Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?

Gjest atti

Anbefalte innlegg

Har prøvd de fleste varianter. Har også prøvd trekant med kvinne/mann/mann men kunne tenkt meg å suge en annen mann sammen en kvinne... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters
men kunne tenkt meg å suge en annen mann sammen en kvinne... :rødme:

Been there, done that :) rocka båten det for å si det med et maritimt uttrykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kjære binder meg fast i sengen, med blind-fold, og kommer med en overraskelse, en annen mann/kvinne, fri bruk av meg.

Jeg får da ikke vite hvem det er.

Foreleser som bruker meg som illustrering på anatomi, samt sex-undervisning for de andre elevene, da gjerne den litt hardere varianten.

Se Monty Pytons the meaning of life. Der har du real anatomi undervisning :ler:

Bruker alltid å tenke at jeg ligger i en helt enorm gryte, hvor det flyter krydder, grønnsaker og kjøttbiter rundt meg. Jeg er naken og vannet jeg ligger i er akkurat så varmt at deg gjør litt vondt. Gjennom overflaten kommer fire havfruer, som ikke går over i fisk ved midjen, men ved knærne (to stk mindre fiskehaler altså), men som har gjeller på halsen. Elton John spiller piano og synger Yellow Brick Lane fra en flytebrygge(jeg har satt sangen på på CD før jeg legger meg ned for å fantasere) mens de begynner og småbite og suge på kroppen min; ører, brystvorter, pikk, tær, knehaser og armhulehår. De legger meg så på et enormt laurbærblad og begyner å smøre meg inn med en slags rogn de tar fra sin egen kropp. Det begynner å bli mektig varmt nå, og jeg har enorm erekson som svaier som en mast. Havfrue 1 skrever over meg, og jeg oppdager til min forskrekkelse (positive sådann) at pikken kommer UT IGJEN av hennes andre hull. Det blir plass til å tre på alle de fire vakre vesenene på mitt lem på denne måten, og de stønner og vrir seg som fisk på land. Rett før jeg kommer ser jeg at et gigantisk ansikt ser på meg overfra, og senker en enorm suppeøse ned mot meg. Så kommer jeg, og da gidder jeg ikke fantasere videre, så jeg vet ikke hva som skjer videre. Kona mi liker at jeg forteller henne denne fantasien før vi har sex. Jeg fortalte den til en på jobben en gang, men det angrer jeg på.

:ler: Det er den feteste fantasien jeg noensinne har kommet over. Jeg stjeler den med tre damer på kuken samtidig. Genial ide.

Jeg kan levende forestille meg reaksjonene på jobben :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig forbudt er den ikke, men jeg fantaserer om å ha sex innenfor en sirkel av ild i skogen. Altså at jeg lager et rundt stort bål med hul i midten hvor det er plass til at vi har sex inni. Det må være såpass med plass/avstand at vi ikke blir stekt, men svett blir det.

Liker også rituell sex. Jomfruer som "ofres" (altså debuterer seksuelt i ritualet ikke drepes) og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell jeg drømmer om å ha sex med en litt eldre kvinne, kanskje i 30-40 åra. og at hun lærer meg hvordan virkelige kvinner knuller :)

er 17 år og har hatt et par sex partnere men ingen av dem var spesielt intresange i sengen, desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that :) rocka båten det for å si det med et maritimt uttrykk!

Ble du "hardere" enn når du suger/slikker en dame? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters
Ble du "hardere" enn når du suger/slikker en dame? :)

Tja, jeg blir stort sett knallhard hver gang jeg er i rett modus, så det er vanskelig for meg å gradere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg fantaserer om å møte en fyr jeg har hatt nettsex med og sendt nakenbilder av meg selv til på ordentlig. Hadde han han vært i samme by som meg akkurat nå, tror jeg faktisk det hadde skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fantasi er å voldta en yngere mann gjerne rundt 18-20, rett og slett voldta han, binde han fast i en seng eller dope han i en kassebil. Det blikket som jeg har forestilt meg at de har i øynene, det sjokkerte overaskede blikket. At de mister all makt, kraft. Etter å ha ridd dem mot deres vilje vil jeg ta på en strapp om legge dem over på ryggen og ta dem bakfra, høre dem skrike i det straponen penetrerer analen deres mot deres vilje. den hjelpesløsheten, noen ganger begynner de å gråte i fantasien også. En sjelden gang forandrer fantasien seg til at mannen kommer seg løs, tar overtak på meg, slår meg, og voldtar meg i flere dager, ydmyker meg :popcorn:

Noen ganger har jeg også teaser fantasien min.

Jeg teaser og teaser dem og nekter dem å røre meg eller røre seg, jeg må gjøre alt, straffer dem om de gjør no. prøver de å støte mens jeg "holder" på så slår jeg. Noen ganger tar denne fantasien også å forandrer seg til overtak på meg og slår meg, disse har jeg kommet til så utrolig mange ganger....

Vet de er mulige, men da ville jeg hatt en kjæreste å utføre den med, siden jeg er singel så går desverre ikke det på det nuværende tidspunkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fantasi er å voldta en yngere mann gjerne rundt 18-20, rett og slett voldta han, binde han fast i en seng eller dope han i en kassebil. Det blikket som jeg har forestilt meg at de har i øynene, det sjokkerte overaskede blikket. At de mister all makt, kraft. Etter å ha ridd dem mot deres vilje vil jeg ta på en strapp om legge dem over på ryggen og ta dem bakfra, høre dem skrike i det straponen penetrerer analen deres mot deres vilje. den hjelpesløsheten, noen ganger begynner de å gråte i fantasien også. En sjelden gang forandrer fantasien seg til at mannen kommer seg løs, tar overtak på meg, slår meg, og voldtar meg i flere dager, ydmyker meg :popcorn:

Noen ganger har jeg også teaser fantasien min.

Jeg teaser og teaser dem og nekter dem å røre meg eller røre seg, jeg må gjøre alt, straffer dem om de gjør no. prøver de å støte mens jeg "holder" på så slår jeg. Noen ganger tar denne fantasien også å forandrer seg til overtak på meg og slår meg, disse har jeg kommet til så utrolig mange ganger....

Vet de er mulige, men da ville jeg hatt en kjæreste å utføre den med, siden jeg er singel så går desverre ikke det på det nuværende tidspunkt

Get som help!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get som help!

Naah trenger ikke hjelp, har det fint som det er, det er kun en fantasi....

Og tror ikke man skal dømme andre i hva er din forbudte fantasi forumet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_karo_*

hmmm mye rart her men ikke mye "forbudt"

som sagt er dette en fantasi: jeg tenner pa jenter blir tatt brutalt hard bakfra av en...... Hund :filer:

eksen hadde endel sex med hunden sin.

det er nok jenter der ute som ogsa gjor det samme :sjenert: :sjenert:

synd at folk komenterer ( negativt) andres fantasier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg drømmer om å bli knullet bakfra i en bakgård eller i et portrom av en brutal kåt mann som hveser stygge ord i øret mitt. Av og til er han eldre enn meg, noen ganger stygg. Jeg kjenner ham ikke. Det er kaldt, mørkt og fuktig rundt oss. Det er ekstra pirrende at folk som går forbi kan se mannen bruke meg som han selv vil. Når han kommer, tvinger han meg til å svelge ved å lugge meg, og holde hodet mitt som en skrustikke. Tror fantasien min er ettervirkninger etter filmen "9,1/2 weeks" med Mickey Rourke og Kim Basinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_hemmelig_*

Fantaserer om at jeg og mannen min er på en sexklubb av et eller annet slag, der alle bare knuller alle.

Jeg har meg med damene da, i fantasiene er det bare damer det går i. Og så må jeg alltid stå på alle fire, med en dame som slikker fitta og en som slikker bak, mens jeg slikker en dame som også står på alle fire foran meg.

Mannen min sitter i en stol og ser på, og blir sugd av en fyr. Hvis han er riktig heldig, suger jeg ham mens han blir knullet hardt av en mann...

Og før jeg kommer lenger har det som regel gått for meg...

aldri i verden om jeg hadde turt å fortelle ham om dette ihvertfall!

jente, 23 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilly_*

Jeg har flere fantasier. Men alle innebærer menn mellom 40-60 år, gjerne med litt pondus.

Bruker å se for meg at dem utnytter meg, tilfeldig mens jeg sitter uskyldig og venter på bussen el. At de tafser og gnur på meg og tvinger kuken sin inn i meg.

Drømmer også om at en eldre mann ser på meg mens jeg onanerer, dette er noe jeg har levd ut noen ganger og da har jeg fått de mest intense orgasmene. Bruker å åpne persiennene på stua og legge meg i sofaen å vente på at nabogubben skal komme hjem fra jobb, han bruker å stå å kikke på meg i vinduet sitt og runke mens jeg ligger på utstilling og onanerer. Vet ikke om han tror at jeg ikke ser han, men det er intenst.

Har så lyst å knulle vettet av ham, men han har ei kone så det er vel uaktuelt.

Jeg er bare 21 og veldig sexy :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har mange fantasier ikke alle er forbudte, men de inkluderer stort sett litt hard sex.

Syns det hadde vært veldig spennende med mann-mann-kvinnetrekant, med kjæresten i midten. det hadde han aldri gått med på i virkeligheten, så han må tvinges litt.

Fantaserer også om at han skal være den dominante, og bruker meg skikkelig.

Har også fantasert litt om tre menn jeg kjenner som er i midten/slutten av tredveåra. De kjenner hverandre, og i tanken innleder jeg et forhold til hver av dem, uten at de vet om hverandre.

æsj, det er mye mer men jeg kommer ikke på det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann36
Syns det hadde vært veldig spennende med mann-mann-kvinnetrekant, med kjæresten i midten. det hadde han aldri gått med på i virkeligheten, så han må tvinges litt.

Ooooooo, herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har flere fantasier. Men alle innebærer menn mellom 40-60 år, gjerne med litt pondus.

Bruker å se for meg at dem utnytter meg, tilfeldig mens jeg sitter uskyldig og venter på bussen el. At de tafser og gnur på meg og tvinger kuken sin inn i meg.

Drømmer også om at en eldre mann ser på meg mens jeg onanerer, dette er noe jeg har levd ut noen ganger og da har jeg fått de mest intense orgasmene. Bruker å åpne persiennene på stua og legge meg i sofaen å vente på at nabogubben skal komme hjem fra jobb, han bruker å stå å kikke på meg i vinduet sitt og runke mens jeg ligger på utstilling og onanerer. Vet ikke om han tror at jeg ikke ser han, men det er intenst.

Har så lyst å knulle vettet av ham, men han har ei kone så det er vel uaktuelt.

Jeg er bare 21 og veldig sexy :lur:

Hmmm... Selv foretrekker jeg slanke og ung menn. Så unge og pene damer fantsserer om eldre og feite menn? Det var noe nytt... Elsker troll. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Selv foretrekker jeg slanke og ung menn. Så unge og pene damer fantsserer om eldre og feite menn? Det var noe nytt... Elsker troll. :)

Er det noe merkeligere enn folk som tenner på urin, S&M eller homsesex? :klø:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...