Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #141 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg fantaserer om at mannen min skal komme hjem sammen med flere menn som han har truffet tilfeldig og som han har lovt skal få ha sex med meg. Jeg vet ikke noe før de står på døra. Har aldri turt å fortelle ham om dette. Kanskje han kunne tor at jeg hadde lyst til å prøve det på ordentlig. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #142 Del Skrevet 11. januar 2010 Min fantasi er å miste jomfrudommen til en sexy fyr fra Toronto. Han har de mest nydelige blå øyne på denne kloden, og jeg drømmer om at han knuller meg helseløs en hel weekend. Vi er så kåte at han nekter å slippe meg ut av leiligheten hans mens vi er sammen hele den weekenden/eventuelt uka. Synd at han er så langt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 12. januar 2010 #143 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvilket fagområde taler vi om her? haha, samfsunnsøkonomi Men det er ikke mest det vi skal snakke om da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 12. januar 2010 #144 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg drømmer om at typen min bruker meg skikkelig. F.eks forlanger han at jeg skal la en annen mann knulle meg skikkelig mens han filmer det, og tar frem den filmen når han knuller meg senere. Andre ganger er vi f.eks på ferie og han sitter med noen nye bekjente på en balkong som kan se vår, hvorpå han kommer hjem og vekker meg og tar meg etter håret ut på balkongen og knuller meg der mens de nye bekjente ler og skåler og ser på oss. Anal er veldig ydmykende for meg og det er ofte med i fantasiene mine at han straffer meg med anal, etter at jeg først har forsøkt å nekte og han har slått meg litt. Eller at han vil at jeg skal suge han, jeg nekter, og han gir meg et par skikkelige ørefiker og tvinger meg på kne, knuller meg hardt i munnnen og spruter på gulvet og ber meg om å slikke det opp. Noen ganger har han med seg en luksusprostituert som han knuller ooveralt mens jeg må se på, og han forteller hvor digg det er. Til slutt må vi begge sitte foran og bytter på å suge han og til slutt spruter han i munnen på bare den ene og ber oss kysse så vi skal dele på sæden hans. Sånne ting drømmer jeg om. Men han vet det ikke. åh, trodde det bare var jeg som tenkte sånn jeg, så bra at det bare ikke er jeg som er gal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Dong Skrevet 12. januar 2010 #145 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg fantaserer om å ha sex med min svigerfar. Han er 49 år, sprek og sjarmerende og er garantert en flink elsker. Men det kommer selvsagt aldri til å skje. Merker jeg får tenning med en gang jeg begynner å tenke på det. Hva slags forbudte fantasier har du? Denne syntes jeg er ganske fresk: ***** Først kler jeg meg ut i et slags horekostyme, kjøpt på internett.Kortskjørt, herlig topp og platå/lakksko.Mye og tung sminke, og musefletter. Tente fakler i soverommet, rundt 10 stykker. Danderer diverse frukt og grønt + roseblader rundt og i sengen og under denne herligheten har jeg latekslaken. Gubbelursan låser seg som vanlig inn rundt halv fem, og da står jeg klar på soverommet med et fat med nybakte kanelsnurrer og kaffe + likør. Han blir jo ellevill av kostymet og pyntingen med fakler på soverommet, så det er nære på at han ikke satter kaffen i halsen. Ja, dere kan jo selv tenke dere hvordan de neste timene forløper.. Knegg. Etter dette er vi ganske slitne og slapper av med hver vår cigarillo. Og så blir det middag da.. Forett: Halv kneipskive med rekesalat, salatblad, sitronbåt og agurk. Ekstra masjones. Hovedrett: Pølser i form, med potetmos, stua tyttebør + kokte erter og gulrøtter og kålstuing. Dessert: Varm fruktsuppe med fløte. Så kaffe + en liten likør og en ny cigarillo. ***** For grovt og sært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 12. januar 2010 #146 Del Skrevet 12. januar 2010 Og så blir det middag da.. Forett: Halv kneipskive med rekesalat, salatblad, sitronbåt og agurk. Ekstra masjones. Hovedrett: Pølser i form, med potetmos, stua tyttebør + kokte erter og gulrøtter og kålstuing. Dessert: Varm fruktsuppe med fløte. Så kaffe + en liten likør og en ny cigarillo. ***** For grovt og sært? Litt artig at hele menyen til etterpå er planlagt da Mine fantasier slutter liksom etter vi er ferdig med sexen, men selvølgelig; fantaser om hva du vil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 12. januar 2010 #147 Del Skrevet 12. januar 2010 At kjære binder meg fast i sengen, med blind-fold, og kommer med en overraskelse, en annen mann/kvinne, fri bruk av meg. Jeg får da ikke vite hvem det er. Foreleser som bruker meg som illustrering på anatomi, samt sex-undervisning for de andre elevene, da gjerne den litt hardere varianten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #148 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg tenner veldig på tanken om å vise meg fram på webcam mens jeg får tilbakemelding fra menn som ser på og onanerer. Kommer aldri til å skje noen gang irl, men som fantasi funker det etter hensikten. Orgasmen lar aldri vente lenge på seg når jeg får dette bildet i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #149 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg fantaserer om at mannen min skal komme hjem sammen med flere menn som han har truffet tilfeldig og som han har lovt skal få ha sex med meg. Jeg vet ikke noe før de står på døra. Har aldri turt å fortelle ham om dette. Kanskje han kunne tor at jeg hadde lyst til å prøve det på ordentlig. Hjelp! Hehe, det skjedde meg. Ikke med en ektemann, men en elsker.. vi delte masse fantasier og eksperimenterte mye, og en dag foreslo han i fullt alvor at jeg skulle bli bundet fast med bind for øynene og bli knullet av en "fremmed" som han har valgt ut og tatt med hjem. Der og da innså jeg at det var en fantasi som gjorde seg best i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 14. januar 2010 #150 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Jeg tenner veldig på tanken om å vise meg fram på webcam mens jeg får tilbakemelding fra menn som ser på og onanerer. Kommer aldri til å skje noen gang irl, men som fantasi funker det etter hensikten. Orgasmen lar aldri vente lenge på seg når jeg får dette bildet i hodet. Noe som skjer hele tiden på denne nettsiden: www.room7.com Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 14. januar 2010 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gift kvinne Skrevet 14. januar 2010 #151 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg fantaserer om å ha sex med min svigerfar. Han er 49 år, sprek og sjarmerende og er garantert en flink elsker. Men det kommer selvsagt aldri til å skje. Merker jeg får tenning med en gang jeg begynner å tenke på det. Hva slags forbudte fantasier har du? Er gift kvinne på 43 Fantaserer om at jeg styrer kuken til mannen min inn i ei fitte bakfra, jeg ligger under dem og slikker fitta hennes mens han knuller henne. åå blir så kåt når jeg tenker på det.. synd han ikke er hjemme nå, må fikse det selv...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g20 Skrevet 14. januar 2010 #152 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg drømmer om å ta en søt uskyldig jente helt under min kontroll, og hun må adlyde meg uansett hva. Tar det jeg vil ha og hun må stille opp. Knulle henne hensynsløst, gjøre meg ferdig og gå. Komme tilbake igjen å gjøre akkurat som jeg vil, ta det jeg vil ha når jeg vil. Drømmer også om å knulle en kvinne opp i 40-årene like hensynsløst bakfra, knulle henne i munnen, intenst! Slikke hele kroppen hennes, slå henne på rumpen, dytte henne ned i sengen, rive opp kjolen hennes og knulle vettet ut av henne. Liker å opptre dominant og være sjefen. Småtøser og kåte gifte damer, jeg er jævlig klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #153 Del Skrevet 14. januar 2010 Å binde ei dame til senga, slik at hun ikke kunne klare å vri seg unna, og å gi henne så mange orgasmer som bare mulig.... ;-))) Jeg har en gang opplevd dette, med bind for øynene... helt fantastisk Men det ble dessverre bare med den ene gangen så drømmer om å oppleve det igjen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andrew Skrevet 15. januar 2010 #154 Del Skrevet 15. januar 2010 Bruker alltid å tenke at jeg ligger i en helt enorm gryte, hvor det flyter krydder, grønnsaker og kjøttbiter rundt meg. Jeg er naken og vannet jeg ligger i er akkurat så varmt at deg gjør litt vondt. Gjennom overflaten kommer fire havfruer, som ikke går over i fisk ved midjen, men ved knærne (to stk mindre fiskehaler altså), men som har gjeller på halsen. Elton John spiller piano og synger Yellow Brick Lane fra en flytebrygge(jeg har satt sangen på på CD før jeg legger meg ned for å fantasere) mens de begynner og småbite og suge på kroppen min; ører, brystvorter, pikk, tær, knehaser og armhulehår. De legger meg så på et enormt laurbærblad og begyner å smøre meg inn med en slags rogn de tar fra sin egen kropp. Det begynner å bli mektig varmt nå, og jeg har enorm erekson som svaier som en mast. Havfrue 1 skrever over meg, og jeg oppdager til min forskrekkelse (positive sådann) at pikken kommer UT IGJEN av hennes andre hull. Det blir plass til å tre på alle de fire vakre vesenene på mitt lem på denne måten, og de stønner og vrir seg som fisk på land. Rett før jeg kommer ser jeg at et gigantisk ansikt ser på meg overfra, og senker en enorm suppeøse ned mot meg. Så kommer jeg, og da gidder jeg ikke fantasere videre, så jeg vet ikke hva som skjer videre. Kona mi liker at jeg forteller henne denne fantasien før vi har sex. Jeg fortalte den til en på jobben en gang, men det angrer jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 15. januar 2010 #155 Del Skrevet 15. januar 2010 Er gift kvinne på 43 Fantaserer om at jeg styrer kuken til mannen min inn i ei fitte bakfra, jeg ligger under dem og slikker fitta hennes mens han knuller henne. åå blir så kåt når jeg tenker på det.. synd han ikke er hjemme nå, må fikse det selv...... Trekanter (og annen geometri forøvrig) er heftig som fy, herlig fantasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidar Skrevet 16. januar 2010 #156 Del Skrevet 16. januar 2010 Min dirty fantasi: å få suge en kuk helt til den spruter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 17. januar 2010 #157 Del Skrevet 17. januar 2010 Fantaserer om å bli knulla av hunden til naboen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 17. januar 2010 #158 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg drømmer om å bli beordret til soverommet av typen, stående i doggy med bind for øynene og en ipod med enya for å ikke høre noe. Han har 2-3 kompiser på besøk og de kommer inn en etter en og tar meg bakfra. Jeg får ikke vite om det er typen eller en kompis som tar meg, og musikken overdøver all lyd som kan avsløre hvem det er. De får 8-10minutter hver og ingen sprut i første runde. Andre runde blir jeg lagt på rygg, de kommer igjen inn en etter en og slikker meg, knuller meg, for så til slutt sprute meg i munnen. Alt filmes slik at jeg senere kan se hvem og hvilken rekkefølge. *gosh* Please god. give me the opportunity ASAP :gjeiper: Jente 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fantasy_* Skrevet 18. januar 2010 #159 Del Skrevet 18. januar 2010 Fantaserer ofte om eldre menn med grove hender og hard kuk som ikke blir tilfredsstilt av kona. Jeg gir han den beste sexen han har hatt noengang. Fantaserer også om at typen min har sex med andre damer når han er på jobb. Sexy og litt dumme damer som lar han gjøre hva han vil. At han bruker dem og tar dem hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 18. januar 2010 #160 Del Skrevet 18. januar 2010 Bruker alltid å tenke at jeg ligger i en helt enorm gryte, hvor det flyter krydder, grønnsaker og kjøttbiter rundt meg. Jeg er naken og vannet jeg ligger i er akkurat så varmt at deg gjør litt vondt. Gjennom overflaten kommer fire havfruer, som ikke går over i fisk ved midjen, men ved knærne (to stk mindre fiskehaler altså), men som har gjeller på halsen. Elton John spiller piano og synger Yellow Brick Lane fra en flytebrygge(jeg har satt sangen på på CD før jeg legger meg ned for å fantasere) mens de begynner og småbite og suge på kroppen min; ører, brystvorter, pikk, tær, knehaser og armhulehår. De legger meg så på et enormt laurbærblad og begyner å smøre meg inn med en slags rogn de tar fra sin egen kropp. Det begynner å bli mektig varmt nå, og jeg har enorm erekson som svaier som en mast. Havfrue 1 skrever over meg, og jeg oppdager til min forskrekkelse (positive sådann) at pikken kommer UT IGJEN av hennes andre hull. Det blir plass til å tre på alle de fire vakre vesenene på mitt lem på denne måten, og de stønner og vrir seg som fisk på land. Rett før jeg kommer ser jeg at et gigantisk ansikt ser på meg overfra, og senker en enorm suppeøse ned mot meg. Så kommer jeg, og da gidder jeg ikke fantasere videre, så jeg vet ikke hva som skjer videre. Kona mi liker at jeg forteller henne denne fantasien før vi har sex. Jeg fortalte den til en på jobben en gang, men det angrer jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå