg? Hehe, Willy motiverer meg ved sin bare eksistens. Tror jeg kan se den filmen igjen og igjen og igjen, og det rare er at jeg ikke er så glad i Depp i andre roller. Altså - ikke så glad i ham som mange andre... Men det var jo helt på siden. 14 dager uten sukker er tilnærmet umulig ja. Men det er fantastisk etterpå. Det innebærer at jeg ikke kan spise vanlig leverpostei, brunost eller nesten noe, og man blir ganske bevisst på hvor mange ting som har sukker i seg. Kjøttpålegg overrasket meg mest. Jeg holder meg unna kunstig søtning også. Men spiser mer frukt enn vanlig. Det kan anbefales. Sorry vidvandre - ikke helt dine intr.områder kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #308 Del Skrevet 7. januar 2010 Sleng over en polkagris da Okay La meg se *tungen i munnviken* Ikke bare ufint, men umulig ville jeg sagt... Polkagriser er forøvrig beste godiset som finnes. Jeg er på selvpålagt 14 dagers sukkerfri diett, og blir litt plaget bare ved tanken faktisk... Ja, det går ned på høykant. Men jeg har faktisk noen stående på et glass her, håper de ikke er fra 90-tallet de og da har jeg sendt deg melding vandris.. nå er det dusjen og senga neste her kjenner jeg Fin profil 14 dager uten sukker, det er klin umulig! Er det Willy Wonka som motiverer deg? Hehe, Willy motiverer meg ved sin bare eksistens. Tror jeg kan se den filmen igjen og igjen og igjen, og det rare er at jeg ikke er så glad i Depp i andre roller. Altså - ikke så glad i ham som mange andre... Men det var jo helt på siden. 14 dager uten sukker er tilnærmet umulig ja. Men det er fantastisk etterpå. Det innebærer at jeg ikke kan spise vanlig leverpostei, brunost eller nesten noe, og man blir ganske bevisst på hvor mange ting som har sukker i seg. Kjøttpålegg overrasket meg mest. Jeg holder meg unna kunstig søtning også. Men spiser mer frukt enn vanlig. Det kan anbefales. Sorry vidvandre - ikke helt dine intr.områder kanskje? Jeg har ikke sett den filmen, men har selvfølgelig lest boken. Helt uunnværlig litteratur, for alle aldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #309 Del Skrevet 7. januar 2010 Det var forresten greit at jeg ikke lastet opp det andre bildet i den katalogen som begynte på po Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #310 Del Skrevet 7. januar 2010 Aiai - *norsklærersmiley* Ahem Det var forresten greit at jeg ikke lastet opp det andre bildet som begynte på po i den katalogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #311 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hvordan er det forresten sett på at man laster opp bilder her? Og da tenker jeg ikke polobilder altså. Og åssen får man dem litt større? Teste Det er sånn jeg blir når jeg lar skjegget gro. Ah, man har totalt 4.88mb tilgjengelig for vedlegg i løpet av hele sin karriere på kvinneguiden OK. Endret 7. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 7. januar 2010 Yemen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. januar 2010 #313 Del Skrevet 7. januar 2010 Okay La meg se *tungen i munnviken* Alle sammen? Aiai - *norsklærersmiley* Ahem Det var forresten greit at jeg ikke lastet opp det andre bildet som begynte på po i den katalogen *knis* Hvordan er det forresten sett på at man laster opp bilder her? Og da tenker jeg ikke polobilder altså. Og åssen får man dem litt større? Teste Det er sånn jeg blir når jeg lar skjegget gro. Ah, man har totalt 4.88mb tilgjengelig for vedlegg i løpet av hele sin karriere på kvinneguiden OK. Hvordan? *myser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #314 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Alle sammen? *knis* Hvordan? *myser* Alle - bare til deg Og på PM. Min ringe bolig, som skjegget person *pusse negla* Det ser øde ut, men det ligger en T-banestasjon rett borti høgget. Og barneskole, Deli de Luca og frisersalong er planlagt i byggetrinn to. Sorry, måtte bare sjekke om det samme vedlegget kunne postes flere ganger uten at det gikk utover megabittene jeg har til rådighet Endret 7. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. januar 2010 #315 Del Skrevet 7. januar 2010 Alle - bare til deg Og på PM. Min ringe bolig, som skjegget person *pusse negla* Det ser øde ut, men det ligger en T-banestasjon rett borti høgget. Og barneskole, Deli de Luca og frisersalong er planlagt i byggetrinn to. Sorry, måtte bare sjekke om det samme vedlegget kunne postes flere ganger uten at det gikk utover megabittene jeg har til rådighet Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 7. januar 2010 #316 Del Skrevet 7. januar 2010 Heia Vidvanke! Ehh..Vidvandre! Denne dagboken må jeg nok følge med på, hehe. Var innom og kikket på bloggen din også. Flotte greier! Har en liten blogg jeg også, men nå om dagen skriver jeg mest om reiseplanene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 7. januar 2010 #317 Del Skrevet 7. januar 2010 Yemen Tror ikke det blir mitt neste feriemål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #318 Del Skrevet 7. januar 2010 Heia Vidvanke! Ehh..Vidvandre! Denne dagboken må jeg nok følge med på, hehe. Var innom og kikket på bloggen din også. Flotte greier! Har en liten blogg jeg også, men nå om dagen skriver jeg mest om reiseplanene mine. Hei og takk for det Ja, det skal jeg lese litt i. Den er så bra den siggen din Tror ikke det blir mitt neste feriemål Neppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2010 #319 Del Skrevet 7. januar 2010 Å suge på kongen av Danmark ser jeg som litt ufint Nå har jo ikke Danmark noen konge, men hadde de hatt, så er det ikke sikkert han hadde klaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 7. januar 2010 #320 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg suger ikke på noen, konger eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå