vidvandre Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen ganger burde det være alkotest for å kunne logge seg på KG Nei??! Liker du tre-dages, altså? Er litt mye salt i den, så det blir Gandalf om jeg ikke kutter Men takk for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. januar 2010 #282 Del Skrevet 6. januar 2010 Er du i kakemodus jeg er i modus for at du skal utføre oppdraget ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. januar 2010 #283 Del Skrevet 6. januar 2010 Liker du tre-dages, altså? Er litt mye salt i den, så det blir Gandalf om jeg ikke kutter Men takk for den! Værsågod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 6. januar 2010 jeg er i modus for at du skal utføre oppdraget ditt! Hvilket oppdrag? Værsågod Jeg vil og ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #285 Del Skrevet 6. januar 2010 Nå skal jeg skrive PM *piler ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. januar 2010 #286 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvilket oppdrag? Jeg vil og ha Du fikk nok i jula du! Nå skal jeg skrive PM *piler ut* Har ikke fått noenting jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 6. januar 2010 Har ikke fått noenting jeg.. Hehe, Guriane Skal jeg sende deg et drops på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #288 Del Skrevet 6. januar 2010 Det er nå så tregt her at det går kjappere å sende vanlig post, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. januar 2010 #289 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvilket oppdrag? Glem det du! Jeg spør noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 6. januar 2010 Glem det du! Jeg spør noen andre OK. Men jeg kunne gjort det om du hadde en grunn for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. januar 2010 #291 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg sa jo hvorfor: Vil ikke at det skal bli bomtur når jeg for en gangs skyld har klart å få med mannen min på å dra til Oslo. Han virkelig HATER Oslo, så da vil jeg at han skal få NOE positivt ut av turen liksom.. Men det er vel ikke god nok "grunn" tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #292 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg sa jo hvorfor: Vil ikke at det skal bli bomtur når jeg for en gangs skyld har klart å få med mannen min på å dra til Oslo. Han virkelig HATER Oslo, så da vil jeg at han skal få NOE positivt ut av turen liksom.. Men det er vel ikke god nok "grunn" tenker jeg. Jeg tror du tuller litt med meg jeg, Mia Originaloppdraget var jo å finne ut om kakene var ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 6. januar 2010 #293 Del Skrevet 6. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. januar 2010 #294 Del Skrevet 6. januar 2010 Hehe, Guriane Skal jeg sende deg et drops på pm? En drops?? Ja.. Hva har du da? Det er nå så tregt her at det går kjappere å sende vanlig post, faktisk *roter fram fjærpenn og blekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 6. januar 2010 En drops?? Ja.. Hva har du da? *roter fram fjærpenn og blekk* Polkagriser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #296 Del Skrevet 6. januar 2010 OK, tilbake på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #297 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei Lassie, takk for den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #298 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei, vandris På tide å legge på røret for i dag. Jeg trenger ikke lukke vinduet fordi jeg har verdens største innbyggede 'motor' for varme, blir aldri kald. Nighty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. januar 2010 #299 Del Skrevet 7. januar 2010 du er ikke på min facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #300 Del Skrevet 7. januar 2010 du er ikke på min facebook Vil du det? Send meg en PM da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå